| Author |
Topic:
[lol, storm] Hoe is het met jullie? xD
|
Pelly-Welly
Registered:
Jan '04
|
Date Posted:
1/18/07 10:07am
Subject:
[lol, storm] Hoe is het met jullie? xD
|
Meppel is still going strong! Flink aantal bomen omgewaaid, gebouw voor de sloop is inelkaar gezakt, maar wij schijnen vanavond windkracht 10/11 te krijgen. Op het moment vooral wateroverlast. (Ik woon vlakbij een rivier, die is behoorlijk buiten zijn oevers.)
Maak me vooral zorgen over mijn broer, die zit in Leeuwarden waar de wasrekjes rond zijn flat vliegen.
Hoe is het met de westerlingen?
Ik stel voor dat we de storm een naam geven, dan zijn we ook cool. "Henk"?
-----signature-----
RIP, Bantam - ?? sep 05 --- 26 march 08 Have fun over the Bridge. Fanfics in profile
|
Locked Topic |
Active Topic Notification |
Private Message |
Post History
|
Grand_Admiral_Grant
Title: Ex-Mod
Registered:
Nov '04
|
Date Posted:
1/18/07 11:30am
Subject:
RE: [lol, storm] Hoe is het met jullie? xD
|
LOL, ik zat op het werk toen het echt begon, de ramen vlogen er dus gezellig letterlijk uit. Toen al het vliegverkeer toch uitviel, ben ik op mijn gemakje naar huis gegaan.
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
IncomT65
Registered:
Jul '99
|
Date Posted:
1/19/07 12:34am
Subject:
|
Storm "Pieter"?
Viel toch wel mee, toch? Ok, ik wiebelde lekker heen en weer in m'n Hyundaaitje bij het stoplicht en de ruitenwissers maakten overuren, maar verder niks aan 't handje.
Op 3fm had je van die gasten die zo nodig moesten vertellen hoe erg het wel niet was. Lekker belangrijk.
En dan had je op 3fm nog Terresa Schreurs of zoiets. Scheen een boom op d'r auto te hebben gekregen, maar dat was overdreven. Bellen ze haar op, zegt ze: "Ik ben dood." Bijzonder onsmakelijke domme-doos uitspraak, zeker gezien het feit dat er ècht slachtoffers zijn gevallen.
-----signature-----
"This party is over." - Mace in AotC "Freedom is the right of all sentient beings." - Optimus Prime "Aayla Secura is one hot Twi'lek!" - IncomT65 "I sense a disturbance in the Force."- Luke "You always sense a disturbance in the Force!" - Kyle
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Pepijn
Registered:
Jun '02
|
Date Posted:
1/19/07 12:45am
Subject:
|
|
Ik vind het eigenlijk stiekem wel een leuke grap.
-----signature-----
I am going crazy, it keeps me from going insane...
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Pelly-Welly
Registered:
Jan '04
|
Date Posted:
1/19/07 1:09am
Subject:
- Date Edited:
1/19/07 1:15am (1 edits total)
Edited By:
Pelly-Welly
|
"zegt ze: "Ik ben dood." Bijzonder onsmakelijke domme-doos uitspraak, zeker gezien het feit dat er ècht slachtoffers zijn gevallen."
Beetje ongepast eigenlijk.
Jeej. Broer in Leeuwarden is ook in orde, afgezien van rondvliegende dakpannen, wasrekken, paraplus en nog veel meer troep is het daar ook goed gegaan. Wegen zijn wel overstroomd.
Weet alleen niet of ik naar school (=tentamen Filosofie) kan fietsen: rivier is zo ver buiten zijn oevers, en ik mag daar een heel klein rotbruggetje oversteken
edit: Site van school is in ieder geval uit de lucht
-----signature-----
RIP, Bantam - ?? sep 05 --- 26 march 08 Have fun over the Bridge. Fanfics in profile
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
AzureAngel2
Registered:
Jun '05
|
Date Posted:
1/19/07 7:37am
Subject:
|
Ik ben gelukkig dat jij okey bent, lieve Pelly!
-----signature-----
"There is good in him. I felt it." "Y a-t-il un coeur sous ton armure? Le mien est pur comme l'azure." My be  darlings DU & Chilla: http://img428.imageshack.us/img428/1433/theemperorlivescopy0pv.jpg e-mom of DG
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Mrs_Anakin_Skywalker
Registered:
Dec '05
|
Date Posted:
1/19/07 9:54am
Subject:
|
Ik hou van die storm...
School ontruimd, uitgewaaid om station, bus naar huis en 2,5-3 uur later was ik thuis
Ik vond het wel gezellig, moet vaker gebeuren
-----signature-----
You can keep your mana. Give me blood.
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|