main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Lord of The Rings - The Return of The King

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Mr_Mundi, Aug 4, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    lol wormtail :D

    Ja du har sikkert ret, jeg var spoilerfree til episode 3 af LOTR så jeg troede det kom, og jeg blev så lidt skuffet over at skulle sidde og kigge på pudekampe i stedet for :/

    Hvad med healers house, kommer den også med. Det havde jeg hørt nogle rygter om den ville...
     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hehe hvem i alverden ansætter en der hedder Wormtail? Så tigger man om problemer [face_laugh]
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hvad med healers house, kommer den også med. Det havde jeg hørt nogle rygter om den ville...

    Helt rigtigt, der er en scene hvor Aragorn healer Eowyn (og Merry vel, som i bogen).

    Merry bliver endda så rask at han kan være med i kampen ved Mordors porte (det var han nu ikke i bogen).
     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Mon denne scene kommer med?

    http://elfwood.lysator.liu.se/fanq/n/a/natalilly/horsekiss.jpg.html

    Edit: rettet til hotlink-venligt udgave.
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    njah, Tolkiens sidehistorie om det hotlinkede .gif billede var ikke min yndlingsdel af LOTR.

    Link please :)

    Edit: ha ha ja jeg kunne ikke lade være med at tænke det samme da jeg sidst så TTT. Der bliver klippet direkte fra at han drømmer om at kysser Arwen til at hesten nusser ham i ansigtet... Minder lidt om den scene i 'The Mask' hvor Jim Carrey bliver slikket i ansigtet af Cameron Diaz, hvorefter han vågner op til at det er hunden Milos våde tunge der er i hans øre.
     
  6. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Ifølge DVD-Express får vi vores ROTK EE d. 10 december. Der er længe til, men det er dog 4 dage før amerikanerne, der først får den d. 14. december.
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det lyder godt nok. Kommer den stadig i biffen først? Synes ikke at jeg har hørt noget nyt om det.
     
  8. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Ifølge Nordisk Film Biografer, så er marathonforestillingen med LOTR EE fjernet fra premierelisten. De har ikke fået oplyst nogen grund til dette.

    Cinemaxx, som havde den opført på deres website har også fjernet den, så det er vist tvivlsomt om og i så fald hvornår en marathonforestilling skulle komme.

    Desværre.

    Det gode ved det er så, at man ikke behøver at spekulere på om man gider at sidde i en biograf i 12 timer.:p
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja, jeg syntes også at det var lidt i overkanten, selvom det jo er fantastisk gode film.

    Star Wars er jo en helt sag.
     
  10. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg har prøvet en 12 timers biomaraton før med 6 film, og man er PÆNT stegt i hovedet bagefter! Faktisk er man stegt nok efter de første 4-5 film, så den sidste er meget lang.
     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jamen så er det jo heldigt at LOTR kun består af 3 film, eller...:p
     
  12. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    [face_laugh]

    Og 6 SW film burde jo også lige være til at klare med lidt god vilje! :D
     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Den længste filmmarathon jeg har været til var Alien quadrilogien i Cinemaxx. Resurrection var godt nok hård at komme igennem... :(
     
  14. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Resurrection er i det hele taget hård at komme igennem :(
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ;) enig.
     
  16. Lupus_Ignis

    Lupus_Ignis Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 20, 2003
    Jeg synes nu Alien 3 er værre. Resurection bliver først rigtig slem, da den der menneske/alien-hybrid kommer med i spillet. Alien 3 forsøger jeg at slette fra min bevidsthed, da den danner enormt antiklimaks for Aliens (at Newt bliver slået ihjel bare sådan synes jeg ikke om, men at hun bliver slået ihjel OFF-SCREEN, som i en parantes, ødelæggger totalt hendes betydning i Aliens. Og hele Ripleys accept af sin skæbne er bare så u-Ripley-agtig, at det skriger een i hovedet). Resurection er bare en almindelig "flad" actionfilm med dog en smule alien-feel over sig. Det mangler Alien 3 fuldstændig.
     
  17. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Også enig herfra.
     
  19. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    LOTR marathon er da ikke så slemt.. var til det da ROTK kom... og der syntes jeg næsten det var for kort tid :D
    og der sad vi endda alle i fine kostumer og så den i biografen
     
  20. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hvis der var nogen der skulle være interreseret i at se den store super-duper-special-collectors-giftset-edition-box af ROTK og Trillogi-boxen, og ikke læser Filmz.dk, kan de ses her! :)
     
  21. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    En trailer for EE-versionen af ROTK kan hentes hos filmz, den fylder 9,07MB og er i Kviktidsformat.

    Jeg kan desværre ikke give et direkte link for systemet bliver ved med at indsætte et mellemrum i linket.

    Det bliver så fedt.=P~[face_dancing]
     
  22. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Så er den sidste del af trilogien i EE i hus med Minas Tirith m.m. Så mangler jeg bare tid til at se den. Eller rettere, jeg mangler tid til at se dem alle tre efter hinanden. Spørgsmålet er så bare om jeg finder tid til at se dem før jeg får taget mig sammen til at se ROTJ.
     
  23. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Er der hold i rygterne om, at der i æsken skulle ligge en kupon der gør det muligt at købe en model af de ondes slot?
     
  24. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Yeps, ligesom i TTT-EE æsken, hvor man kunne købe Gollum (Smeagol var med i æsken), kan man i denne købe Minas Morgul. Den koster $75 og kan bestilles gennem Sideshow Collectibles

    Købekoden er MORGUL


    Så nu behøver du ikke kuponen.;)
     
  25. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Kan vi poste EE spoilere i denne tråd?
     
Thread Status:
Not open for further replies.