main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Lige kommet hjem efter AOTC. (Læs ikke hvis du ikke har set filmen!!!!)

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Lord_Coras, May 15, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Og lad mig sige: HVOR ER DEN VILD!!!!

    Bedste Star Wars film til dato. Endnu bedre end min tidligere favorit ROTJ.

    Alt er godt. C-3PO er sammen. [face_laugh] Padmé og Anakins forhold er så dejligt at se. [face_love] Anakin går totalt Dark Side på en flok Sand People. [face_devil] Massivt Jedi angreb på en flok droids. :D Imperial March spiller mens man ser Republikkens nye hær (Med skibe der i mistænkelig grad ligner Star Destroyers). :cool: Palpatines tale til Senatet. "I love the Republic." ;) Og min absolutte favorit: At se Yoda gå amok på Dooku. Helt fantastiske bevægelser fra den lille fyr. :eek:

    Er det ikke snart 2005?
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Du har helt ret! Var til premieren i Imperial, og hvor var det dog fedt!
    Yoda-Dooku kampen var helt klart højdepunktet, og hvor det dog godt at se at folk mødte så talstærkt op i kostumer! (Jeg havde selv en Jango fett hjelm på, og blev filmet til morgen-tv) Super fed film, kan næsten ikke ventet til jeg skal se den igen om en uges tid.
     
  3. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Hey

    Synes også filmen er monster cool..

    Især Jango jagten på Kamino. Lækkert.

    I de 9 forestillinger jeg så, blev filmen heller ikke dårligere. Men nu kunne man jo replikkerne.. hæhæ.

    Yoda... uuhmm sweet. Perfekt.

    Det hele var kanon. Og de "Love Scenes"

    Se den!! (jeg skal nok ikke lige se den foreløbig!)


    Jedi_Wannabee
    Daniel

     
  4. Trump

    Trump Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 25, 2002
    mm, fed film.

    Faktisk bedre anden gang man ser den imo.

    Men lidt skuffet over Plo Koon er blevet klippet så meget ned :(
     
  5. Coras_2

    Coras_2 Jedi Youngling

    Registered:
    May 17, 2002
    Jeg har hørt rygter om et Plo Koon, Ki-Adi-Mundi og Aayla Secura eventyr under arena kampen. Er det sandt? Hvis det er har jeg et ønske til DVD'en. :D
     
  6. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Jeg synes at forholdet mellem Anakin og Amidala var noget skuffende. Der manglede noget af den glød der var mellem Han og Leia.

    Men jeg elsker resten, især kampede Obi-Wan/Jango og Yoda/Dooku.

    :D
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg synes nu at kærlighedsscenerne mellem Anakin og Padmé var overraskende gode. De havde mange replikker som let kunne have lydt cheesy, men det gjorde de nu ikke netop fordi at de spillede scenerne med så stor overbevisning.

    Men Yoda/Dooku kampen var helt klart højdepunktet.
     
  8. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Selv om der var rimelig mange effekter i, synes jeg (heldivis!) ikke den lænede sig nær så meget op af dem som TPM gjorde. Den første halvdel af filmen er fks stortset bare snak, og med et relativt minimum af aliens. Meget ESB agtigt på en måde synes jeg ;)
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Klart, helt enig,
    Men samtidig er det også den mest hektiske af alle filmene, anden halvdel var nærmest non-stop action, man fik nærmest ikke tid til at trække vejret - og det kan jeg personligt godt lide. Det man så af de enorme kampe mellem klonerne og trade fed. droids var helt Saving Private Ryan-agtige og det var superfedt!
     
  10. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Ja, jeg vil give jer ret i at den er langt mere ESB end nogle af de andre film.

    Men jeg tror nu at den næste film kommer endnu tættere på den stemning der lå bage hele konfrontrationen mellem Luke og Vader. - Det er jo nærmest en nødvendighed.
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Var der egentligt nogen af jer der så N'sync fyrene? Var de overhovedet med eller ej? Jeg håber at de ikke var!
     
  12. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg ved ikke hvordan de ser ud, men jeg så da Anthony Daniels og Ahmed Best (uden kostume naturligvis :p )
     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det tror jeg at jeg missede! Jeg skal heldigvis ind og se den imorgen igen! Fangede du andre cameos? Jeg så ihvertfald George Lucas datter i natklubben - hun er den lidt buttede twi'lek danser der kigger efter Anakin.
     
  14. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    NEj men hende vil jeg da kikek efter når jeg skal ind og se den igen, spm jeg skal på lørdag hvis alt går efter planen.
    Du finder også Anthony Daniels og Ahmed Best inde i natkluppen lige efter der er en der for kappet hånden af, og alle folk kikker for at se hvad der sker.... så vidt jeg husker.
     
  15. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Efter at jeg så AOTC har jeg med vilje set en vidio me dem, for at finde ud af om de var med. - Jeg kan da heldigvis sige at jeg ikke lå mærke til dem.
     
  16. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    okay, jeg skal helt sikker kigge efter dem. Og husk at se Jango der rammer dørkammen på Slave 1 med hovedet da han flygter fra Obi-Wan :D
     
  17. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg tror jeg så Joey fra N'Sync, men min kammerat sagde at det ikke var ham. I kan selv se efter, jeg mener det er ham der smider nye lyssværd til Anakin og Obi-Wan.
     
  18. JediJBC

    JediJBC Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 27, 2002
    Jeg synes den var enormt god.
    Lige så god som ESB, tror jeg.

    Efter at høre alt muligt dårligt om kærlighedshistorien, må jeg sige at jeg er uenig. Jeg synes den virkede som den skulle.
    Den scene hvor Anakin siger: I killed them all, er blevet en af mine yndlingsscener.
    Det er den mest følelsesfuldte scene siden Darth Vaders afsløring.

    Dog som filmens minus synes jeg ikke monster gladiator kampen var ikke så god, og det var fabriksscenen heller ikke.
    De var ikke dårlige, men ej heller det bedste jeg har set.

    Hayden spilleer genialt.
     
  19. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg vil bare lige gøre jer alle opmærksomme på at på Cozmorama har billeder fra premieren. I skulle tage at se det, det er ganske glimrende.
     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tak, det var sjovt at se! Især Jakob Stegelmans tale før filmen. Hvor var hende intervieweren dog irriterende - hun sagde "Star Wååårs" og kaldte alle fans for nørder, Ikke særligt smart. Men ganske godt indslag alligevel, omend lidt langt.
     
Thread Status:
Not open for further replies.