| Author |
Topic:
IEKS!
|
Mrs_Anakin_Skywalker
Registered:
Dec '05
|
Date Posted:
11/26/06 11:41am
Subject:
RE: IEKS!
|
|
Ik wist niet dat bier een manier van anti-conceptie was, maar je kan je verzekering wel consulteren.
-----signature-----
You can keep your mana. Give me blood.
|
Locked Topic |
Active Topic Notification |
Private Message |
Post History
|
Sith Bane
Registered:
Dec '99
|
Date Posted:
11/26/06 1:06pm
Subject:
|
|
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
-----signature-----
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Pepijn
Registered:
Jun '02
|
Date Posted:
11/26/06 2:43pm
Subject:
|
|
Inalgelomapynezalzybezium al the way!
-----signature-----
I am going crazy, it keeps me from going insane...
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Pelly-Welly
Registered:
Jan '04
|
Date Posted:
11/26/06 11:52pm
Subject:
|
Deze pil geeft me extreme kramp (als in, erger dan zonder pil), hormonen totaal verkeerd (ik heb totaal geen energie meer, futloos, en ik ben of heel blij, of ontzettend verdrietig) en hij werkt ook niet...zoals hij zou moeten.
Mijn dokter is helaas een man >_< Die speelgoed verzamelt. (Ambulances e.d.(
Maar ik baal zo erg. Ik moet naar school, ik moet mijn "scriptie" (regering dacht: 5 HAVO en 6 VWO hebben het niet druk genoeg, ze krijgen een profiel werkstuk. Als je er geen voldoende op haalt mag je geen examen doen. ) maken, ik moet boekverslagen doen, maar ik KAN gewoon niet meer. Gelukkig werkt nu net de printer thuis weer zodat ik vandaag hier al mijn boekverslagen kan maken. Maar dude...wat heb ik hier nog aan -_- Als hij maar niet denkt dat ik maandenlang pillen ga testen.
Technisch gezien is de pil voor mij overigens een geneesmiddel, en niet een anti-conceptiemiddel, dus ik vind wel dat hij voor altijd vergoed mag worden
-----signature-----
RIP, Bantam - ?? sep 05 --- 26 march 08 Have fun over the Bridge. Fanfics in profile
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Mrs_Anakin_Skywalker
Registered:
Dec '05
|
Date Posted:
11/27/06 9:31am
Subject:
- Date Edited:
11/27/06 9:32am (1 edits total)
Edited By:
Mrs_Anakin_Skywalker
|
Geneesmiddel? Zoals in huidklachten?
De enige pil waarvan de geregistreerde toepassing bekend is, is de Diane-pil (cyproteronacetaat 35 microgram ethinylestradiol) en die voor huidklachten.
Het kan ook zo zijn dat jouw pil dus jouw kwaal als ongeregistreerd behandelt, dus dat de werkzaamheid nog moet worden aangetoond op langere termijn.
-----signature-----
You can keep your mana. Give me blood.
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Pelly-Welly
Registered:
Jan '04
|
Date Posted:
11/27/06 11:06am
Subject:
|
Hevige bloedarmoede Mijn lichaam kon (en kan) het er zeg maar niet meer bij eten. Is geweldig
-----signature-----
RIP, Bantam - ?? sep 05 --- 26 march 08 Have fun over the Bridge. Fanfics in profile
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|