main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

FFDK-møde...

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Qui-Gina-Jinn, Nov 1, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hvorfor stoppe der? Så kan han jo også lige så godt købe en popkornmaskine når han nu alligevel er i gang med indkøbene.:p
     
  2. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    I skal nok få popcorn, men jeg køber ikke sådan et uhyre. Er nød til at spare lidt efterhånden, synes pengene bliver brugt hurtigere end jeg kan tjene dem for tiden....
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Vil du ha' at vi skal spise popkorn der ikke er poppet i en Star Wars popkornmaskine?[face_worried]

    Det ender vel med, at du heller ikke køber nogen projekter og lærred.:(


    :p
     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg spiser kun popcorn formet som Dødsstjernen.
     
  5. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Er du inde i en ikon-krise for tiden Coras? :p
     
  6. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg har svært ved at fastholde interesse i ikoner...
     
  7. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Ikoner er overvurderet...
     
  8. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Så nærmer tiden sig :)

    Hvad tid regner i med at i kan være her? Jeg kan hente folk på Holbæk station fra kl 14.15 (hvis jeg kan smutte fra arbejde til tiden/kl14.00)
     
  9. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jævnfør din post d. 28 juli kl. 12.10 PM, så påtænker du start ved 15-tiden, så jeg troede egentlig, at det var tiden. Hvis du ønsker at begynde tidligere, så nævn bare tiden, så kommer vi - jeg skulle i hvert fald ikke have de store problemer med at være der det tidligere.

    Hvor mange bliver vi? Er vi fortsat "kun" en flok på 5?
     
  10. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jep, det ser ud til at vi kun bliver 5.

    Det var mere ment til dem af jer der kommer med de offentlige, så vidt jeg kan forstå kommer der ikke tog til holbæk hver 20. minut.

    Klokken 15 er stadig et godt tidspunkt, så kan jeg også lige nå at trække vejret efter arbejde, men hvis togtiderne passer dårligt, så henter jeg gerne fra førnævnte tidspunkt.

     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Så vidt jeg kan se, så hedder det en gang i timen for Par. Nemlig 13:35, 14:35 eller 15:24 på Holbæk station.

    Hvad angår Gina og Coras, så har Gina spurgt, om de kan køre med mig, så med mindre de har fortrudt, så er der ingen problemer der. Og hvis jeg kan finde ud af, at afstemme tiden, så kan vi vel hente Par, hvis han kommer kl. 14:35. Det vil i givet fald give dig mindst 45 min. til at trække vejret i, men så må det vist også være rigeligt for resten af aftenen.:p
     
  12. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Ok, det lyder jo fint :)
     
  13. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg sad lige og fik en strøtanke - hvis det alligevel er mig der henter Par, så kunne opsamlingen måske lige så godt ske på Roskilde station kl. 14:25. Dette vil betyde, at Par kan vente en halv time med at tage hjemmefra. Desværre betyder det også, at Floyd kan vente en hel time inden han skal holde vejret.:p

    Alternativt, Par, så tager du hjemmefra ved den tid du skulle, hvis du skulle helt til Holbæk (opsamling sker stadig i Roskilde) og så er vi ca. hos Floyd 14:30.

    Par, under alle omstændigheder, så må du godt lige melde tilbage enten her eller på PM, så jeg ved om jeg skal hente dig og i givet fald hvor og hvornår - eller om du har tænkt dig at komme på et helt andet tidspunkt.:confused:
     
  14. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det ville passe mig bedst at blive hentet i Roskilde, af økonimiske årsager. Tidspunket er ligegyldigt :)
     
  15. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Mundi, Er der en indgang eller stort ur ved Roskilde station vi kan mødes? Jeg er ikke sikker på jeg vil kunne kende dig, med mindre du tager dit spionsuit på :p Ellers har jeg selv en grøn rygsæk på og hestehale.
     
  16. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg håber da sandelig, at der er en indgang. Ellers kan folk jo ikke komme ind til togene.:p

    Roskilde station er ikke et sted, hvor jeg har min vante gang, så jeg kan ikke lige huske forholdene. Men lige når man kommer ud fra stationen, så ser man over på en mindre plads, hvor der i hvert fald tidligere var cykelstativer. Hvis du går hen til den udgang og bliver der (hvis jeg ikke er kommet), så lykkes det nok. Jeg regner dog også med, at Gina og Coras er med, og dem kan du jo nok genkende?! Men hvis det går helt galt, så har du jo mit nummer og vice versa.;)
     
  17. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
  18. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Er det nu jeg skal komme og sige at det nok er lettere at mødes ved bagsiden/sygehussiden af stationen?
    (Ja, jeg kender Roskilde og Roskilde Station forholdsvis godt)
     
  19. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg tror kun jeg har været på Roskilde station når jeg har skulle videre med et andet tog. Men det går nok, the force will guide us!
     
  20. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
     
  21. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jojo, jeg går bare ud til bagsiden, og leder samtidig efter nogle cykelstativer. Så møder jeg vel nogle af jer før eller senere?
     
  22. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Fint fint, vi siger bagsiden i stedet.:)


    Gina, hvad prøver du at kommunikere til os?:confused:
     
  23. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Tak for i går til de implicerede:)

    Det var et hyggeligt møde med et fint tragtement (jeg glemte dog at se din popkornmaskine som nævnt i mit indlæg 8/22 2:14pm). Så stor tak til Floyd for det fine arrangement.=D=

    Og så var det jo godt endelig, at få hilst på Par.:D
     
  24. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Yes, tak for i går, og tak til Floyd for lån af en god sofa! (og morgenmad) :D
     
  25. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Også tak fra mig. Dejligt møde. :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.