main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars pelit

Discussion in 'Archive: Finland' started by KYP_DURRON85, May 15, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    JA:ssa lightsaberilla huitominen on kyllä hauskempaa kuin koskaan ennen. Siinä kun tuli ensimmäinen pahis kahden lightsaberin kanssa vastaan niin pikkaisen rupesi tulemaan äitiä ikävä. Puhumattakaan siitä kun tuli ensimmäinen Darth Maul tyyppinen kaksiteräkaiffari vastaan. No nyt sain vihdoin omalle jedineitokaiselleni kaksi lightsaberia käyttöön. Kyllä nyt taas päitä putoaa...
     
  2. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Läpi meni jo tämäkkin peli. No ei voi mitään. Ihan lystiä oli. Peli oli viihdyttävä ja kenttäsuunnittelukin oli ihan mukiinmenevää. Vikassa kentässä tuli kyllä mietittyä pieni ikuisuus kuinka päästä kahdesta kuopasta yli. Muita ongelmia ei juuri ollutkaan.
     
  3. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Siihenpä ei kauaa mennyt... Sen mitä tuota on itse nähnyt olan yli, niin Maul-henkinen valosapeli oli hieno.
    Harmittavaisesti itselläni ei ole tuollaisiin sopivaa konetta (vielä [face_mischief] ), niin joudun turvautumaan vain kuulopuheisiin ja sivusta katsomiseen.
     
  4. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Kolme päivää siihen meni,mutta onpa mokoma 3 päivän pelailun jälkeen läpäisty.
    Minä valitsin kaksiteräisen miekan tummahipiäiselle jedi neitokaiselleni,niin että eipä ollut vihuilaisista sen pahenpaa harmia. JOn tapaan en tälläkertaa jäänyt kertaakaan jumiin. Muutamassa(2ssa)kentässä oli muutama graafinen ongelma,johtuen meidän koneesta.Pitää kai taas päivittää.

    MP osapuolella varsinkin tuo sige on pitänyt otteessaan vaikka on vain kolme pelattavaa karttaa. Imperiaalisilla hyökkäämistä echo-baseen,ajoneuvojen käyttöä(mainittavan arvoisena liitopyörät)ja esim.Boba Fettillä rakettireppu lentelyä siinä samalla sniperilla hyökkääjiä napsiessa.

    Hieno peli kaiken kaikkiaan,vaikka JOta lyhyempi on.
     
  5. Zarin

    Zarin Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Vaikka JA:n ostin jo hyvän aikaa sitten ja olen jo montia tuntia sitä pelaillut, niin ihan muuten ihmetyttää, että edelleen en ole nähnyt peliä esim. Anttilan MegaStoren hyllyillä juuri ollenkaan, saati sitten muuta merkkiä pelin olemassaolosta. Onkos se niin suosittu sitten että menevät valonnopeudella loppuun, vai mikä siinä on.
     
  6. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Tai sitten Anttilan peliosastoille ei enää kauhean innokkaasti hommata uusia pelejä. Minun näkemykseni mukaan kyseisten liikkeiden taso on laskenut roimasti viime vuosina.
     
  7. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Sama oli JO:n kanssa,anttilasta kaikki kopiot 2ssa päivässä hävinneet ja uskon suosion olevan myös JA:n mysteerisen katoamisen taustalla.
     
  8. Pinea

    Pinea Jedi Master star 1

    Registered:
    Aug 21, 2003
    Kuinkas paljon tämä kyseinen JA maksaa, jos sen nyt heti tuoreeltansa ostaa?

    Jos olen syömättä kaksi viikkoa, niin saako siten säästetyillä rahoilla pelin? Vai pitääkö paastota kauemmin? Hankkia työpaikka? Laina?

    No joo. Eli mistäs sen saa halvimmalla, mihin lopputulokseen olette päätyneet?
     
  9. Zarin

    Zarin Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Noh, ainakin MBnetin Pelihallin hintaseurannan mukaan halvin hinta olisi tällä hetkellä 47 ? Verkkokaupassa ja Puolenkuun peleissä (linkit löytyvät tuolta Pelihallista) mutta koska nuo taitavat monelle olla tuntemattomia, luulen että ainakin Gigantista sen saa melkeinpä tuolla samalla summalla.
     
  10. Pinea

    Pinea Jedi Master star 1

    Registered:
    Aug 21, 2003
    Up, up.

    Näinhän se sitten on. Star Wars: Knights of the Old Republic oli äänestetty Pelit-lehdessä vuoden parhaimmaksi peliksi. Se oli myös PC-pelien viides ja Xboxilla ykkönen.

    Unohdin ihan käydä itse äänestämässä. Tosin olisi kyllä varmaan mennyt mututuntumalla. Ehkä yhden pelin olisin löytänyt jota olen tänä vuonna oikeasti pelannutkin. PC-pelien puolelta ei kyllä äkkiseltään näyttänyt olevan kuin Syberia. Köyhää.

    Tuon Knights... pelin kyllä haluan. Tahtoo tahtoo tahtoo. Mutta ei ainakaan tänään Anttilassa kun käväisin, niin ei ollut alennuksessa. Poistivat kuitenkin alehintalaput kun lukivat lehden. Ovelat ihmiset.

    Tiltistäkin on sitten tullut lehti. Aika huonolta näytti. No Pelit-lehdellä onkin jo vuosien tuomaa arvovaltaa. Mutta silti. Tilttiin yhdistää aina Pelkosen, ja se ei ainakaan minun kohdallani edistä lehden myyntiä.

    Sitten haluaisn miljoonat muutkin pelit. Se Beyond Good & Evil vaikutti sellaiselta veikeän värikkäältä hyvän mielen peliltä. Sitten haluan Max Payne 2:n ja vaikka mitä. Ehkä sen Rally Trophyn uusimman (Flatout?) sitten kun se ilmestyy, tai sitten sen Colin McRae nelosen jos se on parempi kuin kolmonen ja ainakin samaa tasoa kuin kakkonen.

    Mistähän saa rahat kaikkien ostoon? Ja koska olisi aikaa pelata?

    Harhauduin taas vähän aiheesta. Minulla on joskus muinoin ollut sellainen LucasArtsin sikspäkki pelejä. Siinä oli joku Rebelt Assault tai vastaava. SW-lentopeli. Olin kyllä niin pieni, etten tainnut edes tajuta millä aluksella kanjonissa lentelin. Mutta pelistä kyllä tykkäsin. Sitä vaan ei ole meillä enää.

    Mikä ihme sai meidät myymään sen sikspäkin eteenpäin? Siinä meni Day of the Tentacle, Sam & Max Hit the Road ja muita huippuja.
    Tein muuten pienenä isin kanssa hyvin ison Evil Purple Tentacle lumipatsaan. Vitsi se oli hieno. Onneksi siitä edes otettiin kuvia.
     
  11. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tahtoo nähdä PurpleTentacle-patsaan!

    Joh, KotOR on vallan hilpeä tuotos. Neljättä planeettaa olen vasta siivoamassa, mutta jo kolmannen aloitettuani olin niin Pimeä kun olla voi. [face_mischief]
    Mikään ei ole niin kivaa kuin päätään aukovan npc:n yllyttäminen tappeluun ja sen alettua mäjäyttää sitä parilla Salamalla :D *kshanggg!* "Oho, se kuoli, hhihiiihih. Missäs se seuraava on?"
    Ja jedityttö vinkuu vieressä "Varo, tuo voi johtaa pimeälle puolelle." Aijjaa? En olisi itse arvannut.

    Mitähän tuo laskuri näytti.. jotain 17 tuntia on jo tultu seikkailtua, ilman turhaa kiirettä. Parina iltana viikossa.

    Mutta kuten sanoin, pimeällä puolella on kivaa! :D
     
  12. Mack_Starcrusher

    Mack_Starcrusher Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2003
    :( Me want a new videocard...me want KOTOR :(
    Sithspit ja niin edelleen,kun ootin tuota peliä tietäen suunnilleen alkuvaiheessa ettei se kuitenkaan meidän myllyllä pyöri.Tehoja kyllä riittää,mutta graffakortti nyt sattumoisin sattuu olemaan sellainen,ettei se tue DireX9.1 pelejä ja näinollen ei myöskään Kotoria.
    No,ehkäpä se bill-box olis poikaa tai sitten uuden kortin osto,mutku ei kuitenkaan ole minun kone niin saattaa vastalauseita tipahdella. No kuitenkin,kyllä minä vielä joskus Kotorin pääsen kokemaan.
     
  13. Mack_Starcrusher

    Mack_Starcrusher Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2003
    No ainakin hyvänä puolena voi sanoa,että onneksi omistan ps2:n joten tämä tuleva Star Wars-Battlefront ei mene ohi silmien huonon videokortin ansiosta.
    Nyt tarvitsis vain se verkkoadapteri ostaa(mikä on taattua)ja sitten pääsee oikein kunnolla imperiaalisilla kurkottamaan kapinallissastoja,tai clonetrooppereill Konfederaation droidiarmeijaa.
    Tästä tulee kaiken toivon mukaan hyvä,eikä mikään keskiarvoinen räpellys,sillä eihän Lucasarts ole tälläkään kertaa säheltämässä itse kehityksen puolella.

    Let the war begin....

    Edit:Voi helvata,kun mun kirjoitustyyli muistuttaa läheisesti jotain 12wee peliplaanettalaista. *Lollittaa niin pirusti*
    En kyllä jaksa editoida.
     
  14. Darth-Ari

    Darth-Ari Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Feb 14, 2004
    joo toi Kotor on varmasti yks parhaimmista peleistä mitä löytyy, ainakin mun mielestä, sen juoni on niin mahtava ja yllättävä,olen pelannut Kotorin jo 5 kertaa läpi enkä ole kertaakaan kylläsntynyt toivottavasti siitä tulee jatko-osa lähiaikoina, ja onhan se jedi academy:kin todella hyvä peli mutta aivan liian lyhyt.
    kumpikin peli löytyy vielä pc:ltä ja onneks on aika uus kone joten ne kummatkin toimii erittäin hyvin :),
    onhan mulla toi boynty hunter tolle ps2:lle sekin oli hyvä peli mutta myös liian lyhyt mutta siinä oli mielenkiintoista nähdä minkä takia jango fett valittiin klooni armeijan "isäksi"

    onks toi jedi knight 2 jedi outcast parempi vai huonompi kuin jedi academy, tahtoisin tietää kun olen pelannut vain academyä ja ajattelin ehkä ostaa sen outcastin????
     
  15. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Academy on huomattavasti parempi.
     
  16. Starbuck_X

    Starbuck_X Jedi Master star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    PC:
    Battle For Naboo
    Behind The Magic
    Dark Forces
    Dark Forces II: Jedi Knight + Mysteries Of The Sith (Classics)
    Episode I Racer
    Episode I The Phantom Menace
    Episode I The Phantom Menace DEMO 2x (Pepsi)
    Force Commander
    Galactic Battlegrounds
    Jedi Knight: Mysteries Of The Sith 3 levels (Demo)
    Jedi Knight II: Jedi Outcast
    LucasArts Archives Vol. II (sis. Rebel Assault, Rebel Assault II, Dark Forces 3 levels, Tie Fighter, Making Magic)
    LucasArts Super Sampler 2 (includes playable demos and previews of Jedi Knight: Dark Forces II, Yoda Stories, X-Wing vs. Tie Fighter, Outlaws, Indiana Jones and his Desktop Adventures.
    Rebel Assault
    Rebel Assault II: The Hidden Empire
    Rebellion
    Rogue Squadron 3D
    Shadows Of The Empire
    Supremacy (Rebellionin brittiversio)
    Star Wars Trading Card Game Demo (Pelimestarin mukana tullut)
    The Gungan Frontier
    Tie Fighter (disketeillä)
    X-Wing (disketeillä)
    X-Wing Collectors Series (Classics) (X-Wing, Tie Fighter, X-Wing vs. Tie Fighter Flight School)
    X-Wing Alliance
    X-Wing vs. Tie Fighter
    X-Wing vs. Tie Fighter: Balance Of Power
    X-Wing vs. Tie Fighter: The Academy
    Yoda Stories (mukana Making Magic)

    Xbox:
    Clone Wars
    Jedi Knight III: Jedi Academy
    Knights Of The Old Republic




    KotOr ja Tie Fighter parhaimmat, Tie ei vaan toimi XP:ssä. =/
     
Thread Status:
Not open for further replies.