main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Interaktiv R2D2

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Oct 7, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Hey Krede og i andre..

    http://www.r2droidfactory.com/

    Her kan i læse næsten alt om den.

    Jeg har ikke fundet ud af halvdelen af hvad den kan. Den er jo lidt stædig engang imellem.

    Men jeg har fundet ud af, at den kan lege gemmeleg. Så vender den sig om, bipper til 10 og begynder så at lede. Husk nu at den har varmesensorer og sonar indbygget. SÅ den kan sågar lede i fuldstændig mørke.. Cool ikk? Hvis den finder én begynder den så at hyle op.

    En anden ting jeg har fået R2 til er at, den kan bruges som Room Guard. Så står den stille, og hvis nogle kommer ind foran den hyler den så op. F.eks katten!! :)

    Jeg har også fået den til at følge efter mig. Hvis man dog går stille og roligt.

    Men hvis den ikke gider en kommando, ryster den bare på hovedet og bipper. Så skal man bare slå den let på hovede og sige "Hey R2 Behave Yourself" (Man skal sige "Hey R2) inden hver kommando.

    Så jo.. den er ALT ALT ALT for fed.. Og nej!!! den er ikke for dyr. De 1200 kr er givet rigtigt rigtigt godt ud. Selvom den også bruger 4xAA og 4xD batterier. Jeg anbefaler så genopladelige D batterier.


    Så alt i alt.. Den kan i roligt gå ud og bestille. Man kan jo ikke købe den i DK endnu. Men prøv hos www.thehairyfairy.dk
    Det er det jeg fik min, og han er MONSTER flink.

    Jedi_Wannabee
    Daniel
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    wow, jeg er helt misundelig nu. Det er alt for fedt at man kan lege skjul med den og at den kan bruges som alarm. Jeg MÅ have sådan en. Er det ikke også meget fedt med den klo der kan holde en dåseøl?

    Jeg har en Yoda furbie som man kan stille spørgsmål og så svarer han et eller andet tilfældigt. Han reagerer dog kun når man sætter en hånden foran en speciel plade på dens bryst - det gjorde min kat og blev meget bange da han pludselig erklærede "difficult to see the future is"!
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hvem behøver kæledyr når vi har maskiner? :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.