main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

DSF

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by darthfrede, May 22, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. darthfrede

    darthfrede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 19, 2001
    Hej,

    Jeg tænkte, at det kunne være sjovt, hvis DSF (Dansk Star Wars Forening) havde sin egen thread her på TF.n.

    SÃ¥ alle der er medlemmer af DSF, kan i ikke lige skrive en "post" i den her thread og give jer til kende????
     
  2. Dead Star

    Dead Star Jedi Youngling star 4

    Registered:
    May 23, 2000
    Jeg har aldrig forstået pointen i at være med i DSF, hvad er det man betaler 150kr for? Er de nyheder i medlemsbladet virkelig så sentationelle de ikke findes nogle stæder på nettet?
    Hvad er det foresten for aktiviteter der blever afholdt og hvor tit bliver de (cirka) afholdt?
     
  3. darthfrede

    darthfrede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 19, 2001
    Der bliver afholdt én konvention om året.

    Derudover bliver der afholdt "mindre møder", hvor man spiller trivial pursuit og lign.

    Det er skide hyggeligt, og alle er VILDT venlige og rare.

    Jeg kan KUN anbefale, at man "join'er"...





    P.S. Hvis du vil være medlem af noget der er gratis, så meld dig ind i TPM-DF eller RotJ-DF her i the JC. Dette er selvfølgelig kun hvis du kan lide filmene...
     
  4. Dead Star

    Dead Star Jedi Youngling star 4

    Registered:
    May 23, 2000
    Skal man kunne LIDE filmene?? Hmm det vil blive lidt af et problem... ;)

    Nej seriøst: Det vil jeg overveje, om ikke andet ville det være sejt at ku' sige man var med i en officiel SW forening.

    -Er De medlem af nogle foreninger hr?
    -Ja DSF!
    -Javel, og hvad er det en forening for?
    -Star Wars!!
    -Star wha...?
     
  5. Borth

    Borth Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 1, 2001
    Godt initiativ, Darth Frede!

    Og jeg kan da kun give dig helt ret! DSF er en vildt sej forening. Det kan eventuelt have noget med foreningens samlingspunkt at gøre, for det er jo uovertruffent i sig selv, men alle de medlemmer jeg har mødt har været de flinkeste mennesker man kan forestille sig.

    Og så er det jo sejt at have nogen at føre samtaler med om Lukes evner som Jedi og hvad det lige er, der står på Darth Vader's brystplade, uden at de ryster på hovedet og kalder dig en meganørd. :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.