main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars Galaxies

Discussion in 'Archive: Norway' started by Shaelori, Feb 27, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shaelori

    Shaelori Jedi Youngling

    Registered:
    Feb 27, 2005
    Hallo, hallo.. Er ny her..
    Lurte på noe greier, jeg :p

    Vel, det har seg slik.. Har spilt begge KOTOR-spillene, det var eneren som gjorde slik at jeg fattet interesse for Star Wars i det hele tatt... Toeren - var en rimelig stor skuff! Håper treeren gjør det godt igjen ;)
    Etter at jeg begynte å komme godt inn i Star Wars, begynte jeg å bli interessert i Star Wars Galaxies, og det har jeg kolossalt lyst på.. Hehe..
    Problemet er: Jeg er 15 år, har siste halvdel av 10ende klasse igjen. Jeg foreslo for muttern og fattern om jeg kunne få kjøpe spillet, men det slo ganske dårlig an (gjorde det for noen dager siden, en ukes tid etter at jeg hadde sittet dag ut og dag inn og spilt KOTOR2).

    De sa det at jeg hadde to særlig viktige måneder foran meg på skolen, osv osv.. Så, jeg fikk vente til rundt april-mai med å kjøpe det. Og, ifølge dem, så ville jeg forsømme lekser og andre ting hvis jeg fikk det..

    Problemet er: Har så gruelig lyst på det nå, noen som har vært borti problemet selv? Noen som har noen gode tips eller råd? Hadde blitt ganske lykkelig hvis jeg hadde skaffet noe som kunne overbevist foreldrene mine om at det ikke går ut over skolen, eller noe som helst :p

    Det er faktisk det eneste jeg har lyst på, håper jeg kan overbevise foreldrene mine om at jeg bør få lov til å kjøpe det.... :)

    -Sha-
     
  2. tate

    tate Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 6, 2005
    Hei. Jeg vil bare si at SW galaxies er et dårlig spill. Og jeg synes foreldrene dine virker veldig fornuftige. Du burde tenke deg om hva du virkelig vil med livet. Enten sitte foran dataen og kaste bort masse tid på å gjøre de samme tingene over og over og over ( og over) igjen slik som det er med galaxies, eller faktisk lære noe og få en godt framtid. Lekser og skole må komme før data, sånn må det bare være hvis du i det hele tatt har lyst på å få deg en god jobb senere.

    Jeg var også i den samme situasjonen som deg for noen år siden. Da var det snakk om anarchy online, men jeg kom til fornuft til slutt. MMORPG er bortkastet tid, rett og slett.

    Jeg ble også ferdig med Kotor2 for noen dager siden og jeg må si meg uenig i noe av din kritikk. Det eneste som jeg synes var litt teit med spillet var at den personen man er ikke virkelig er en jedi/sith, og at personen blir opplært av en gammal hurpe og ikke et academy som i 1'ern. Men ellers synes jeg spillet var som forventet.

    Ha en fin dag
    - Erik

     
  3. Gune

    Gune Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 23, 2005
    Bra sagt, og helt enig: Galaxies kan vente, syns nå jeg.
     
  4. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    tja, enig. har spilt SWG i nester 2 år (1 år og 10 mnd). Det er et elendig spill. Det er mer loada av bugs en Windows ME var, og kundeservicen til NextGenTel er eksemplarisk i forhold til det SOE driver med. Men allikevel er jeg der noen (10-12-14) timer hver dag. Communityet er flått hvis du først kommer inn i det. Har fått vanvittig gode venner fra hele verden, finnland, tyskland, england, USA osv som jeg også holder kontakten med 'offline'. Har allerede vert i tyskland for å besøke noen der og skal ned igjen om 5 uker og uhm 2 timer.

    Men det tar tid ja. Og det er ikke spillet i seg selv som gjør at du kommer tilbake. Det er like mye Star Wars i SWG som det er reker i en billig rekesalat.. du må lete lenge og blir stort sett skuffa når du endelig finner noe.

    men hvis du syns det er verdt å betale ~100,- / mnd for en grafisk pen chatte-klient på Beta-stadiet, så stikk innom FarStar serveren. Bor i Two Rivers på Talus. Bare send en mail til Aronn :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.