main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode 3 - Spoilers velkommen!

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jul 19, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    SÃ¥ er der et nyt rygte om to nye mulige titler til Episode 3. Henholdsvis:

    Revenge of the Sith

    &

    An Empire divided


    Hvilken én kan I bedst lide?

    Jeg tror ikke at det bliver nogen af dem, så ville Lucasfilm nok have bekræftet det. Og An Empire divided er tilfældigvis også titlen på Lucasarts nye online Star Wars rollespil.

     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg tror heller ikke på det bliver nogle af dem.

    Revenge of the Sith

    Jeg tror ikke Lucas vil ha 2 "of the" titler i 1 trillogi.

    An Empire divided
    Lyder for anti-klichet til SW.


    Desuden... Hvis det var et rigtig rygte og ikke bare noget en fan havde fundet på, hvorfor ville der så være rygter om 2 titler? Ville der ikke kun være 1 i omløb?
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ;) - jeg kan godt se din pointe...

    Men 'revenge' ville da være en sej titel, langt bedre end AOTC. ROTS ville også være en slags henvisning til den oprindelige titel på epsiode 6... 'Revenge of the Jedi'.

     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Enig! Revenge of the Sith ville være et fedt navn!
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg så noget lidt mærkeligt på starwars.com igår. Linket til deres Episode 3 webcam var et billede af Jango Fett?!?!?! Det kan da næppe være Boba der allerede har taget sin fars armor på? Eller hvad er det lige de har gang i?
     
  6. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Nu hænger jeg aldrig rigtig ud på SW.com så jeg ved ikke hvad det er for et webcam du snakker om. Men nu vi taler om Boba Fetts armor, er det så overhovedet det samme som Jango går med? Jeg synes overhovedet ikke de 2 dragter ligner hinanden, men hvorfor sq man anskaffe sig en dragt der aligevel til en hvis grænse lignede den ens far havde?
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det er et webcam som er stillet op på episode 3 settet, som man kan få lov at glukke i hvis man gider at betale for det dér Hyperspace.

    mht. Bobas dragt så ligner den da Jango's på en prik, bortset fra farverne og så har Boba ikke benskinner på.

    Jeg tror at da Boba er ude på at få hævn for sin far. Derfor ifører han sig en lignende dragt, for at føre hans minde videre, eller hvad ved jeg. Det er samtidig også en meget god måde at indgyde respekt på når man ifører sig en Mandalorian armor, som tilhørte de mest frygtede lejesoldater i galaksen.
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Har lige læst et par spoilers, og set billeder af Ewan McGregors nye Obi-Wan outfit. Han ligner Alec Guiness endnu mere nu, han har en brun underrobe, Obi's ANH lyssværd, og så kort hår.

    Der var også et par små spoilere om Chewbaccas rolle som åbenbart er større end først antaget. Episode 3 starter (ifølge rygtet) med en Wookiee kampscene hvor Chewie er indvolveret, senere hjæpler han Padmé da hun skal føde Luke og Leia.
     
  9. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jordemoder Chewie med taske og stetoskop... :D
     
  10. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Og info om Chewie kommer oven i købet fra hans egen wookiemund. :)

    Jeg har også læst, at en australsk basketspiller er hyret til, at spille wookie. Men manden er desværre "kun" 207 cm. høj, så han skal løbe rundt på 8 cm. høje plateau-sko. :p
     
  11. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Det bliver sjovt at se Chewie igen, men jeg syntes altså, at der er ALT for mange sammentræf i de film. Galaksen er jo KÆMPE stor, men alligevel er det de samme mennesker/skabninger der hele tiden støder på hinanden.
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg er helt enig med dig TK. Det er lidt mærkeligt at det er de samme personer der bliver ved med at krydse hinandens veje.

    Det er ligesom Anakin der slås med Greedo i den fraklippede scene i ep1.

    Men jeg elsker Chewie og jeg glæder mig til at se ham i aktion igen. Han er 100 gange sejere end nogen somhelst cgi figur.....
     
  13. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg har lige læst, at optagelserne til EPIII er halvvejs færdige. Samuel L. Jackson, Ahmed Best, Jimmy Smits og Christopher Lee er meldt færdige med deres optagelser.
    Natalie Portman, Anthony Daniels og Jay Laga'aia skulle blive færdige i næste uge.

    Desuden var Samuel L. Jackson gæst hos Jay Leno i nat. Her sluttede han af med at sige, at hans mål er, at være med i mindst én film, som indeholder noget af det han elskede, at se som barn. Bl.a. detektivfilm, cowboyfilm (som han stadig mangler) og fægtescener:
    Sam: And now I have done my swordfighting-thing by doing Star Wars. The lightsaber-thing. And I finally did that last week. I got my deathscene in Star Wars done. Didn't go out like a punk either.

    Der har desuden været rygter om, at EPIII måske vil blive den længste i hele serien, men nu siger Rick McCallum at det måske bliver lige modsat.

    "Vi håber det bliver den korteste af dem alle, men den vil sikkert ende med at være præcis lige så lang - to timer og ti minutter," udtaler McCallum, som også fortæller at det en udfordring at få den nye trilogi til at hænge sammen med den gamle:

    "Det her handler ikke rigtig om at bevæge sig fra II til III, det her handler om at forbinde III med IV og at få styr på alle de løse ender... Så dem der ikke kender til Star Wars kan begynde med 'Episode I' og følge hele sagaen, hele familien hele vejen igennem."
     
  14. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    3 billeder af Obi-Wan i hans EPIII-look.
    Cheferne på studierne er ret utilfreds med offentliggørelsen af billederne. Ikke fordi vi får Obi-Wan at se, men fordi de viser Ewan ved hans motorcykel, som han benytter til og fra arbejde. Og forsikringsagenterne på Fox Studios er ikke glade for hans ukonventionelle køretøj til transport til og fra arbejde. De mener at han, ligesom enhver anden stjerne, burde bruge en limosine med chauffør i stedet.

    Billede 1 Billede 2 Billede 3
     
  15. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    vil påstå at en fed motorcykel er meget bedre end en limo :D

     
  16. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja Ewan er ret sej. Han tager sig ikke af hvad studio-bosserne siger til ham. Håber bare ikke at han falder eller kører galt på den motorcykel.
     
  17. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    ja.... det ville være surt...

    hæh engang når jeg får råd (dvs sikkert aldrig) vil jeg også have en motorcykel og motorcykelkørekort :D
     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ohhh Gothic lolita on a motorcycle!! :D

    Jeg tror ikke at jeg ville turde at fyre den af på en motorcykel, man sidder sq så udsat, men jeg har ikke noget imod at køre lidt hurtigt i bil, selvom jeg prøver at lade være. Hvis man har haft kørekort i mindre end 2 år, snupper de nemlig kortet hvis man kører 22% hurtigere end det tilladte :( .

    Det er lidt strengt for hvis man har haft kørekort i mere end to år, så er det bare 500 kr. i bøde...
     
  19. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    ja man er lidt udsat... har heller ikke noget i mod at køre hurtig i bil... hvis det er på ordenlig vej og i en ordenlig bil.... da jeg gik på efterskolen kørte jeg med en hjem hvergang... og en dag synes hendes mor at vi skulle kører 160 på en vestjysk landevej i deres gamle spand af en bil :( det var knap så sjovt
     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    :eek: .... det lyder ikke rart!

    Min bror og jeg var ude for en lidt ubehagelig oplevelse igår. Vi var på stranden, og havde lånt min fars bil. Min bror skulle så køre hjem, vi skiftes altid :) På motorvejen hjem var der så en stor stor idiot der prøvede at overhale 5 biler på een gang, i den modsatte vejbane.

    Han lå pludselig helt ovre i vore bane og var direkte på kollisionskurs med os. Vi kørte 90, som man måtte på lige det stykke vej, men han kørte vel en 130-140 km/t. Min bror blev nødt til at bremse hårdt op og svinge bilen helt ud i kanten af vejen, for at undgå ham... Det var ikke særlgt sjovt.

    Det er spassere som ham der forårsager bilulykker. Vi nåede ikke engang at dytte af ham.
     
  21. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    ja... dem er der mange af...
    lidt skræmmende i fredags på motorvejen også hvor mig og min far var over med det første læs... nogen der næsten havde kørt bag ved os måtte være køre galt da de meldte det i trafik radioen kort efter vi var kørt forbi det sted de nævnte
     
  22. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Puuha det vældter ind med ep3 rygter nu, og min viljestyrke mod at læse dem er stærkt svækket her i sommervarmen..

    Temura Morrison er tilbage og spiller en ældre klon, Christopher Lees karakter Dooku dør tilsyneladende inden for de første 10 min. af filmen?!?! Hmmm.. håber at det er Anakin der gør det af med ham.
     
  23. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Personligt kan jeg ikke se hvorfor der skal være så mange Sithlords. Med Vader bliver det Palpatines 3. Sith Lord, det kan da ikek være helt normalt at have så mange på en "karriere". Der ville ikke sq så meget omskrivning af plottet til for at Tyranus kunne være blevet brugt i ep1 istedet for Maul eller Maul ku blive brugt i ep2 istedet for Tyranus.
     
  24. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Denne beskrivelse af Anakins nye look, lyder ret fed. Det er cool at de alle sammen har 70'er hår, det passer meget bedre sammen med de næste 3 film. I Star Wars universet går moden baglæns :)

    DARTH SIDE Darth Vader-to-be Anakin Skywalker (Christensen) won't just slip into the dark side of the Force in ''Episode III'' -- he'll also plunge headfirst into the 1970s. A shot of Anakin on StarWars.com's on-set webcam reveals an all-black wardrobe and a distinctly Me Decade hairdo of blond, shoulder-length tresses. The style is apparently meant to bridge the visual gap between the new movie and the first ''Star Wars'' (a.k.a. ''Episode IV''), which was filmed in 1977.
    And even before he dons Darth's helmet, Anakin will lose some of his heartthrob looks, thanks to the rigors of fighting in the Clone Wars (which occur off-camera between Episodes ''II'' and ''III''). ''He looks quite rugged and weathered... like he's been around the track a bit,'' hairdresser Annette Miles told StarWars.com's on-set chronicler. Meanwhile, producer Rick McCallum batted down rumors that Christensen will spend only five minutes as Darth Vader in the new film: ''You should know not to believe every rumor your hear. I don't think you'll be disappointed,'' he told fans in an online chat.



     
  25. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Grunden til de 3 Sith Lords ligger vel også i, at det er i denne preiode, at Palpatine tilraner sig magten, og så må der vel forventes et naturligt tab.

    Med hensyn til de 5 minutter med Darth Vader, så bunder de jo i, at James Earl Jones skulle være hyret til 5 minutters medvirken. Jeg mener dog, at have hørt, at det muligvis er 8 minutter, og at det meget vel kan være 5-8 minutters effektiv tale til den færdige film, og så kan Darth Vader jo sagtens være der i væsentligt længere tid bare uden, at sige noget. Man siger jo ikke så meget, når man svinger lyssværdet. :p
     
Thread Status:
Not open for further replies.