main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

SW holiday special

Discussion in 'Archive: Sweden' started by MOSEP, Dec 9, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MOSEP

    MOSEP Jedi Youngling star 2

    Registered:
    May 22, 2002
    Någon som har/vet hur man kan få tag på´n?
     
  2. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Den som svarar på det offentligt på det här forumet kan råka illa ut.
     
  3. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Jo, det är inte tillåtet att diskutera, eller ens hinta åt var man kan hitta den, här på JC. Tyvärr. :(

    Å andra sidan, varför vill någon egentligen se den? Den är en plåga! ;)

     
  4. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Nu hänger jag inte med riktigt. Menar ni att om jag känner till en vanlig affär som säljer den så får jag inte säga det? Är den inte laglig att sälja? Eller är det bara det att man inte får göra reklam för en viss affär? Kan det vara så att den enbart finns att få tag på med olagliga metoder?


     
  5. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Det är din sista fråga som är helt rätt. Det skulle nog vara bra med ett klargörande i frågan olagliga sätt att skaffa sig saker och hur mycket/lite man får prata om det.
     
  6. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    SW:HS kan man bara få tag på genom olagliga medel, eftersom LFL helt enkelt inte distribuerar den. LFL har stenkoll på JC/FF så vi måste vara väldigt försiktiga så vi inte väcker den björn som sover.
     
  7. Erk

    Erk Jedi Master star 4

    Registered:
    Aug 12, 2001
    Och vi är skitskrajja för LFL. För de är nästan ondare än kapitalismen själv!
     
  8. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    I see, very interesting indeed. Gör det nästan ännu mer intressant att få tag på den. ;) En liten smal möjlighet finns väl dock fortfarande kvar, någon TV-kanal kanske har den i arkivet och kör den igen.

    Kan varmt rekomendera att försöka få tag på det avsnitt av Mupparna med SW (C3-P0, R2-D2, Chewbacca och Luke) istället. Mycket lagligare och bättre (av vad jag har hört i alla fall om HS).
     
Thread Status:
Not open for further replies.