main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

The Matrix Reloaded

Discussion in 'Archive: Norway' started by Ooshati, May 21, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ooshati

    Ooshati Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 18, 2002
    Nå?!...Noen fler som har sett Matrix Reloaded ennå?...Så den natt til onsdag...

    Syntes den var bra...men den første syntes jeg er litt bedre...historien i den første er mye bedre enn i Reloaded, mens effektene osv er kolosalt mye bedre i Reloaded...

    HALVT SPOILER(for dem som ikke har sett den ennå):

    Hvordan ble sentinellene stoppet på slutten?...va det EMP-en som de snakket om helt på slutten eller var det Neo selv?...tror personlig at det var Neo(the force is with him)...jeg tror noe av The Matrix kom over i den virkelige verden, se på Bane fyren f.eks., Mr. Smith overførte seg jo over til han...

    Var det noen som så den i natt og så teaseren til Revolutions etter End Credits?...hvis ikke, burde dere gjøre det, den var veldig stilig, med skikkelig kor/symfoni musikk osv...
     
  2. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Spoilers for min beskjed også
    .
    .
    .
    .
    .
    Jeg tror Zion er medlem av det Matrix (Jeg vet det er sannsynlig ikke riktig).

    Hvis du husket, det Architect sier "99.9% of the people accept the matrix, it is that other troublesome .1%" Hvis Zion er ikke virkelig, bare Neo forstå dette men han er i søvne på slutt av filmen. Også det architect sier mennesker ikke tro en perfekte verden er mulig og de vekken. Hvis alle kan ikke valg, også de vekken. Kanskje det er hvorfor Neo har to utganger. (Hvis det Architect sier sant, alle tidligere "Neo's" valg å hjelpe Zion)

    Interesant filmen, og jeg kan vente ikke for Revolutions (det trailer er etter Reloaded som Ooshanti sier)

    NÃ¥r Revolutions ankomme til Norge? Her det er Nov 5.

    Hva synes dere om alle-Matrix? Wow! Dette er mest Norsk jeg har skrift!

    --Joey

     
  3. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Er på kinoen nå, har sett filmen. Genial. Og alle som er interesert, VENT MED Å GÅ, ETTER (DEN LANGE........)RULLETEKSTEN ER DET ALTSÅ EN TRAILER. virker ikke som om alle vet dette. jeg og kameraten satt alene igjen i salen for å se traileren... sorry ng evt. typos, har det travelt...



    THE MATRIX HAS US
     
  4. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Dod: Du kan nedside (download? ned siste?) Revolutions traileren fra Kazaa. Sannsynlig snart det traileren tilgjengelig på apple.com.

    --Joey
     
  5. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Download = laste ned (down - ned, load - laste (i dene sammenheng)) nedlaste - bedre norsk - laste ned. Men stort sett bruke 'å downloade en fil', norsk\engenlks-blanding, altså.
     
  6. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    synes filmen var jækla bra, skal se den en gang til på kino, ikke minst fordi lyden forsvant etter at Neo hadde flydd igjennom (og dratt med seg) halve byen.
     
  7. Darth_Incubator

    Darth_Incubator Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 22, 2002
    Blei litt skuffa jeg. Hadde så sinnsyke forventninger. Jeg trodde Neo kunne stoppe blekkissene fordi han har/begynner å få kreftene i "virkeligheten" også
     
  8. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Jeg syns den var daarlig...
    Masse kule effekter, men saa masse kjedelig prat. Saa; masse kule effekter igjen.

    Effektene var stilige. Jeg digget de hvite tvillingene som loeste seg opp. Ogsaa, den franske fyren som mente at aa banne paa fransk var som aa "Wipe your ass with silk" var kul. Men det var ikke noen bra film, selv om noen elementer var originale og stilige.
     
  9. Ooshati

    Ooshati Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 18, 2002
    Har sett den to ganger nå...måtte dra med meg en kamerat som ikke hadde sett den ennå...vi diskuterte litt etter filmen, mens vi ventet på teaseren etter end credits...vi kom frem til noe som dette:

    Er den virkelige verden også et program?..."The Arcitect" snakker veldig mye om at dette er den sjette versjonen av "The Matrix" og at det kommer til å bli den sjette gangen maskinene ødelegger Zion...sammenheng?...Neo blir også fortalt at han må velge ut så og så mange mennesker for å bygge den opp igjen...

    Dette kan jo kanskje bare være en misguiding, for å forvirre oss...en dobbelt ebtydning...vi får bare vente å se...

    Dette bringer også tilbake til slutten (SPOILER, for dem som ennå ikke har sett den):

    Hvordan klarer Neo å stoppe sentinellene?...er de fremdele i "The Matrix"...hmm...gleder meg til Revolutions...

    Har sett Animatrix også...lastet den ned på Kazaa...veldig bra...det er ca. 4 episoder som er relatert til filmene: The Second Renessacne Part 1 og 2, Kid's Story(handler om guttungen som er Neo reddet, du møter ham i Zion) og Final Flight Of The Osiris...Du kan også si at A Detective Story er litt med i handlingen, du møter jo Trinity i den...Animatrix viser i alle fall mange nye sider ved "The Matrix"...
     
  10. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Driver å leker meg litt med 3dsMAX og vil prøve å lage noen Matrix effekter. Da fant jeg denne siden:

    http://www.angelfire.com/fl5/jcmiller/Bullet.htm

    Noen som kan gi en litt dypere forklaring på hva som menes her?
     
  11. glennth

    glennth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Sep 30, 2002
    "The page cannot be found"

    NÃ¥r linken virker skal jeg ta en titt
     
  12. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Virker nå. Har forresten forstått det nå, men du er velkommen til å ta en titt...
     
Thread Status:
Not open for further replies.