main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hvorfor er det ikke noen offisiell SW fanklubb i Norge???

Discussion in 'Archive: Norway' started by Jedi_DaMap, Jan 26, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dinhelt

    dinhelt Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 13, 2002
    Litt pussig dere skulle nevne dette nå, for jeg og en kamerat har nemlig begynt å utvikle en side til nettopp et slikt formål for en måneds tid siden. Nå fikk jeg ikke helt med meg om det ble en enighet om utviklingen, men jeg kan godt videreutvikle siden jeg har begynt på for dette dersom det er ønskelig. Jeg har selv utviklet et dynamisk portalsystem som jeg kan ta i bruk, hvilket automatisk støtter enkel innlegging av artikler og flere språk som standard. Etterhvert kan den også utvides med forum, webshop, mailingliste, osv.

    The Hoth Division hørtes forresten absolutt ikke dumt ut! Skrik ut hva dere mener om dette...

    \Anders
     
  2. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Har du lagd side? Øh.. det har jeg og. [face_blush] Men din høres mye fetere ut enn min. Kunne vi ha fått til et samarbeid?
     
  3. dinhelt

    dinhelt Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 13, 2002
    Samarbeid hørtes ikke dumt ut. :) Jeg er ikke lenger enn i design-fasen av denne siden, så din side vil nok være raskere å få ut i første omgang hvertfall. Hva har du tenkt skal være hovedfokus for siden?

    Vi burde vel forøvrig kanskje ta dette over på mail snart... Send meg gjerne en mail på twilight@conquerian.com

    \Anders
     
  4. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    The Hoth Division?! Genialt.

    Jeg er enig, et slags comunity hadde vert kult. Siden dere holder på med høres interesant ut, send meg gjerne en mail om adresse.


    PS; Er det noen som bor i nærheten av Horten eller Tønsberg her? Savner en å dele mine interesser med.

    PS2; Er det noen som har spilt Jedi Kigth II?
    Er det så bra som de skal ha det til??.
     
  5. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    jeg lager gjerne websider jeg, ikke så værst til å få ting til å se bra ut heller, sjekk sida mi http://www.plume.tk , det er ikke så mye med star wars der, men bare for å.....vise seg litt :) Det hører også med at websida var en skoleoppgave som jeg fikk karakteren 6 på :) selv om den var litt annerledes da.
    Hvis siden skal oppdateres hver bidige dag omtrent så kan det bli litt mye for meg, men det er greit rundt utgivelser, som filmer og bøker osv. men sånn til vanlig vil nok et forum være toppers.
    F.eks. midt i 2003 har jeg en følelse av at ikke så mye skjer på sw fronten hver dag, et par bokutgivelser og sånn, det kan være greit å poste på et forum i en eventuell nyhetstråd. Men rundt mai 2005 kan det nok være muligheter for oppdateringer hver dag. (Øyh det er jo tre år til da.)
    Også må det være et system for å laste opp filer på, FTP eller no sånnt. Det eneste som ikke er så knall med meg og dette er at jeg har 56K oppkobling, aner ikke om det har så mye å si jeg, men har en følelse av at ADSL kunne vært å foretrekke.

    Ja, Jedi Knight II er faktisk ganske bra, men det er ikke så bra som folk skal ha det til tror jeg, men det er ikke langt unna.
     
  6. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Utrolig fet side, machine :eek: *imponert* går du på IT?

    Dinhelt: mail coming up, bare yahoo får orden på mailsystemet sitt. :mad:
     
  7. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    takker :)
    nix, jeg går på allmenfag, VK I, 90% av det jeg kan om internett og lage sider er selvlært *skryt skryt*
     
  8. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Good news, everybody! Jeg har funnet ut hvorfor jeg ikke får lagt sida vår ut, og holder nå på å fikse det. Har fått en adresse til sida og alt, men det er ikke vits i å legge den ut enda. Men, det blir ikke lenge til :) Det blir i geocities, [face_mischief] , men men....
     
  9. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    eeew, geocities, kunne dere heller ikke brukt home.no? der er det hvartfall ikke reklame.
     
  10. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Og kostet er bare 200nrk for en "redirect" domain. F.eks starwarsklubb.no kan sende noen til home.no/noen_om_starwars.

    --Joey
     
  11. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    eller .tk som er helt gratis
     
  12. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Gratis er bedre :D

    --Joey
     
  13. Zal_Kaschir

    Zal_Kaschir Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 15, 2001
    hvor kan man få gratis .tk ??
     
  14. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Kanskje du kan prøve http://www.dot.tk/index.html.

    Registratjon (dette er ikke orden, riktig?) er gratis.

    Vi snakkes,

    Joey
     
  15. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    Det var nesten riktig Joey, det heter "registrering". Bra :)

    En kan også skrive inn bare www.tk men det er ikke så nøye.
     
Thread Status:
Not open for further replies.