main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Koulu

Discussion in 'Archive: Finland' started by Starfighter1, Dec 21, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    meijän opo pakottaa meijät oikeesti amikseen.!! ihan joka tunti selittää vaa siitä eikä mistää muusta ja sanoo "menkää sinne menkää sinne.!!" hehe ;D

    mä en tiiä mitä mä teen ylä asteen jälkeen.! mut mä oon kasilla joten no problem ;D mut emmä jaksa lukioon mennä oikeesti.!! mut mun vanhemmat pakottaa mut sinne suunnillee ;D hehe.! mut haluun turkkiin jatkaa mun opiskeluu koska se ois helpompaa ja saisin parempii numeroita ;D
     
  2. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004

    Pukuompelijaksi opiskelen. Päätin eilen, että teen lopputyönä joko Padmén keltaisen Picnic-gownin tai vaaleansinisen Tatoiine-puvun.

    Kuvat:
    [image=http://www.pilvikaupunki.net/galleria/albums/userpics/normal_padme_flowered_promo1.jpg]
    [image=http://www.starwars-tw.com/story/character/light/Padme_costume.files/image046.jpg]
     
  3. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Meiänki opo oli aika amiksen kannalla sillo yläasteella. Must sinne on kyl iha turha mennä jos ei tiiä viel minkä ammatin haluu. Onks sun kaikki sisarukset käyny lukion Chigu?

    Marmida, kerro sitte kumman valitsit! Millon sun tää lopputyö sitte on? Onnee vaa tekemiseen! Mä oon aina haaveillu et osaisin tehä tollaset puvut tai sais sellaset jostaki :p
     
  4. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    Nooo.... Se lopputyö on vasta vuoden päästä, mut olen saamassa halpoja silkki-kankaita. Ja se puvun valinta riippu juuri niistä kankaista...

    Menkää ihmeessä ensin lukioon jos vaan ka riittää! Sieltä saa hyvät eväät elämään. Sanotaan, et jos lukiosta selviää hyvin, niin ei ainakaan ole ongelmia kiireisistä töistä suoriutumisesta. Se on nimittäin palautuspäivää palautuspäivän perään... Vähän kuin Yliopistossakin, mitä oon kavereilta kuullut...

    Marmida
     
  5. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    okei.! hehe ;D ciya ja deysam on käyny mut pepe eikä sinda päässy lukioon ku ne ei osannu tarpeeks hyvin suomee eikä englantii (näkisitpä joskus turkkilaisen koulun englannin tunnin.!! siel ei opi mitäään.!!) nii ne kaks ei oo käyny koska suomes ei oo turkki/kurdi kielisii lukioita ;D
     
  6. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Tiiätkö paljon ne silkki-kankaat tavallisesti maksaa, Marmida?

    Okei, Chigu. Meniks ne sitte amiksee vai miten?
     
  7. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004
    Normaalit kankaat Suomessa maksaa 5-20 ?/metri, Silkit kalliimmasta päästä, mut miun kankaat on tulossa ulkomailta. Jos siis löytyy sopivaa... [face_worried]

     
  8. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    ei ne menny minnekkää amiksee ;D hehe.! vaik niidenki opot pakotti ;D
     
  9. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Toivottavasti sitte löydät hyvät kankaat Marmida! Olitko muuten Vanhojen tansseissa? Jos olit, teitkö ite puvun?

    Noi koulun opot on kyl tollasii. Pakottamista vaa ;) "Menkää sinne, menkää sinne, menkää sinne." Ei ne taida muuta tietääkää :p
     
  10. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Meillä ei opinto-ohjaaja mitenkään erityisesti kannustanut ammattikouluun, ihan yhtälailla lukioon. :p
     
  11. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    niinpä.!! oikeesti meijän opo hyväku ei kurista meitä ;D hehe.! joka opo tunti sellanen 10 cm paksu kirja jos on listat kaikist suomen amiksista ja niist tietoo ;D hehe.! ei lukiota missään ;D

    oo onnellinen cloned ettei teijän opo oo ihan amis pimee.!! ;D
     
  12. Marmida

    Marmida Jedi Knight star 3

    Registered:
    Nov 22, 2004

    Juh, olin. Ja suunnittelin ite pukuni. Äiti sitten ompeli sen... ei luottanut mun silloisiin taitoihini. Onneksi ei! :p
    Se oli kyl mukava päivä... *muistelee parin vuoden päähän*
    Ja Vuos sitten kirjotukset... [face_worried] Onneksi NE on historiaa nyt!!! :) '

    ONNEA KAIKILLE TÄNÄ KEVÄÄNÄ KIRJOITTAVILLE ABEILLE!!!!
     
  13. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    mun veli kirjotti viime vuon 6 L se on hullu
     
  14. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Hahah, Chigu! Tollasii ne opot kyl on! Ja sitte jos sä kysyt niist lukioista, se opo vastaa: "mut miten ois nää amikset?" tai jotai vastaavaa.

    Hahah, Marmida! Ootko nytte sun äitiis parempi? Se oli hauskaa olla Vanhojen tansseissa vaikka mua jännittiki sillo ekal kerral :p

    Kiitti, Marmida [:D] Onnee tullaan tarttee. Onneks näit voi sentää uusii ;)

    Se kirjotti sitte aika hirveesti Chigu. Kirjottiks se kaikki kerralla?
     
  15. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    niinpä.!! haha ;D haha.!! [face_laugh] niinpä.!! voi ei taas nauratta..!! haha ;D

    nii kirjotti.!! joo kyl se kirjotti ne kaikki.!! ihan bling blong mut hei se on d.!!
     
  16. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Niinpä. Mä en kyl todellakaa saa L:eita...
     
  17. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    varmaa kaikki saat np.!! ;D tollanen hikke..
     
  18. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    No hei enkä oo Chigu. Sä vaa luulet et mä oon hikke ;) Emmä oikeesti oo.
     
  19. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    haha.!! oot.!! vertaa sun keskiarvoo vertaa muhun.!! ;D
     
  20. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Ehkä Chigu suhun verrattuna oon hikke ;), mut en todellakaa muihin verrattuna. Itteasias mä oon keskitason oppilas.
     
  21. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    haha.! okei then ;D
     
  22. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    "Hikke"stä en ainakaan meidän koulussa ole kuullut, mutta "hiku"sta olen. Siis siitä sanonnasta. :p
     
  23. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    hiku.? ;D okei sitä käytetään sit siel.? meil sanotaan aina "hikke" jollain etu liitteellä yleensä joka alkaa kirjaimella v.. hehe ;D mut eipä mua ainakaa ikinä sanota hikke koska mä en tosissaa oo.!! hehe ;D me saatiin pari viikkoo sitte todistukset ja mun keskiarvo oli noussu.! nyt se on jo 6.89
     
  24. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Hahah [face_laugh] Mä oon samaa mieltä Chigun kanssa!

    Hyvä Chigu! Kyl se sielt lähtee nousee ;) "Nuole" vaa niit maikkoi nii kyl se siitä [face_laugh]
     
  25. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    hehe.!! [face_laugh] ainahan sä np.!! ;D koska mä sanon aina kaikkee nii hyvin.!! ;D

    ei.!! haha.!! [face_laugh] taas jäi.!! puoleen väliin.!! haha ;D joo mä meen nuolee.!! joka päivä "moi päivikki.! onks ollu kiva päivä.?" nuol. nuol. nuol.. O:)
     
Thread Status:
Not open for further replies.