main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Celebration i London, 13-15 juli 2007!

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Enji, Jul 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jade_trs

    Jade_trs Jedi Master star 2

    Registered:
    Jul 7, 2002
    Man får inte glömma att du sparar miljön också, i dessa klimathysteritider är ju det viktigt.
     
  2. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag försöker få ihop det lite andra planer som jag har för en Englandsresa, jag är dock väldigt intresserad av att hitta rum i London tillsammans med folk.
     
  3. Berg

    Berg Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Nov 16, 2002
    Hur är det med EFFM 07 när är det och vilka sak dit samt var bor man när och hur är lämpligt att ta sig dit/hem
     
  4. Lexi

    Lexi Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 9, 2002
    Jag undrar också vilka här som ska åka dit. Jag och min pojkvän håller på och planerar resan just nu och vi ska försöka ta oss till Celebration på fredagen.
     
  5. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Mina pengar måste tyvvär gå till att operera katten ännu en gång den här sommaren, så det blir ingen Londoresa för mig..
    Kanske får jag något arv från min mormor innan C.E. men det är alltför osäkert att planera för det.
     
  6. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Usch, vad hemskt med din katt. :( Hoppas den blir bra till slut.

    Hur är det med er andra, några som har bestämt sig, bokat hotell än?

    Jag kommer att åka till York måndag-torsdag den veckan, så jag dyker upp i London på torsdagkvällen, har dock inte fixat hotell än.
     
  7. Berg

    Berg Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Nov 16, 2002
    Jag bokade just flyg. anländer också på torsdagen. men jag bor med Jimmy ifrån NG. Var vet jag inte det var jag som fixade resan och han som bokade hotell.
     
  8. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Lite intressant är att FanForce kommer att få hålla två presentationer på fan-scenen, och det jag som är ansvarig för dem.
     
  9. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Mmm.. Jag hörde att du jobbade på något till fan-scenen. Vad handlar de om?
     
  10. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Som jag skrev i min förra post, jag ska presentera FanForce och berätta vilka vi är, vad vi gör och hur man blir medlem i stort sett. Håller på och jobbar på en powerpoint-presentation för det hela.
     
  11. Anneleia

    Anneleia Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 9, 2004
    Har nu bokat flyg och hotell i London 12-17 juli :D Vi lär ju dyka upp vid ExCeL någon dag i alla fall...

    Om det händer något i övrigt så hojta till, skulle vara kul att vara med på lite annat också.
     
  12. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Det vore ju jättekul att träffas. Om du vet vilken dag ni ska dit kan vi ju göra upp en tid att mötas på.
     
  13. Anneleia

    Anneleia Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 9, 2004
    Vi kommer dit på lördagen, har vi tänkt oss. Fredagen går åt till att utforska närområdet vid hotellet. Det finns visst lite att se där, t.ex Naturhistoriska museet och Hyde Park...
     
  14. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Bare til generel information så agter jeg også at dukke op i London...

    Håber at støde ind i Jer derovre :)

    Ved stadig ikke hvor jeg skal bo...

    Johanna, er du på messen alle tre dage?
     
  15. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag är där alla dagar, befinner mig antagligen mest vid FF-bordet.
     
  16. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Yikes. Mark Hamill och Ian McDiarmid ska dit! :_|
     
  17. Lexi

    Lexi Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 9, 2002
    Och jag som var så besviken över att jag kommer att missa Billy Dee Williams, då jag bara är där på fredagen. Men Mark Hamill och Ian McDiarmid duger jättebra som kompensation :D.

    Nu är det bara en vecka kvar!
     
  18. Berg

    Berg Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Nov 16, 2002
    Billy Dee Williams. Honom behöver man inte se. Visst de flesta av VIP som är där är ointresserade men Billy Dee Williams tar priset av alla TOTALT ointresserad. Så därför är jag totalt ointresserad av honom.

    Köpte en ny kamera. Canon IXUS 70 Denna ska man kunna ta bra bilder med även om det är mörkt dvs den har funktion som gör att man kan ta bilder utan blixt i en stor föreläsningssal på CE och det blir en helt ok bild.
    Får se om den är så bra som jag vill att den ska vara. Den tar i alla fall korten snabbt

    Jag kommer på torsdag kväll och sticker på söndag kväll. jag bor på något hotell i närheten av mässan.
     
  19. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Ian McDiarmid är där bara på invigningsceremonin på fredagen. Det kommer nog att vara smockfullt med folk, så man får köa ordentligt om man vill se honom.
    Mark Hamill brukar inte ge autografer så ofta, och han är inte bokad i någon officiell lista (står bara på hans egen websida att han kommer) så jag antar att han också bara är med på någon presentation.
    Men såna tycker i alla fall jag, kan vara mer givande än de sekunder man träffar kändisen under autografskrivandet.

    Edit: Sheeet. Mark Hamill finns i listan på celebrationeurope.com nu också. £85!! 1173 kr alltså.
     
  20. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    I følge sw.com vil Mark Hamill skrive autografer både fredag og lørdag!

    Check her

    Det bliver en laaaaaaaaaaaaaaaaaang kø, er jeg sikker på....
     
  21. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Lång kö?.... tja. Kolla priset! Nästan 1200 SEK!
    Det bör hålla köerna nere.
     
  22. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag hade tänkt att kanske ta Hamills autograf, men inte för det priset. Förhoppningsvis har han någon presentation man kan gå på istället.
     
  23. Anneleia

    Anneleia Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 9, 2004
    Med det priset kan man ju undra om det här är det enda han lever på, att åka runt och ta betalt för att vara med på konvent och liknande.

    Hade hoppats kunna ta hans autograf jag med, men det känns inte riktigt som det är värt 1200 spänn...
     
  24. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Imorgon bitti åker jag till England.

    Vi ses väl i London en del av oss iallafall.
     
  25. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Ha det så bra där borta!

    Hehe.. Trots att jag inte åker så är jag fast med att organisera en liten grej som Rebel Legion ska spela upp där borta. Ska göra så mycket som jag kan via PM och email... Sen får jag hoppas att det inte strular till sig alltför mycket på plats... [face_laugh]
    Lite stressigt att få allt på plats innan folk åker dit, bara.
     
Thread Status:
Not open for further replies.