main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Celebration IV 24-27 maj 2007 i Los Angeles (hemma igen)

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Obi Anne , Apr 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CaptainWolff

    CaptainWolff Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 28, 2005
    535 kronor för taxi från studentstaden till gränby till arlanda för 5 personer med taxi kurir. Ska jag boka en taxi/Vill alla åka taxi?
     
  2. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Ja, det vore jättebra om du kunde boka! :)


    Vilken tid? Och i Gränby ska vi till Albert Engströms väg.
     
  3. Jedigrandmaster

    Jedigrandmaster Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 3, 2004
    Boka taxi vore lysande!

    Vi bör väl vara på Arlanda någon gång innan fem på morgonen. Vet inte hur lång tid det tar att åka ifrån Uppsala.

    Håhåjaja... Min packning väger flera ton och snart är det dags att åka till Uppsala. Vi ses!
     
  4. Queengodess

    Queengodess Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jul 18, 2000
    Det här kommer aldrig att gå... Jag hinner inte skriva mitt pm, jag borde köpa saker och jag har inte packat... Ändå känner jag mig lugn och tillfreds och mycket upprymd. Det här kommer bli fantastiskt!

    Hurra!

     
  5. CaptainWolff

    CaptainWolff Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 28, 2005
    om vi åker från studentstaaden vid 4-tiden borde bli lagom. Det tar ju ca 40 minuter till Arlanda, så då finns gott om tid att åka förbi gränby också.
    Är det ok om vi kan ha det första upphämtningsstället är vid rondellen st johannesatan och rackarbergsgaran, då det kostar 50kr extra per nytt upphämtningsställe? Då kan vi mötas där och åka mot gränby.
     
  6. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Jag önskar er alla som åker en riktigt trevlig resa!
     
  7. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Rondellen blir utmärkt, iallafall för mig och Charlii. Rondellen 4.00 alltså, kanske kan säga att vi träffas 3.55 där.

    Vi flyger från terminal två, så vi kan väl säga att vi träffas där 4.45, vid ingången.
     
  8. CaptainWolff

    CaptainWolff Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 28, 2005
    Nu är taxin bokad.

    Den bil man fick för 535 kr inte hade så mycket platts för packning så blev jag tvungen att välja en lite större, och därmed dyrare, bil som kostar 610kr (122 per person). Hoppas att det är ok endå.

    Då syns vi 03:55 vid rondellen. Ni som åker från gränby kan väl vara ute 5 minuter senare eller så. Vilket nummer på albert e.vägen är det som gäller?

    Vårt flyg kommer att avgå i tid enligt luftfartsverkets hemsida som det ser ut nu.
     
  9. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Nähä, nu går jag och lägger mig några timmar innan avfärd till flygplatsen. Vi ses i London nästa gång!

    I-)
     
  10. Berg

    Berg Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Nov 16, 2002
    Nåväl nu är vi framme för dem som bryr sig
     
  11. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Jag väntar ivrigt på första rapporten. :)
     
  12. DOK

    DOK Jedi Youngling star 2

    Registered:
    May 23, 2002
    Samma här!
    Vad händer på andra sidan pölen?

    /DOK
     
  13. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
  14. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Jag hoppas verkligen att ni har en trevlig tid i LA, och att ni firar SW i dagarna ända !!!

    Vet jo sjlv hur lyrisk och fantastiskt det var unde CIII, förmodar detta är lika bra om inte bättre.
    Surt att man inte hade tiden att åka med er igen.

    Förresten så hoppas jag att nån av er hälsar till Michonne från mig ;)
    Hade varit skoj att höra hennes reaktion :)
    Bara säg att ni skulle vilja hälsa från hennes crazy fan ifrån Sweden vid namn Fredrik :p

    Till slut hoppas jag ni får det helt underbart och bara njuter av allting.
    Även hoppas jag att ni får lite bättre väder än sist då vi upplevde fyra årstider på 4 dagar.

    Posta gärna era bilder när ni kan så man kan se hur ni har det där borta.
     
  15. DarthieAnnie

    DarthieAnnie Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Oct 29, 2001
    Vi har fatt internet vid FF-bordet! Allt ar bara bra har, lordagen ar mycket stressigare och mycket mer folk an hittills. Inga koer! Vilket ju ar ett stort framsteg jamfort med C3. Har hunnit flera paneler, 2 om EU, en med Irvin Kirshner och en om arkeologi i SW. Mest springer jag runt och traffar JC/FF-folk. Ha det bra allihopa!!!
     
  16. Charlii

    Charlii Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 16, 2005
    Internet här på hotellet har varit väldigt skakigt (någons okrypterade w-lan) så vi har inte kunnat rapportera så mycket.

    C4 flyter på stabilt i alla fall. Fullt av folk men förvånansvärt lite köer, precis som Johanna säger. Inga nyheter dessvärre. Jag har varit på alla publiceringspanelerna och hoppades nog få någon liten nyhet iaf. Men förutom titeln på den sista Legacy of the Force boken så har det inte varit något.

    Bilder kommer senare...



    /Charlii
     
  17. bandykullan_

    bandykullan_ Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 8, 2001
    Nu ar det snart dags for Charlii, Kee, Wolff och mig att ga och forsvara FFS i Kessel Run, nagon slags rebustavling. Ska bli kul. Igar shoppade jag alldeles for mycket, men forhoppningsvis hittar jag lite mer saker jag har rad med.
     
  18. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    I'm back! Först av alla tillbaka i Sverige. Det gick rätt bra för våra Kessel-runnare kan jag rapportera, fast dom visste inte hur dom skulle dela priset (EN ensam SW-figur).

    C IV överträffade i alla fall mina förväntningar men det kunde lätt ha hållt på några dagar till.

    Bilder kommer...
     
  19. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Här kommer i alla fall lite bilder!
     
  20. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Fina bilder! Vill se mer!
     
  21. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Hurra! Bilder! Vill se mer!
    Jag blev väldigt förtjust i den gigantiska badbollsdödstjärnan och R2D2brevlådan... :D
     
  22. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Nice med bilder JW.

    Ser ut att ha det varmt och skönt, man är lite avundsjuk kan man säga.
    Men kommer jo ihåg C3 och kan bara tänka tillbaka till härliga minnen därifrån.

    Skönt att allting gått bra etc.

     
  23. Berg

    Berg Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Nov 16, 2002
    Jo alla verkar må bra här om än trötta. Vi kommer åka tillbaka till LA imorgon så nu är väl resan istort sett slut. SF är en underbar stad om än lite jobbig att gå i pga alla backarna. och backar har de.

    Jag fixar nog upp lite bilder när jag kommer hem. Det är lite för struligt att göra det här. samt när man är på hotellrumet vill man sova.
     
  24. CaptainWolff

    CaptainWolff Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 28, 2005
    Nu är alla tillbaka i sverige igen, förutom delar av baggaget som fastnade i london.
    Man längtar redan efter C5. Jag återkommer senaer med bilder.
     
  25. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Som sagt tillbaka igen, kommer nog att ta ett tag att rätta in sig i vardagen igen. Ska försöka få upp delar av mina bilder under dagen, var tvungen att dumpa en hel del på Bergs dator så jag har inte tillgång till allt själv.
     
Thread Status:
Not open for further replies.