main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Son of the Sun

Discussion in 'Archive: Norway' started by HenrikSolberg, Feb 27, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    I en tidligere versjon av Star Wars manuskripet het det ikke "I en galakse for lenge, lenge siden..." men "In a time of greatest dispair there shall come a savior and he shall be known as the son of the sun"

    Her er det selvfølgelig tenkt på Luke Skywalker.

    Men det betyr vel egentlig at Anakin Skywalker er solen?

    Det høres jo sprøtt ut. Men likevel ikke så rart kanskje? Det kan være en kombinasjon ved at han er den utvalgte som vil bringe balanse!
    Hvis solen er utspringet til Kraften, så kan vel solen i seg selv bringe balanse? Dermed forsterkes også min teori om at de som har hatt med Anakins bruk av kraften å gjøre er "spøkelser" etter at de dør.

    Det eneste problemet jeg ser er at det antageligvis finnes veldig mange soler i StarWars universet.!
     
  2. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Jeg tro han skal bli heter "Son of the Suns"?

    Men fordi både Luke og Anakin bort på Tattooine jeg vet ikke hvor dette vise til?

    Imiterlid...

    Jeg ha ikke SE versjon av det OT, men jeg synes at jeg hørt Coruscant eller Tattooine mennesker sier "Our Son of the Suns."

    Også, hvis jeg husket rett, det "Gamle Kvinne" (My bones are achin Ani, etc.), i det bok av The Phantom Menace, sier (There he goes, the sweetest boy ing the galaxy... Our son of the suns...)

    --Joey
     
  3. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Du har helt rett Joey!!! Så i manuset nå. Det står Son of the Suns!!!

    Så da betyr vel det tvillingsolene på tatooine tenker jeg...

    Men jeg tror de mener Luke for det var jo han som var redningsmannen i en tid med stor sorg!
     
  4. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Den gamle kvinnen, Jira, sier ikke det i filmen i alle fall. Lenge siden jeg har lest boken nå, så akkurat det husker jeg ikke!
     
  5. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Med tanke paa at Anakin faktisk ikke har noen far, og at det paa Tatoine er to soler...

    Dessuten vet vi jo ikke om Luke er fodt pa samme planet som anakin. Det gjenstaar aa se i ep III :D
     
  6. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Den gamle kvinnen, Jira, sier ikke det i filmen i alle fall. Lenge siden jeg har lest boken nå, så akkurat det husker jeg ikke!

    Hehe, okay Kvinnen*. Også jeg tror Jira's var å sier dette i den original dreiebok også.

    Men jeg er ikke sikkert...

    --Joey

    *Veksle til Engelsk...I was not sure if "en" was masculine, but "et" and "ei" didn't look right, so I split the difference ;)
     
  7. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Joey: riktig bruk av 'en' :)

    Henrik: En stund siden jeg leste boke, men jeg mener at de står der, og at det ble tatt vekk tidlig i filmingen pga. tid. :(
     
  8. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
Thread Status:
Not open for further replies.