main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Er Matrix Reloaded for sej, eller er den bare for fed?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, May 21, 2003.

?

Er Matrix Reloaded for sej, eller er den bare for fed?

Poll closed Mar 25, 2012.
  1. Totalt Superduper Extremt fed film.

    58.3%
  2. Super cool og ret fed.

    16.7%
  3. Okay cool.

    0 vote(s)
    0.0%
  4. ok, men den haltede et par steder.

    25.0%
  5. Jeg vil hellere til tandlægen og have tænder hevet ud

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Snydt for en tiér!

     
  2. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Hmm der ligger en pølsevogn ved vesterport station :)

    Skal vi mødes klokken 9 i cafeen?
     
  3. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Ingen problemer for min skyld.

     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Stakkels mig der må vente helt til på lørdag med at se den! :_|
     
  5. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Vi ses i cafeen kl 9.00 :)
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det gør vi :)

    Så lige Troldspejlet i dag og Jakob S skulle selvfølgelig vise en masse klip fra Revolutions, men nu har jeg været spoiler-free i så lang tid så jeg kunne lige så godt vente til Onsdag. Jeg skyndte mig at slukke, var der nogen af jer der så det?
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Nej jeg skiftede også kanal, og skiftede først tilbage igen da det var slut.

    Typisk Troldspejlet at lave sådan et nummer. Også har de i samme udsendelse et indslag om Indiana Jones boxen der har været ude i hvad? 2 uger nu? Ku de for fanden ikke ha haft det indslag for 2 uger siden? Nåeh nej... det ville jo være at spoile [face_plain]
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ha ha ha, ja 20 år gamle film ville jo være slemme at spoile for folk, men lad os lige vise en masse klip fra Revolutions som har premiere om 2 dage...

    Det er ofte at de ikke tænker sig om på Troldspejls redaktionen... desværre. Deres spiltestere er også små drenge på 9-10 år. Hvad får dem til at tro at de kan give en ordentlig anmeldelse? De ser sq da stadig Pokemon.
     
  9. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg er ked af at skuffe jer, men Troldspejlet er altså for børn.

    Derfor sker er nogle ting der kan synes mærkelige for os andre, men stadigvæk er det et, for det meste, spændende program. Jeg har da set det siden jeg var meget lille, sikkert tilbage fra starten af.

    Jeg fik dog ikke set det igår, da jeg besøgte de gæve tosser bag Imperial. :D

     
  10. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Fra filmz:

    I et interview med CHUD fortæller producer Joel Silver om sit samarbejde med Wachowski-brødrene på de tre "Matrix"-film. Silver afslører her at det er planen at hele trilogien skal udkomme i en "monumental" 3-disc box-set udgave i efteråret 2004.

    Produceren fortæller også at "The Matrix Revolutions" vil være en rigtig sci-fi krigsfilm, som vil have det endelige opgør mellem Neo og Agent Smith.

    Silver afslører desuden han muligvis vil arbejde sammen med Wachowski-brødrene igen. Brødrene skrev for flere år siden skrev et manuskript baseret på tegneserieforfatteren Alan Moores "V for Vendetta", som foregår i et futuristisk fascistisk England og ifølge Silver har brødrene snakket om at producere filmen sammen med Silver.
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    JN, > det ved jeg godt, det er også derfor at der mangler et program for os lidt ældre nørder om rollespil, computerspil, bøger og film. Men da der åbenbart ikke er nogen der ser potentialet i det, må vi nøjes med Troldspejlet. :(
     
  12. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Ellers kunne man vel skrive en mail til DR og høre ad?

    Nice at der kommer box, men det havde man vel også forventet. Tror jeg så venter med at købe treren og køber boxsættet i stedet for, selvom jeg har 1 og 2 :)
     
  13. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Box-sæts styrer!
     
  14. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Soundtracket skulle være kommet igår, men efter at brugt min dyrebare frokost på at besøge diverse pladebutikker, måtte jeg give fortabt. :mad:

    Er der nogen der ved hvor jeg kan få det?

     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Her Jim:

    Du skal nok vente en uges tid på det, du finder ikke en bedre pris nogensteder!

    Revolutions Soundtrack

    Og hvor det dog fedt at musikken er af Don Davis og ikke bare består af en masse ligegyldige Rock-numre som man først hører under rulleteksterne. Jeg kan også se at Don Davis igen har samarbejdet med Juno Reactor. FEDEST!!! Deres to numre 'Mona Lisa Overdrive' og 'The Burly Brawl' i Reloaded var de to bedste klassisk/techno numre jeg nogensinde har hørt.
     
  16. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jep.

    Og derfor er jeg også vild for at få fat i det. Jeg har et gavekort til Fona og så venter jeg nok til det kommer i Danmark.

    Det undrer mig dog, at den endnu ikke er kommet i Danmark endnu. WEA/Warner er åbenbart nogle sløve padder, da det skulle være i handelen igår...
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Pssst... mellem os to så er jeg ved at hente et af numrene nu :) Men jeg køber også CD'en, er bare lidt nysgerrig lige nu.
     
  18. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg havde tænkt på det, men ville ikke spoiles af titlel på numrene.

     
  19. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Bare rolig de er meget kryptiske... Man bliver ikke spoilet af titler som 'Neo-Dämmerung' og 'Niobe Runs' ;)

    Tetsujin nummeret er cool!
     
  20. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Onde Spoiler! :mad:

    8-}

    Jeg venter lidt og køber istedet.

     
  21. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    ØVVV UDDDD. Dumme Krede :( Nu ved jeg jo at Niobe løber!!! :p
     
  22. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Hæhæ nu er jeg helt tilspoilet :D

    Men der burde fandme være en lov mod at anmeldere får lov til at anmelde filmen før den har premiere. Damn hvor er det ufedt at se på forsiden af politiken at Revolution er en dårlig afslutning. Det hjælper jo ikke på forventningerne :(
     
Thread Status:
Not open for further replies.