Author Topic: Milliways -Cantina-
Jetscream 
Registered: Mar '05
20919_Clone Commando
Date Posted: 12/24/06 2:59am Subject: RE: Milliways -Cantina-
Täällä vaan olen toivottamassa Hyvää joulua kaikille! hugs

Nauttikaa!

-----signature-----
Afganistan baby!
The woman I love burns with jealousy, leaps to conclusions, cries, and turns to ice...
...but when she laughs...
...the World is Mine.
Post Reply | Quote Reply | Active Topic Notification | Private Message | Post History
NeitiPadme 
Registered: May '05
6116_Anakin and Padme
Date Posted: 12/26/06 11:11pm Subject: RE: Milliways -Cantina-
Hahah laugh Toi oli kyl hyvä! Kerroitko baballe?

Hyvää jouluu myös sulle Jet hugs

Ja hyvää uutta vuotta kaikille hugs (lähen matkalle enkä oo suomes sillon ku on uus vuos)

-----signature-----
~ Olkoon Voima Kanssasi
~ May the Force Be with You
*Tarjoilija tarjoilija! Pizzassani on viikset!
Post Reply | Quote Reply | Active Topic Notification | Private Message | Post History
Chigu 
7027_Anakin<br>Galactic Heroes
Date Posted: 1/22/07 5:37am Subject: RE: Milliways -Cantina-
no en tosissaan kertonu np.! se ois tappanu mut.!! laugh

hyvää myöhäistä uutta vuotta kaikille.! ja myöhäistä joulua niille jotka viettää.!

-----signature-----
Girls don’t like boys, girls like cars and money.!
... Tarjoilija tarjoilija! Pizzassani on viikset!
... Oh really.!? no kidding.
Cloned_Sidious 
Registered: Oct '04
8029_Emperor Palpatine
Date Posted: 1/22/07 6:35am Subject: RE: Milliways -Cantina-
Näyttää vahvasti siltä että tämä Cantina tulee kolmantena topikkina Suomen FanForcella rikkomaan kahdentuhannen postin rajapyykin. Onnittelut. happy

-----signature-----
In time you will call me, master!
NeitiPadme 
6116_Anakin and Padme
Date Posted: 1/23/07 1:20am Subject: RE: Milliways -Cantina-
Nii mä vähä aattelinki Chigu laugh !!
Kiitti Chigu! Samoin sulle wink

Onnee Milliways Cantina!! applause

-----signature-----
~ Olkoon Voima Kanssasi
Pinea 
Registered: Aug '03
6825_Purple Tentacle
Date Posted: 2/6/07 12:27pm Subject: RE: Milliways -Cantina-
Hyvä hyvä, laadusta ei sitten puhutakaan.

Saiko kukaan runebergintorttuja?
Lähikaupasta oli laarit ostettu tyhjäksi eilen. Olen kovin pettynyt.

Kylmäkin on (kukaan ei varmaan ole huomannutkaan...)
Junat jäätyy ja niin edelleen.
Kyllä nyt kaikki saavat olla tyytyväisiä kun pysyy lumi maassa.
Ja keltaiset pissat.

Hmm. Olen oikeasti siis ihan hyvällä tuulella.
Syön liikaa muffinseja (runebergintorttukorvikkeita) ja juon liian hapokkaita juomia. Välttelen läksyjen tekemistä. Kirjoittelen turhanpäiväisiä keskustelupalstoille.

TK-46_Duke 
Registered: Jan '02
14968_Cloud City
Date Posted: 2/7/07 1:12am Subject: RE: Milliways -Cantina-
Pinea posted:

Saiko kukaan runebergintorttuja?
Lähikaupasta oli laarit ostettu tyhjäksi eilen. Olen kovin pettynyt.

Ihan sama vika täälläkin. Olivat molemmista lähikaupoista loppuneet. plain

-----signature-----
NeitiPadme 
6116_Anakin and Padme
Date Posted: 2/7/07 8:28am Subject: RE: Milliways -Cantina-
Tääl niit Runebergin torttui ois kyl riittäny, mut must ne ei oo mitää leivosten eliittii näi kauniisti sanoen.

-----signature-----
~ Olkoon Voima Kanssasi
Cloned_Sidious 
Registered: Oct '04
8029_Emperor Palpatine
Date Posted: 2/7/07 8:55am Subject: RE: Milliways -Cantina-
Minulta koko Runebergin päivä meni täysin ohitse. En muista milloin viimeksi en olisi tortuista päässyt nauttimaan...

-----signature-----
In time you will call me, master!
Jetscream 
20919_Clone Commando
Date Posted: 2/7/07 10:12am Subject: RE: Milliways -Cantina-
En ymmärrä miksi (vasta nyt) mutta nytpä kerron tämänkin:

Viimeviikon Torstaina koulun liikunta tunnilla oli Parkour tunnit. (siis 2h) No. Siinä oli semmonen noin samanlainen trampoliini kuin sairaaloilla (siis semmonen "allas" tramppa) jossa piti pomppia ja tehdä erilaisia liikkeitä esim. seisoen istualleen ja siitä takaisin seisoalleen no tottakai pomppu liikkeessä, no sitten koitti minun vuoroni ja tein siinä liikettä minkä lappunen näytti että minun pitäisi tehdä se hyppien istualleen ja takaisin jaloilleen, no minä olen tämmöinen kömpelys ja ponnahdin istualteen niinkuin piti MUTTA oli liikaa voimaa ja kiepsahdin siitä suoraan niskoilteni. Aih! Inhottavinta siinä oli ilkeän kuuloinen rusahdus (kräks) ja tajusin ettei kaikki ollut hyvin. Arvelukseni ilmeni todeksi kun menin siitä nopeasti ilmoittamaan liikunnan opettajalleni (samalla en saanut kunnolla henkeä) joka onnekseni seisoi siinä lähellä tarkkailemassa muita jotka parkourasivat muissa palikoissa ja telineissä. Opettaja käski minun mennä selälleni. Muut oppilaat tulivat pällistelemään siihen ja pari luokkakaveriani heitti siihen parin vitsin miten minun kävi ja muuta vastaavaa.
Tunti päättyi samalla ja opettaja lähti kuskaamaa minua ensiapuun.
Ensiavussa oltiin ja opettaja lähti muita tunteja pitämään heti kun olin ilmoittanut nimeni ja muut tiedot vastaanottajalle. Vastaanotolla minun käskettiin mennä odottamaan. Aikaa kului noin 10-15 min ennenkuin minut otettiin sisään. Minut tutkittiin ja pistettiin röntgeniin niskaa kuvauttamaan. No mitään ei onneksi ollut viella ja lähdin kävelemään kohti koulua. Niskaan sattui kyllä vietävästi mutta kyllä kestin lopun koulupäivästä. (ainakin melkein kun lähdin kotiin viimeisellä tunnilla kovan päänsäryn takia) Juuri alkoi kuviksen tunti kun pääsin kouluun. No kaverit siinä kyselivät että mitä minulle tehtiin ja miten kävi. Heitin siinä samalla että "ette te pääse tästä natsista näin helposti" ja kaverit hajos ja kävelimme luokkaan.
Huom! Natsi: kutsuma nimi minulle kun olen tämmöinen "sota-friikki".

Loppu päivä meni tuskailessa niskan kanssa ja lähdin kotiin viimeisen tunnin alussa.

Lääkäri oli muuten vielä sanonut että huomenna (siis viimeviikon perjantaina) hartiani ja niskani tulisivat olemaan vielä kipeämmät. Ja asia osui oikeaan ja jäin kotiin lepäämään.

No nyt niskani voi vähän paremmin ja selkäni välillä sitäkin huonommin. Olisi kai pitänyt kysyä että olisiko voitu ottaa röntgen kuva myös selästä, mutta jäipä sekin ehdotus unholaan.

Mutta ei loppujen lopuksi varmaan yhtään mitään vakavaa, paitsi viikon niska ja selkäkivut.
Huomenna olisi taas liikuntaa mutta enpä taida osallistua, koska olisi taas parkouria tiedossa. Eli teen siellä mitä voin, jos pystyn tekemään sitäkään. tongue

Se siitä varmaan pisimmästä viestistäni fanfictionien ohella. Jetscream kiittää ja kuittaa.

-----signature-----
Afganistan baby!
The woman I love burns with jealousy, leaps to conclusions, cries, and turns to ice...
...the World is Mine.
Chigu 
Date Posted: 2/8/07 5:09am Subject: RE: Milliways -Cantina-
jet.! voi vitsi.! se varmaa sattu ihan hirveesti.!! onks se nyt jo parantunu.? annettiiks sulle sitte kipu lääkkeitä.? toivottavasti paranet pian.! ja onneks se ei ollu mitää vakavampaa. sult ois saattannu katketa niska ja se ois ollu toooosi vakavaa.!
mutki vietiin seiskalla lääkäriin kesken koulu päivän ;D mut se ei ollu liikka tunnilta vaan kemian. hehe maistelin sellast sinistä herkkuu.

-----signature-----
ISD_Devastator 
Registered: Oct '02
6551_Emperor Palpatine
Date Posted: 2/9/07 1:35pm Subject: RE: Milliways -Cantina-
Runebergin tortut ovat mainioita, kunhan ei syö yli neljää. Jäätyvät ja muuten vaan ei-kulkevat junat taas ovat äärimmäisen ei-mainioita plain

-----signature-----
mischief
-= FIGS =-
... in the ESS
NeitiPadme 
6116_Anakin and Padme
Date Posted: 2/13/07 7:36am Subject: RE: Milliways -Cantina-
Voi Jet sua raukkaa! Toivottavasti nyt tuntuu paremmalta!

Jokaisel makunsa, ISD happy

-----signature-----
~ Olkoon Voima Kanssasi
Jetscream 
20919_Clone Commando
Date Posted: 2/16/07 6:44am Subject: RE: Milliways -Cantina-
Miten sä nyt semmosta rupesit maistamaan Chigu?! tongue
En mä ottanu kun vaan sinä päivänä kahesti kipulääkettä.
Nii-i, onneks säästyin vähällä...

Joo nyt voin jo paremmin, et se siitä "haaverista".

-----signature-----
Afganistan baby!
...the World is Mine.
Chigu 
Date Posted: 2/17/07 4:35am Subject: RE: Milliways -Cantina-
haha must se oli nii hienon väristä jet.! ;D
okei.! hyvä et oot parantu jet jo paremmaks.! mut se oli varmaa tosi huono muisto.! ;D mut onneks kestit sen kaiken kunnial läpi.!

-----signature-----