main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Starwars på PC \ PS X \X-box ol.

Discussion in 'Archive: Norway' started by dod, Jul 7, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Tenkte jeg kunne lage en tråd for den stadig økende mengden Star Wars relaterte spill som har kommet og kommer til de forskjellige platformene.
     
  2. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Spilte foresten JK 2: Jedi Outcast hos en kamerat. Spillet er i seg selv et veldig bra SW\skytespill med bra grafikk. Ettersom det er basert på grafikkmotoren til Quake III prøvde vi å sette opp 3D brillene som fulgte med Asus GF 3- kortet hans. Da vi fikk dette opp å gå, var det nesten som om jeg var der selv.
    Gleder meg til bursdagen min den 19 da jeg kan kjøpe meg et ordentelig skjermkort selv.
     
  3. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Hvilket skjermkort har du tenkt å kjøpe deg ? Skal kjøpe ny maskin, men er ikke helt sikker på hvilket skjermkort jeg skal kjøpe. Ligger og vipper mellom GeForce 2MX og 3MX.
     
  4. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    trudde allerede det var en tråd som var veldig lik på denne?
     
  5. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    En lik tråd? Hvor?

    Ser på et Asus v8440 Deluxe GeForce 4 kort.
    På komplett.no ligger det på 2.800 kr. Bruk adressen nederst for å se på kortet.

    GF 3 er fremdeles i stand til å takle det meste, men GF 2 begynner å bli gammelt. Nå som prisen på GF 4 er så lav som den er, så velger jeg å legge litt mer penger i nytt skjermkort som kanskje "varer" 6 mnd lenger enn et litt eldre kort. "MX" er en økonomi-utgave, mens "TI" er den beste.

    Du som skal kjøpe ny maskin, skal du kjøpe en ferdigmaskin, eller skal du sette den sammen selv? Jeg gjorde det siste selv for et par år siden, og hvis du har slikt som kabinett, skjerm, tastatur ol. fra før, kan dette lønne seg.

    Lykke til alle som skal ha ny maskin, det er ikke lett å finne det rette utstyret til den rette prisen. :)


    http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=23484&t=278&l=2&AvdID=1&CatID=24&GrpID=1&s=pl
     
  6. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Jeg skal komponere en egen maskin. Prosessoren er en 2 Ghz Intel Pentium 4, 512 DDR Ram, DVD, brenner og et GeForce 2 TI 64 mb DDR ram. Prisforskjellen på Ge2 og Ge3 lå på circa en tusenlapp. Den forhandleren jeg snakket med anbefalte ikke G4 pga dårlig ytelse og dårlige erfaringer
     
  7. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    Lykke til
     
  8. Christoffer

    Christoffer Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 29, 2002
    Personlig ville jeg heller kjøpt en AMD Athlon XP 2000+(1200kr), da sparer du ca 800 kr og den har minst like bra ytelse som en pentium 2GHz(2000kr).
    Når det gjelder skjermkort er et Nvidia Geforce 4 Ti 4200 et ekstremt gunstig kort,(fantastisk ytelse til en så lav pris, det den forhandleren din har sagt kjenner ikke jeg meg igjen i ihvertfall) det kan du få for ca 1500 på komplett.no . Kan hende finnes det andre nettbutikker som er enda billigere, men tradisjonelt så har de vært blant de aller billigste.

    Geforce 2 er ganske utdatert nå, og skal du først satse på en billig-løsning ville jeg heller valgt et geforce 4 MX kort, det koster vel ca 800 kr, og er hakket bedre enn geforce 2.
     
  9. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    her Skrua er den andre tråden om detta: jeg skal bumpen opp igjen jeg.
    http://boards.theforce.net/message.asp?topic=5532934&replies=28
     
  10. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Så tråden først nå. Skal låse denne.

    Men ett spørsmål,

    HVEM I HULASTE HEITE ER DET SOM ER DUMME NOK TIL Å KJØPE PENTIUM?????????????????????????

    Kjøp AMD! (Avanserte Micro-Duppeditter(fakta))

    (Mener ikke å fornerme noen, men alikevel...)
     
Thread Status:
Not open for further replies.