main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Tillåtet och inte tillåtet

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Obi Anne , Jan 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag ber er bara titta på den här listan och se vilka ord som inte är tillåtna på JC/FF. När man söker på en del av dem kommer det upp en hel del träffar från FFDK.
     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Tosser = Flertal af ordet tosse. En tosse er en mærkelig person. "Folk der har bukser på hovedet er nogle tosser
    Slut = Når noget er overstået/forbi/tilendebragt. "Jeg går i seng når TV-Avisen er slut."
    Eff A Geh = Et emne. "Matematik er det sjoveste eff a geh i skolen.


    EDIT: NÃ¥r jeg skriver Eff A Geh som et ord kommer der bare fire stjerner. Hurra for automatisk cencur. =D=

    EDIT igen: Dine regler virker ikke efter hensigten. Vi kan ikke droppe ganske almindelige ord og fraser bare fordi de staves på samme måde som ord folk i andre lande finder anstødende.

    EDIT fordi jeg er så godt i gang:
    [image=http://www.simpsonspark.com/images/whitepages/lovejoy_helen.jpg]
    Won't someone please think of the children!
     
  3. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Som Coras siger, de ord er en del af det danske sprog og har intet med racisme/bandeord/forbudte ord at gøre.

    Desuden håber jeg at du ved, at jeg ville sige det, så snart jeg finder nogle 'forkerte' ord her....
     
  4. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Det är framförallt ett flertal fall av "f-ordet" som verkar stötande. Danska ord som bara råkar vara liknande de engelska ser jag inga problem med, och skulle aldrig låta någon annan mod reagera på heller.
     
  5. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Hmm, så vidt jeg lige kunne se ved en hurtig søgning, ligger de fleste tilfælde af det ord temmelig langt tilbage (engang i midten af '03...).
    Du skal være velkommen til at fjerne dem, hvis du vil - jeg kan jo ikke gøre det selv...
     
  6. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    [image=http://fayette.k12.in.us/~cbeard/1984/bigbrother.jpg]
     
Thread Status:
Not open for further replies.