Author Topic: De "gaan we van de zomer nog met z'n allen afspreken?" poll
Sith Bane 
Registered: Dec '99
6823_LeChuck
Date Posted: 8/31/06 11:49am Subject: RE: De "gaan we van de zomer nog met z'n allen afspreken?" poll
Vind ik een beter plan. Begrijp me niet verkeerd: Als jullie allemaal willen gaan zwemmen dan moeten jullie dat vooral doen hoor. Maar dan wel zonder mij. happy

-----signature-----
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
Locked Topic | Active Topic Notification | Private Message | Post History
Mrs_Anakin_Skywalker 
Registered: Dec '05
23685_Anakin
Date Posted: 8/31/06 11:50am Subject: RE: De "gaan we van de zomer nog met z'n allen afspreken?" poll
Het zou leuker zijn als we iets vinden dat iedereen wil of leuk vindt. happy

-----signature-----
You can keep your mana. Give me blood.
Tatooine_Fireman 
Registered: May '03
23958_Grevious
Date Posted: 8/31/06 11:51am Subject: RE: De "gaan we van de zomer nog met z'n allen afspreken?" poll
Schaatsen vind ik wel een aardig idee. Ben dan misschien ook wel de enige die het wel aardig kan tongue
Zwemmen ook leuk, bowlen prima (hebben jullie ook wat om te lachen tongue ). Maar Erwin's andere idee, de bier zuipen en mega bioscoop combo klinkt ook wel goed! grin

-----signature-----
"The Dark Side. Always it speaks to us, from our pain. Our grief. It connects our pain to all pain. Our hurt to all hurt." - Yoda, Dark Rendezvous
"Look at us. Are these the faces of victory?" - Darth Vader, Dark Lord
Sith Bane 
Registered: Dec '99
6823_LeChuck
Date Posted: 8/31/06 11:52am Subject: RE: De "gaan we van de zomer nog met z'n allen afspreken?" poll
En dat lukt ook vast wel.

-----signature-----
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
Mrs_Anakin_Skywalker 
23685_Anakin
Date Posted: 8/31/06 11:54am Subject: RE: De "gaan we van de zomer nog met z'n allen afspreken?" poll
Ik schaats, maar verwacht geen recordtijden, het is alweer een half jaar geleden.

Bowlen kan ik beter dancing

-----signature-----
Grand_Admiral_Grant 
Title: Ex-Mod
Registered: Nov '04
7883_Tycho
Date Posted: 8/31/06 11:57am Subject: RE: De "gaan we van de zomer nog met z'n allen afspreken?" poll
ff een nieuwe poll maken? tongue

Mrs_Anakin_Skywalker 
23685_Anakin
Date Posted: 8/31/06 12:03pm Subject: RE: De "gaan we van de zomer nog met z'n allen afspreken?" poll
Lijkt me handig....

-----signature-----