main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

N*sync i Star Wars!

Discussion in 'Archive: Norway' started by Karoline, Jan 2, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Slapp av, de skal ikke synge, og vil bare ha en liten statist-rolle. Min første tanke var likevel:

    Helligbrøde! Helligbrøde!

    Tenk dere Premieredagen vanhelliget av hylende fjortiser! Jeg kan ikke la vær å se for meg at den siste biletten til premieren snappes vekk av personen foran meg i køen, en fjortenåring som bare går for å få et glimt av en av medlemmene i N*sync.

    [face_horrifyed]
     
  2. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    De har bekreftet det- N*sync skal være med. De skal ha en statist-rolle, men de skal være Jedi.





    Justin som Jedi??

    [face_even_more_horrifyed]
     
  3. Zal_Kaschir

    Zal_Kaschir Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 15, 2001
    fikk hakeslepp da jeg så forsiden til tf.n i dag: nsync i SW som jedi riddere... den eneste trøsten jeg har er at sannsynligvis kommer darth vader på banen i ep2 og han kommer til å begynne å utrydde jedi ridderene... jeg håper de dør en laaaaang og svært så smertefull død
     
  4. Audunfy

    Audunfy Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 16, 2000
    kunne like godt send Ateens på pakketur med lyssabler i hendene og filma det...
     
  5. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Vi kan jo trøste oss med at det er temmelig sikkert at de ikke overlever de neste filmene siden Ben og Yoda er de eneste igjen i OT
     
  6. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Slapp av. De er 4 (5?) av hundrevis av statister i en diger scene der alle kreperer, har ingen dialog eller close-ups, og det er ikke sikkert at tagningene av dem kommer med i filmen i det hele tatt. Dette er ingenting å bry seg om. Hadde ikke ryktene gått helt bananas så hadde ikke LFL bekrefta det en gang. Storm i et vannglass, som så ofte med Star Wars-fansen...

    Karoline; Du tror ikke virkelig at N'SYNC fans kommer til å sitte i kø for å kjøpe billetter til en film der heltene *kanskje* er med i en scene der ingen kan se dem...? :)
     
  7. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Jeg vet vel ikke hvordan sånne folk tenker? Men drit i det, se hva jeg fant i Agderposten i dag;

    Sprenges i Star Wars
    Stockholm( av en eller annen grunn):
    Boybandet N*Sync sprenges i luften i den kommende Star Wars-filmen, forkledd som jediriddere. N*Sync har ikke akkurat fått noen hovedroller, ifølge nettsiden prequel-spoiler.com. Bandet sprenges (!!) i et slag mot roboter tidlig i filmen.

    Nå, dette gleder jeg meg til å se :D
     
  8. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001

    Enten er Lucas blitt total gal, noen har hvertfall blitt det, hvis de er fremtredende på den ferdige filmen...
     
  9. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001
    by the way..
    Jeg har ingenting i mot at starwars fans får statistroller i filmene, det jeg har noe mot er at kommersielle dukke-folk får spille i ep 2 p.ga av at de er kjente!
     
  10. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
  11. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Hei, N'Sync har blitt klippet vekk!! Wohoo!

    Bring out the blue milk, it's party time!!

    Men..... vent nå litt... Dette er for godt til å være sant. Det kan godt være at det er et PR-trick. De SIER at ikke N*Sync skal være med for å blidgjøre fansen, og i virkeligheten skal de være med, men når vi tror det motsatte vil vi ikke se dem.

    Så lenge jeg ikke ser dem er jeg fornøyd. *Tar en slurk blå melk*
     
  12. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Poenget er at med mindre noen i Lucasfilm sier ja eller nei så vil ingen av oss ha noen aning!
     
  13. Darth_Kettch

    Darth_Kettch Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 29, 2001
    Det er helt greit at de er med for min del, så lenge som de ikke prater og dør med en gang [face_devil]
     
  14. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    He he.. I can agree with that.
     
  15. Darth_Kettch

    Darth_Kettch Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 29, 2001
    Siste nytt:
    I dag på MTV sa de at *Nsync har blitt redigert ut av filmen igjen. Ifølge ryktene har George gitt etter på grunn av press fra fansen.

    En gang måtte vel være den første...
     
  16. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Jeg har hørt det samme. LOL!
     
  17. Zal_Kaschir

    Zal_Kaschir Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 15, 2001
    har dere sett den Saturday Night Live sketsjen, Episode 2 med n'synk? last den ned:
    http://download.theforce.net/video/SNL-ep2-nsync.rm

    dødsvittig!!
     
  18. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Jeg har sett den. Sykt! Morsomt.... men sykt.
     
  19. Jedi_DaMap

    Jedi_DaMap Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 26, 2002
    Det er bekreftet helt sikkert at
    N*(******g)Sync ikke skal være med i AotC!!!
    THANK THE FORCE!!!!
    Det var han duden Justin ett-eller-annet som sa det til en radiostasjon i Florida...
    Jeg tror jeg hadde spydd av skrekk og forferdelse hvis de skulle ha vært Jedier i kamp!!!!!

    (face_horrified)
     
  20. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Naah.. I dont even care anymore. Først var jeg *ahem* opprørt, men så farlig er det vel ikke.. Jeg mener... de skulle jo ikke ha noe dialog eller noenting.
    Det ER gode nyheter, though.
     
  21. Darth_Kettch

    Darth_Kettch Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 29, 2001
    Husker et intervju med en fra N*sync, han virka litt deppa at de var blitt kutta ut, skjønte ikke helt hvorfor [face_laugh]
     
  22. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Jeg skal si dere hva som er sykt;

    I framtiden kommer SW-fans, som oss, til å gå rundt og innbille seg at N'Sync ikke er i Ep2 fordi "fansen ikke ville ha dem der". Det kommer vi til å si, fordi dem altså IKKE er i filmen og fordi vi IKKE likte å høre at dem kanskje skulle være det.

    Uten at vi veit bæsj om hva som foregår...

    Det her er et forsøk på å fortelle hvor sjuke vi SW-fans kan framstå, og hvor sjuke vi ofte er.

    Sorry 'bout the moaning.
     
  23. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Jeg tror faktisk de er med.
    Men;
    Hvis N*sync er såpass lite med i filmen at det er liten sjangs for at vi engang kommer til å legge merke til dem, så blåser jeg i det.

    Jeg skal forresten til Oslo nå, hvert øyeblikk :) Gjett hvem som skal til Avalon i morra ;)
     
  24. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Hmmmmm...du? ?[face_plain]





    ;)
     
  25. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Ã…ssen gjetta du det? :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.