main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars Episode II i Imperial??????

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Jedi_Wannabee, Jul 28, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg skal også bruge et bælte der matcher. Mundi?
     
  2. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    kig under bælter i bilka's herreafdeling
     
  3. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg prøver. Tak. :)
     
  4. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Coming up...


    Efter Kredes info er Proppalace selvfølgelig bandlyst. Jeg kan selvfølgelig heller ikke støtte sådan et foretagende.

    Men du kan jo altid prøve Ebay
     
  5. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg er også med

    Men et kostume? Jeg har en Darth Maul T-shirt... ;)
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ADVARSEL!!! KØB IKKE FRA PROPPALACE!!!

    Mundi, jeg er 100% sikker på at du giver linket væk i god tro og at du ikke ved hvem der ejer proppalace. MEN I SKAL IKKE HANDLE MED PROPPALACE!!! Indehaveren er en vis Thomas Ernie Shauer, en fyr der er flyttet til Philipinerne fordi at han er eftersøgt i USA for PÆDOFILI!!! Jeg var meget tæt på at købe et Darth Vader chestarmor fra ham sidste år da en person på 'props and costume' forummet gjorde mig opmærksom på hvem der står bag. Der er en side som jeg ikke kan huske adressen på som forklarer hele historien, med udklip fra diverse aviser. Han går under navnet 'chrisban' på ebay. Så pas på! Der er selvfølgelig altid en risiko for at man handler med sådanne personer på ebay, men når man nu ved hvem der står bag, så skal man jo ikke støtte ham.

    Ellers så ligger der en forretning med rideudstyr ikke så langt fra Fantask, der burde du nok kunne finde et par. Jeg bruger et par sorte til Vader kostumet.

    Mht. til jedi bælte så har jeg lavet et ud af en guitar rem og en taske rem. Det ser faktsik rigtigt pænt ud, og sådan en guitarrem er jo rigtig bred ligesom Obi-Wans.

    Og selvfølgelig skal vi da alle med!
     
  7. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg satser nu heller ikke lige på et kostume, men det er da sjovt, at se dem, som har et flot kostume på.

    MotorCowboys var også blandt de links jeg gav længere oppe. Jeg har også hørt, at de skulle levere gode kvalitetsvarer.
     
  8. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Intil videre er jeg også med på ideen :)
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hey kig lige op i min forrige reply...
     
  10. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg handler ikke med Prop Palace. [face_plain]
     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    :eek: Nej, Krede det var jeg ikke klar over. Stedet er selvfølgelig bandlyst og linket fjernet.
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    og Mundi, måske skulle du fjerne de fleste af de links til de unlicenced dealers, det er ulovligt at de sælger og laver de ting. Og hvis du giver os links her, er det grund nok for moderatorerne til at banne dig, og vi vil nødigt miste dig :)

    Jeg ved godt at de ikke kommer her så tit, men de er ret strikse med den slags. De kan nemlig selv komme i problemer hvis Lucasfilm finder ud af at vi udveksler den slags info her...

    EDIT: jeg fandt først ud af det med proppalace efter at jeg selv postede et link til dem på costumes forummet... og da havde jeg allerede vundet en auktion på ebay af ham og var tre museklik væk fra at betale... Men jeg skrev bare at jeg ikke var istand til at betale alligevel, og hvis han ville lægge negativ feeback så måtte han gøre det. Det gjorde han ikke og jeg hørte aldig mere fra ham, men damn! Det løb mig godt nok koldt ned af ryggen....
     
  13. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Snakker du om linksene i den anden tråd? For så kan jeg da ikke forstå, at du skriver det her. ?[face_plain]
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Har du også links i en anden tråd?
     
  15. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Yeps, jeg smider om mig med links. Men det skal jeg åbenbart lade være med :(
     
  16. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg tror ikke at der sker noget, vi sladrer ikke. Det er nogle gode links du har fundet, (undtagen proppalace) jeg har bare haft nogle oplevelser på de andre boards med at mod'erne er meget hårde mht. links, specielt til folk som sælger ulicenserede Star Wars ting... Jeg har fået flere rap over fingrene.

    Butikker som sælger Rubies crap, eller viser hvordan man selv kan lave tingene er okay... Alle links er dog tilladt hvis man sender dem i en PM :)
     
  17. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg har allerede slettet samtlige links, så hvis folk vil have dem, så må de jo spørge. Ikke flere links fra mig her :(
    De tre "støvle-links" på denne side kan jeg ikke længere slette. Men de er også ret anonyme.

    Edit: Hvad er Rubies crap egentlig? ?[face_plain]
     
  18. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Puha, ubehagelig historie med proppalace. Her faktisk været derinde en del gange :(

    Det med digital fremvisning i Imperial lyder super duper!

    Hvem skulle lave et Jedibælte? Jeg har selv lavet et, der er blevet ret godt (når jeg selv skal sige det). De små metaldippdutter der sidder hele vejen rundt på bæltet og holder "det lille bælte", kaldes soldaterknapper. Et lille tip hvis man skal ud og shoppe efter dem :)
     
  19. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg vil meget gerne høre hvordan du lavede et bælte i detaljer.
     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Rubies er dem der har fået licensen til star wars 'kostumer', og det er BR kvalitet... altså ikke noget man skal kigge på, hvis man vil have et kostume som ligner dem i filmene...
     
  21. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg vil lige prøve om jeg kan finde ud af noget med nogle billeder, Coras.
     
  22. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Dejligt. :D
     
  23. Darth_Phaeton

    Darth_Phaeton Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 27, 2003
    Nå vi nu snakker om Theproppalace AKA Crappalace, så er her et billede af "The Bad guy" (Nyt undercover navn Peter Lawless)
    [image=http://img.villagephotos.com/p/2003-7/175788/peterpassport.jpg]
    Og et missing link.


    Dan
     
  24. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Her er en lille hilsen fra odsherred. Jeg er på besøg hos mine bedsteforældre, heroppe hvor internettet er mere sjældent end fritgående rancorer. :)

    Men bare skriv mig op til digital visningen af AOTC, det lyder vildt fedt!

     
  25. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Godt at høre JN327! Så skal du huske at iføre dig dit Imperial officer kostume...
    Endelig en 'henchman' Darth Vader må se op til :D

    Darth_Phaeton - tak for at poste det link til ham Propnarren... det var lige præcis det jeg ikke kunne finde igår. Peter Lawless var også det navn han brugte da han kontaktede mig, han udgav sig fra at være australier. I de efterfølgede måneder, fik jeg spoleret en del deals på ebay for ham, da jeg kontaktede alle som bød på hans ting og gav dem det link.... HÆ [face_devil] Han blev endda slettet på ebay, men er nu tilbage med alias'et 'chrisban'. Der er dog ikke nogen der byder på hans crap, heldigvis.
     
Thread Status:
Not open for further replies.