main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hei på dere :)

Discussion in 'Archive: Norway' started by dod, Aug 16, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Er det noe liv her? Har liksom levd "a long time ago, in a glaxay far, far away" i et par år nå, i Star Wars Galaxies. Kom tilfeldighvis på dette lille stedet, og tenkte jeg kunne si hei. Hei :)

    -DOD
     
  2. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Halla! Skjer a? Lenge siden :)
     
  3. dod_resurrected

    dod_resurrected Jedi Youngling

    Registered:
    Sep 14, 2004
    :)

    Etter at de bestemte seg for å bygge om spillet jeg har bodd i de siste 2 åra (SWG) flytta jeg mer og mer over til WoW (havna der da et tyskt kvinnemenneske jeg ble kjent med på swg og siden har blitt verdens venner med ga opp swg til fordel for wow). I det siste (etter NGE) har jeg nesten ikke vært på i det hele tatt.

    Ellers har jeg fått meg jobb (huff, tilig opp, jobbe lenge :'( (12-16 :p ) ) og bil (igjen, da jeg nekta å betale ca. 1900% skatt for å få vanen jeg hadde i sverige (ja, nittenhundre) til norge.

    Lever vel som jeg alltid har gjort, forran en skjerm.

    Er egentlig det som har skjedd siden sist.

    Noe som har skjedd her da?


    (grunn te nick er at jeg ikke kan fatte og begripe hvaforslags email jeg brukte til å regge den gamle kontoen... har hatt en 20-30 de siste 5 åra, så...)
     
  4. darth_kiara

    darth_kiara Jedi Youngling

    Registered:
    Nov 30, 2005
    hey

    hehe har vært en Star Wars fan en stund nå, og hadde leitet mye etter en klubb. og endelig fant jeg en! så hva skjer her da? har vært inne på en del amerikanske og latinske sider og det virker som om de er flere enn oss her i norge som er intereserte i star wars...
    :eek:

    uansett har dere diskutert mye? oom hva da? vil gjerne bli med

    darth_kiara
    (bare et nick til den som lurer!![face_peace] )
     
Thread Status:
Not open for further replies.