| Author |
Topic:
Milliways -Cantina-
|
NeitiPadme
Registered:
May '05
|
Date Posted:
5/20 8:39am
Subject:
RE: Milliways -Cantina-
- Date Edited:
5/20 8:40am (1 edits total)
Edited By:
NeitiPadme
|
No mä yritän saada edes jotain jutteluu aikaseks (saattaa jäädä yritykseks).
Mitä kuuluu? Miten vietätte kesänne?
-----signature-----
~ Olkoon Voima Kanssasi ~ May the Force Be with You *Tarjoilija tarjoilija! Pizzassani on viikset!
|
|
|
Quote Reply |
Active Topic Notification |
Private Message |
Post History
|
Pinea
Registered:
Aug '03
|
Date Posted:
5/23 2:03pm
Subject:
|
Töissä, töissä, töissä :////
(Miksi jne.)
Mutta nyt olen lomalla, jei!
Kesäsuunnitelmiin kuuluu kyllä tiettyjen tähtielokuvien katselua.
Ja sitten kaikkea muuta perinteistä, mitä nyt vapaa-ajalla sitten ehtiikään.
Kesä koneella. Vähän niin kuin sama juttu talvella, mutta nyt ilman villasukkia.
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
NeitiPadme
Registered:
May '05
|
Date Posted:
5/28 1:06am
Subject:
|
Onneks olkoo loman alkamisesta, Pinea!
Kuinka kauan aiot olla lomalla?
-----signature-----
~ Olkoon Voima Kanssasi ~ May the Force Be with You *Tarjoilija tarjoilija! Pizzassani on viikset!
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Pinea
Registered:
Aug '03
|
Date Posted:
5/28 6:23am
Subject:
|
Vappuna aloittelin jo, kesäkuun puoliväliin asti
Liian lyhyt loma, niin se on aina. Tasapainotan ärsyttävää työtä pitkillä lomilla, joululomakin oli yli kuukauden.
Luojan kiitos työpaikasta jossa tämmöinen onnistuu...
Pitäisi pestä ikkunat ja tehdä miljoona asiaa, nyt on pari päivää ollut aika levoton olo, ärsyttää semmoinen kun lomailla pitäisi. Mistä ne tehtävät asiat ovat oikein ilmestyneet? Tiedän kyllä, että sillon kun töissä pitää käydä, olen vapaa-ajalla ihan zombie enkä pysty tekemään mitään muuta kuin istumaan koneella. Sitten kertyy tuollaisia pieniä hommia, kuten tiskaa kuukauden pyykit, pese kaikki astiat mitä omistat jne.
Tänään on kyllä hyvin kaunis päivä. Ihan pilvetön näyttää olevan taivas, ja kohta pitäisi lähteä pyöräilemään ja ruokaa etsimään (Rosso+etuseteli pannupitsasta...) Huomenna grillaillaan tuolla pihalla, mmm, makkaraa.
Viikonloppuna pitäisi mennä ylioppilasjuhliin, tuntuu kyllä, että siitä on niin vähän aikaa kun itse joutui kompastelemaan todistusta hakemaan.
Mitäs suunnitelmia sielläpäin?
Toivoisin muuten että tässä ketjussa päästäisin viimeinkin tästä Kimi-sivusta eteenpäin.
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
ISD_Devastator
Registered:
Oct '02
|
Date Posted:
5/29 9:54am
Subject:
|
Kesällä ei juuri tarvitse lomailla, kun on vain muutama hassu lomapäivä. Vaan onpahan edes vähän aikaa vain loikoa tai tehdä Jotain Aivan Muuta.
Chigu posted: joo kiitti mut ei kiitti mul taitaa olla parempaaki tekemistä.
No onpas töykeä tapa ilmaista tuokin asia
-----signature-----
-= FIGS =- ... in the ESS
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Chewbacca-girl
Registered:
Apr '05
|
Date Posted:
6/1 11:47am
Subject:
|
Mä meen ainakin viikoks Pariisiin, et siitä se kesän kohokohta taitaa tulla Sit vihdoinki taidan mennä kyläilee sen mun serkun luo sinne Helsinkiin. Ei siitäkään oo puhuttu jo ku viimiset kaks vuotta, et jos se nyt vihdoinki onnistuis Eipä oikeen muita suunnitelmia ole, ainakaan vielä.
-----signature-----
It's not wise to upset a wookiee.
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Pinea
Registered:
Aug '03
|
Date Posted:
6/9 6:26am
Subject:
|
^Se on vaan hyvä jos ei ole liikaa suunnitelmia.
Mitäs ISD:lle näin muuten elämässä kuuluu? Onko koulu jo loppu? Piparkakku-ISD syöty?
Minun kesäkuuni on alkanu ylenmäärin rasittavasti, eli sama teema jatkuu kuin aiemmin.
Minut nakitettiin tekemään yksi homma, josta olin vannonut, etten ala sillä itseäni lomalla rasittamaan.
Kaikista pahinta on, että jouduin ansaan, eli houkuteltiin lupaamalla että yhdessä tehdään, ja sitten kaikki jätettiinkin minun huolekseni. Ja tekemättä ei voi jättää, se loukkaisi ystävää, joka toisaalta on vähän itsekin osasyyllinen (osanakittaja) asiaan.
Miksi Minun elämäni on aina niin vaikeaa, ei voi johtua pelkästään minusta.
Alan oikeasti kaivata sähköpostitonta ja kännykätöntä kesämökkiä peräkorvessa. Saaressa vaikka.
MURmurMUR. Joku on antanut minulle tänään ärripurrikeksejä.
Kahvikin oli ihan hirveää tänään (tällä kertaa luomukardemummakahvia ekohippikaupasta).
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
MsLanna
Title: CR GSFF Central
Registered:
Jul '05
|
Date Posted:
6/12 6:03am
Subject:
|
Erm, soory to interrupt.
I am looking for your CR, because the planning for the 2009 FF Europe Meet has begun, and somebody has to inform all of you here and speak up for you.
Help, anybody?
-----signature-----
Padawan owned by Corellian_Ale Master of CloneCaptainRex. Proud FanFic Master of Darth_Sathanos Why so serious? Accidentally e-married to sinre?
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Aleria
Registered:
Apr '07
|
Date Posted:
6/14 1:03pm
Subject:
|
Täälläkin on toimintaa. Jää turhan usein tämä osa foorumista tarkistamatta...
Kesällä pitäis tehdä töitä niin paljon kuin vaan saa vuoroja varattua. Se vaan sattuu olemaan hyvin vaihtelevaa tarjonnan suhteen. Sit on tulossa kauan odotettu matka Britteihin heinäkuussa! Pääsee jopa puhumaan englantia pelkän kirjoittamisen ja kuuntelemisen lisäksi.
Noin muuten aika kuluu varmaan pitkälti Helsingissä. Varmaan vähän vaihtelee ajanvietteet, tällä hetkellä päälimmäisinä on oman ficin kirjoittaminen ja X-Wing kirjat. Aina sitä jotain SW aiheista tekemistä pystyy kehittämään, on se sitten lukemista, kirjoittamista tai piirtämistä! Sit jos pääsis viel tekemään fani-leffaa niin ois sekin puoli valloitettu.
-----signature-----
Burden of the Throne - http://boards.theforce.net/beyond_the_saga/b10477/28365918/p1/?0 Liaison to the House of Fel of the Corellian FC "You know, sometimes I amaze even myself." - Han
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Chewbacca-girl
Registered:
Apr '05
|
Date Posted:
7/6 4:32am
Subject:
|
Kirjotetaanpa nyt taas vaihteeksi tänne.
Sain kesätöitä toisesta kaupungista, ja muutin sinne sitten tätini työ asustelemaan. Arki-illat työskentelen ja päivisin oleskelen lähinnä sisätiloissa, kun en kyseistä kaupunkia erityisemmin tunne ja keskustaankin on kahdeksan kilometriä matkaa. Työpaikka on kyllä tosi hyvä, että oon vaihteeksi jopa oikeesti tyytyväinen elämääni. Se johtuu kyllä siitäkin, että pääsin yliopistoon. Muutto on edessä joskus loppukesästä, mutta en vielä erityisemmin ajattele sitä. Asunto on hakusessa, ja toivottavasti löytyy yksiö, mutta aika vaikeelta kuulostaa sopivan asunnon löytäminen.
-----signature-----
It's not wise to upset a wookiee.
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
ISD_Devastator
Registered:
Oct '02
|
Date Posted:
8/6 6:19am
Subject:
|
Pinea posted: Mitäs ISD:lle näin muuten elämässä kuuluu? Onko koulu jo loppu? Piparkakku-ISD syöty?
Mitäs tässä, näin pari kuukautta myöhässä vastaan. Työpaikka vaihtuu kuun vaihteessa, pomo ei vaan usko sitä vielä(kään). Perjantaina alkaa puolentoista viikon kesäloma (viikko pidetty kesäkuussa) ja sillai. Kyllä se tästä
Koulu loppui viime vuonna valmistumiseen, koulutuslinjaltani meitä valmistui ajoissa peräti kolme yksilöä.
Pipari-ISD:n syötin jo silloin joskus pikkusiskoilleni ja -veljelleni. Se pääsi vähän kärähtämään pienempien palojen kohdalta.
Pinea posted: Kaikista pahinta on, että jouduin ansaan, eli houkuteltiin lupaamalla että yhdessä tehdään, ja sitten kaikki jätettiinkin minun huolekseni.
Tuo on muuten ykkösärsyttävää. Tuleen pitäisi tuommoiset tuikata
Pinea posted: luomukardemummakahvia
Kuulostaa perin jännittävältä
-----signature-----
-= FIGS =- ... in the ESS
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Pinea
Registered:
Aug '03
|
Date Posted:
8/14 9:56am
Subject:
|
ISD_Devastator posted:
Pinea posted: luomukardemummakahvia
Kuulostaa perin jännittävältä
Totuushan on se, että vuosien yrittämisen jälkeen keitän edelleen todella pahaa kahvia, ja ainut keinut saada siitä siedettävämpää on käyttää kardemummakahvia, se pehmentää kitkerää makua. Robert's Coffeen versiota käytän yleensä, satuin vaan olemaan viimeksi ekohippikaupassa (l. Ruohonjuuressa) kahvin loppumisen aikoihin. Teetä menin ostamaan, kahvia jäi käteen, mutta niin se vaan menee luonnonjärjestys.
Ajattelinkin huomenna viedä töihin kyseistä kahvia, siellä keitetään joka päivä vaniljakahvia, joten vaihtelu virkistänee.
Meitsi valmistui myös viime vuonna, yli vuoden olen nyt tehnyt töitä, ja yrittänyt miettiä mikä minusta tulee isona.
Seuraava elämän kohokohta on viikon loma syyskuussa. Joululomaa ainakin 2 kuukautta sitten!
Hmm, kertoo tietysti jotain innokkuudesta tehdä töitä, kun puhuu vain lomistaan...
6 tuntia päivässä pitäisi kaikilla aloilla olla ehdoton maksimi, riippuen tietysti kuinka projektiluontoista työ on. Mutta työmäärä korkeintaan 30 tuntia viikossa, mieluummin vähemmänkin, ideaali voisi olla 4 päivänä viikossa 6 tuntia. Tässä tämä tuntuma vuoden aikuistelun jälkeen, olen patalaiska, ja ainut mikä motivoi on raha.
Chewbacca-girl posted: Se johtuu kyllä siitäkin, että pääsin yliopistoon. Muutto on edessä joskus loppukesästä, mutta en vielä erityisemmin ajattele sitä. Asunto on hakusessa, ja toivottavasti löytyy yksiö, mutta aika vaikeelta kuulostaa sopivan asunnon löytäminen.
Ei se solukaan välttämättä niin paha ole. Minäkin ajattelin, että en varmaan yhtään sovi solueläjäksi, viihdyin yksin ja hälinä häiritsee, mutta niin vain kävi että viihdyin 3 hengen ahtaassa solussa melkein kolme vuotta. Toista kämppistä näen edelleen satunnaisesti, toinen on vieläkin parhaita kavereitani. Ennestään ei tunnettu toisiamme, mutta siinähän sitä pakosta ystävystyttiin, kun kaikki oltiin samassa tilanteessa ja samanluonteisia. Kaikki riippuu siitä, millaisia muut kämppikset sitten ovat. Poismuuton jälkeen tuntui joskus jopa yksinäiseltä, solussa sai seuraa jos halusi, ja jos halusi rauhaa, pisti oven kiinni. Mutta kyllä se oma kämppä tietysti on paras, ei käy kieltäminen.
Onnea opiskelupaikasta!
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
NeitiPadme
Registered:
May '05
|
Date Posted:
8/28 4:15am
Subject:
|
Millos sun koulu alkaa, CG? Ja onneks olkoo opiskelupaikasta !
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
Chigu
Registered:
May '05
|
Date Posted:
9/4 6:24am
Subject:
|
ISD_Devastator posted: Kesällä ei juuri tarvitse lomailla, kun on vain muutama hassu lomapäivä. Vaan onpahan edes vähän aikaa vain loikoa tai tehdä Jotain Aivan Muuta.
Chigu posted: joo kiitti mut ei kiitti mul taitaa olla parempaaki tekemistä.
No onpas töykeä tapa ilmaista tuokin asia
sori vastasin eri juttuun ku tohon sun ;D miten menee.?
-----signature-----
Girls don’t like boys, girls like cars and money.! ... Tarjoilija tarjoilija! Pizzassani on viikset! ... Oh really.!? no kidding.
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|
NeitiPadme
Registered:
May '05
|
Date Posted:
9/5 1:30am
Subject:
|
Chiguki täällä Miten menee?
-----signature-----
|
|
|
Quote Reply |
Private Message |
Post History
|