Author Topic: Rebel Legion Belgium
-DarkTrooper- 
Registered: Oct '06
Date Posted: 10/27/06 5:51am Subject: Rebel Legion Belgium
Hallo iedereen,

Ik ben op dit forum terechtgekomen via iemand uit de UK die me op de hoogte bracht van het bestaan van deze groep. Het is altijd leuk te weten dat er nog meerdere fanclubs bestaan !

Ik zal me dan ook even kort voorstellen. Mijn persoonlijke naam is Stefaan maar voor vele mensen ook bekend als Dark Trooper. Om de één of andere reden werd deze naam tijdens registratie niet aanvaard dus heb ik maar een variatie ervan genomen :-) Ik ben al fan sinds ik zowat 12 jaar was nadat ik mijn eerste Star Wars film ever op TV had gezien en sindsdien is de vonk overgeslagen of was het Leia in SLave outfit die daarvoor verantwoordelijk was tongue

Ik heb sinds kort de leiding aanvaard van de Belgische afdeling van de Rebel Legion. Rebel Legion is wereldwijd verspreid en kan je eigenlijk een beetje beschouwen als de tegenhanger van the 501st Garrison. Rebel Legion is dus enkel en alleen Rebel based. In onze rangen vind je dan grotendeels enkel mensen terug die rebel outfits in hun bezit hebben zoals Jedi, Smugglers, Royalty, Rebel troopers, enz. met andere woorden alle good guys uit Star Wars.

Onze forums zijn vrij toegangkelijk voor iedereen ongeacht je een outfit in je bezit hebt of niet. Mensen die een outfit hebben kunnen zich altijd aanmelden om full member te wordhet Rebel Legion aan te sluiten en wij staan dus ook open voor leden van andere organisaties, clubs. Iedereen is welkom om bij ons en lid worden is volledig gratis. Wij hebben ook leden dus die andere fanclubs lid zijn, dit maakt voor ons geen enkel verschil uit. Ons hoofddoel is plezier maken en ons echt kunnen uitleven in onze hobby !

Je kan meer informatie terugvinden op de website van het Rebel Legion (). Je kan via daar je ook aanmelden om lid te worden. Via die weg zal je ook gevraagd worden om te kiezen tussen forum gebruiker of full member. Full members moeten echter wel een foto toevoegen van zichzelf in outfit !

Naargelang van de locatie waar je woont word dan bekeken bij welke base/outpost je het best ingedeeld word. Je kan ook zelf verzoeken om bij een bepaalde base/outpost ingedeeld te worden als blijkt dat er in jouw regio geen Rebel Legion is, deze keuze is compleet vrij. Wat natuurlijk ook kan is nadat je je aangemeld hebt dat je mij even contacteerd zodat ik het nodige kan doen.

Aangezien wij nog volop bezig zijn met ons te organiseren in België zal het dus nog even wachten zijn op de rebelllegion website maar ons forum is in ieder geval up and running en kan je bereiken via de hierna vermelde link ( Technisch is alles OK maar ik reken natuurlijk voor een stuk op de forum gebruikers om het te vullen :-)

Ik hoop alvast wat gelijkgestemde zielen/mensen te mogen begroeten en wie onze rangen wil komen versterken mag dit natuurlijk altijd doen. Het is zeker geen verplichting maar het mag natuurlijk altijd ! Iedereen is van harte welkom en ik ben dan ook blij nog een SW groep te hebben gevonden. Super !

Ik ga in ieder geval dit forum frequent blijven bezoeken en jullie mogen me altijd contacteren met verdere vragen of andere dingen.

Ciao.

DT
Commanding Officer
Rebel Legion Belgium

-----signature-----
Commanding Officer
Rebel Legion Belgium
Defending the universe from the Bad Guys
Locked Topic | Active Topic Notification | Private Message | Post History
BloodSister 
Registered: Oct '04
Date Posted: 10/27/06 10:48am Subject: RE: Rebel Legion Belgium
Ben helaas te arm om een kostuum te hebben, en ook nog eens Empire fangirl tongue

-----signature-----
Weiter, weiter ins Verderben
Wir müssen leben bis wir sterben
-DarkTrooper- 
Date Posted: 10/27/06 11:59am Subject: RE: Rebel Legion Belgium
Mensen zonder outfit zijn ook welkom op onze forums hoor !

En een rebel outfit is niet zo echt duur dan dat jij wel denkt en op dat gebied kunne wij jou evnetueel wel verder helpen hoor, no problem !

Ciao.

DT

-----signature-----
Commanding Officer
Rebel Legion Belgium
Grand_Admiral_Grant 
Title: Ex-Mod
Registered: Nov '04
7883_Tycho
Date Posted: 10/27/06 12:10pm Subject: RE: Rebel Legion Belgium
Ze komt toch alleen als je ook Thrawn hebt rondlopen...

tongue

-DarkTrooper- 
Date Posted: 10/27/06 1:04pm Subject: RE: Rebel Legion Belgium
Thrawn is geen rebel dus bijgevolg hebben we er ook geen, lol :-)

DT

-----signature-----
Commanding Officer
Rebel Legion Belgium
Grand_Admiral_Grant 
7883_Tycho
Date Posted: 10/27/06 1:20pm Subject: RE: Rebel Legion Belgium
flauw hoor

hebben jullie wel volop belgisch bier?

Pepijn 
Registered: Jun '02
7262_Durga the Hutt
Date Posted: 10/28/06 3:08am Subject: RE: Rebel Legion Belgium
Oh oh. Zo'n verhaal heel vertellen zonder aan te geven wat Rebel Legion nou eigenlijk doet, behalve dan dat het lijkt op 501st Garrisson.

-----signature-----
I am going crazy, it keeps me from going insane...
Grand_Admiral_Grant 
7883_Tycho
Date Posted: 10/29/06 2:55pm Subject: RE: Rebel Legion Belgium
Foto's van de een of andere rebel met Leia slave bikini zou onze mening kunnen veranderen.

Als het een vrouw is tenminste.

-DarkTrooper- 
Date Posted: 10/30/06 1:46am Subject: RE: Rebel Legion Belgium
De Rebel Legion is nieuw, althans toch in de nederlandstalige sprekende landen. Rebel Legion is een samenraapsel van gelijkstemde zielen/mensen die dezelfde passie delen, in dit geval dus Star Wars, meer bepaald alles wat met de rebellen of met andere woorden "The Good Guys" uit Star Wars te maken heeft.

De redenering dat Rebel Legion inderdaad zowat de tegenhanger is van de 501st klopt wel maar laat ons vooral duidelijk zijn om het feit dat beide organisaties perfect overeenkomen en er dan ook geen problemen onderling zijn. Het doel van Rebel Legion is zoveel mogelijk fans te samen te brengen voor één gemeenschappelijk doel: plezier beleven aan onze hobby en elkaar helpen waar het kan.

Rebel Legion is gratis en kost niks ! Het gros van de leden zijn prop builders, mensen die outfits in elkaar steken, mensen die dingen organiseren. Of je nu veel ervaring hebt of niet in het maken van outfits geeft helemaal niet. Leden bij ons helpen altijd andere leden om hun doelen te verwezelijken, ze krijgen dus hulp met andere woorden voor zoverre wij dit kunnen.

Het WIJ gevoel bij ons belangrijk en mensen dus met een IK ingesteldheid doen er dus best goed aan om ook zo snel mogelijk dit WIJ geveol aan te nemen. Ieder lid is even belangrijk en zijn/haar mening word ook steeds in aanmerking/overweging genomen. Dat zijn zowat onze grootste drijfveren ! Of je nu Commanding Officer bent of gelijk welke andere leidinggevende functie maakt niets uit. Iedereen is even belangrijk !

Bovendien zijn wij wel nog een zéér jonge tak van The Rebel Legion en dus nog volop in opbouw. Mensen die interesse hebben mogen zich steeds aanbieden om zich aan te sluiten zonder enige verdere verplichting. Wie zegt van, hey hier wil ik ook wel actief aan bijdragen, dat kan ook, geen enkel probleem !

Wie nog verder vragen heeft mag deze gerust stellen. Zowel positieve alsook negatieve opmerkingen zijn steeds welkom. Wij proberen immers steeds te streven naar verbetering.

Toekomstgericht staan er reeds enkele conventies op het programma en er zullen er ook nog meer volgen. The Rebel Legion zal dan ook quasi voltallig aanwezig op Celebration in Europa om maar een voorbeeld te geven. Wie weet lopen we elkaar wel tegen het lijf ergens ginder als is de klans klein gezien de omvang van deze conventie.

Hopelijk is het jullie nu allemaal wat duidelijker van wie wij zijn en wat we doen !

En ja, binnen de Rebel Legion zijn er hier en daar wel wat sexy Leia's in Slave Outfit en de Italiaanse dames van de Rebel Legion mogen er ookbest zijn :-)

Ciao !

DT

-----signature-----
Commanding Officer
Rebel Legion Belgium
Pepijn 
Registered: Jun '02
7262_Durga the Hutt
Date Posted: 10/30/06 2:05am Subject: RE: Rebel Legion Belgium - Date Edited: 10/30/06 2:06am (1 edits total) Edited By: Pepijn
Mja... wat mij betreft een beetje overdreven, ik bedank voor de eer.

EDIT: Jezus ik was gewoon beleefd!

-----signature-----
I am going crazy, it keeps me from going insane...
-DarkTrooper- 
Date Posted: 10/30/06 2:15am Subject: RE: Rebel Legion Belgium
Zoals ik al zei, het is helemaal geen verplichting en je vroeg om meer uitleg dus gaf ik die ook. Hopelijk heeft iedereen een beterbeeld nu van wie/wat/waar/hoe en wanneer.

DT

-----signature-----
Commanding Officer
Rebel Legion Belgium
Grand_Admiral_Grant 
7883_Tycho
Date Posted: 10/30/06 9:34am Subject: RE: Rebel Legion Belgium
Een beleefde Pepijn, waar gaat het naartoe in deze wereld... shock

Is er ook een Chiss Legion?

-DarkTrooper- 
Date Posted: 10/30/06 11:15am Subject: RE: Rebel Legion Belgium
Detecteer ik hier enige vorm van vijandigheid ?

-----signature-----
Commanding Officer
Rebel Legion Belgium
DarthUncle 
Registered: Mar '05
23531_Royal Guard
Date Posted: 10/30/06 11:23am Subject: RE: Rebel Legion Belgium
eh, meer dat Pepijn goed is in sarcasme, en niet bekend staat om zijn overdreven beleefdheid, gewoonlijk wink

Ik moet zeggen: ik wens jullie veel succes, maar ik denk dat voor veel van ons misschien te, nu ja, gereguleerd, is en weet dat voor mezelf zeker - Lees maar eens door de "wat gaan we doen" thread, en zie hoe goed we organiseren, bijvoorbeeld wink

Laat je daardoor echter niet weerhouden, idereen kan Star Wars op zijn/haar eigen manier beleven, en ik wens jou en alle leden van de Rebel Legion succes en veel plezier.

-----signature-----
Adopter of DarkChaos20x grin
Once adopter of Chilla. She is now a free spirit happy
Lt. of EUC Senate Guard (sleeper cell wink
Prior-art-O-Matic Design #447058440: It's a pillow that plays a mean game of Go and runs on methane.
C cow W member; Ward #120
-DarkTrooper- 
Date Posted: 10/30/06 11:37am Subject: RE: Rebel Legion Belgium
Ik draai al even mee wat betreft dingen organiseren hoor, zo'n 8 jaar al ondertussen denk ik. Ik neem aan dat de verwijzing naar bovenvermeld topic eerder sarcastisch bedoeld van jouw kant uit of heb ik het mis voor ?

DT

-----signature-----
Commanding Officer
Rebel Legion Belgium
Mrs_Anakin_Skywalker 
Registered: Dec '05
23685_Anakin
Date Posted: 10/30/06 11:40am Subject: RE: Rebel Legion Belgium
DU's post was goedbedoeld hoor happy

Ik denk dat wij nog wat organisatietalent kunnen gebruiken tongue