main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hvad har vi lyst til?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Lord_Coras, Mar 4, 2004.

?

Hvad har vi lyst til?

Poll closed Mar 22, 2012.
  1. Hvis der kom en ny Fan Force uafhængig af Theforce.net vil vi forlade tf.n for denne.

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Hvis der kom en ny Fan Force uafhængig af Theforce.net vil vi blive her.

    0 vote(s)
    0.0%
  3. Hvis der kom en ny Fan Force uafhængig af Theforce.net vil vi være en del af begge, hvis det er mu

    85.7%
  4. Hvis der kom en ny Fan Force uafhængig af Theforce.net vil vi bryde helt og lave vores eget.

    0 vote(s)
    0.0%
  5. Det er umuligt at tage stilling til hvad vi vil gøre i tilfælde af at FF går fra tf.n, uden mere

    14.3%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg er blevet bedt om at lave denne poll.
    Fan Force har sat sig midlertidigt op på et andet board så vi kan diskutere fremtiden uden at Phillip Wise følger med.
    Der er meget snak om at Fan Force vil bryde med TheForce.net så der er ved at blive samlet meninger om det.
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg holder nu så meget af stedet her, så jeg ville prøve også at fortsætte her, medmindre I allesammen hoppede over til det andet forum, så ville det nok blive lidt ensomt her...
     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det betyder ikke det HELT store for mig præcis hvor FF ligger henne og om det er en del af TFN eller ej. Dette forum er aligevel næsten det eneste jeg besøger når jeg er på TFN, og et par gange om dagen kikker jeg lige forbi YJCC eller OT forumet for at lurke.

    Det er I det store hele bare et spørgsmål om at rette lidt på et bookmark! ;)
     
  5. Darth_Floyd_

    Darth_Floyd_ Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 23, 2003
    Tja, jeg ville selvfølgelig flytte med, men jeg ville nok stadig være her også (JC/TFN), da jeg har lært en masse rare mennesker at kende, og som jeg ikke ville undvære at "snakke" med jævnligt. Flere af dem har jeg godt nok udvekslet email adresser med i tilfælde af at JC lukkede, men det ville ikke være det samme......
     
  6. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hvis en udskilning bliver aktuel, så vil jeg også besøge begge forummer - i hvert fald i den første tid. Baseret på min erfaring med at prøve at udvidde min horisont med andre forummer og chatsteder, så ved jeg dog, at jeg nok i sidste ende vil vælge at koncentrere mig om et af stederne. Hvilket af stederne det vil være, kommer helt an på klientellet i de respektive forummer.
     
  7. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Jeg synes at jeg har det fint som det er nu og det burde der ikke laves om på.. Det ville være synd at separere de to ting.. Jeg ved ikke hvordan i har det men jeg ville helst ikke se dem adskilt..
     
  8. Rizz_Kalo

    Rizz_Kalo Jedi Youngling

    Registered:
    Nov 23, 2002
    Hvorfor er der ved at ske denne deling af siden???
    Er det ikke det bedste at ha' det hele samlet et sted!?! Er det ikke det der er meningen med siden, at ha' det hele samlet et sted?? :confused:
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    læs her
     
Thread Status:
Not open for further replies.