main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Film Casting!?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by SaberSkill, Sep 19, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det lyder som Amager Fælled på en prik.
     
  2. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    tror jeg squ ikke.. mener ikke jeg har set den..! det her er mere en udvælgelse for hvem der skal være den nye apprentice.. 2 modstandere 1 Sith Lord hvem vinder og blir apprentice..!
     
  3. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Plothul: Hvis de ikke er blevet trænet før, hvor kommer deres færdigheder fra?


    ;)
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Damn... det er godt nok uheldigt. Det er lige præcis hvad Duality handler om...

    Ikke fordi at jeg vil ødelægge det for dig eller noget, men den gik længe for at være den bedste Star Wars fanfilm nogensinde og den er stadig meget meget flot. Hvis man laver en fanfilm med den historie kan man ikke undgå at blive sammenlignet med den, og det er en meget svær kamp at tage op.

    Duality
     
  5. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    damnit.. ej.. de ER blevet trænet.. bare ikke af en Sith.. men af en Jedi.. De blev smidt ud af akadamiet og er pissed... vil ha hævn.. kunne være rigtig kliché hvis de var brødere.. en kamp til døden med din egen bror..
    Ej.. som sagt jeg havde bare ideer.. jeg har ik selve historien på plads endnu.. ville først tjekke om det overhovedet kunne lade sig gøre at finde nogen der var med på projektet!..
     
  6. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Tjekker den lige... Men jeg er ikke så let at stoppe... jeg har TONS af ideer... Har f.eks en hvor det ikke kun er 1 vs. 1 men faktisk 2 grupper altså under The Sith War hvor 1 gruppe Jedi støder på en gruppe siths.. Lidt ligesom AOTC Arenaen...

    Har også en der blir' lidt mere kærligheds historie.. men der er handling i..

    har MANGE ideer..!
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det var godt. Jeg vil lige være så fræk at give dig dette link til en fanfilm jeg har lavet:

    Dogfight

    En 3D film jeg lavede sidste år da jeg satte mig for at lære 3D Max. I år 'læser' jeg til 3D illustrator så jeg er blevet en meget bedre til Max siden da. Men jeg tror ikke at mit næste projekt bliver Star Wars relateret.
     
  8. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg skal nok spille hovedrollen i kærlighedshistorien. Alle ved at jeg er El Charmør. [face_mischief]
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    You old smoothy...
     
  10. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    troede ikke du vill hoppe vildt rundt og fighte! haha!

    DOGFIGHT!? Har set den.. RESPEKT! effekterne er fede af H til.. Så kunne det jo være du skulle lave effekterne! ;)
     
  11. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    I'm a lover, not a fighter. [face_love]
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Takker, :)
     
  13. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Har jeg nogensinde sagt hvor meget det SUTTER at finde ud af at ens ide allerede er blevet lavet! :'( hvor irriterende.. MØG fed film forresten!
     
  14. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Kunne godt finde på at starte et projekt hvor der ikke indgik lightsabers... måske bare blasteres... ELLER ren unarmed Teras Kasi! :)
     
  15. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Det lyder ret så spændende det her!
     
  16. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Krede.. hvor langtid tog det dig at lave den animation?
    fandt lige et nyt concept til et film projekt som har en scene i rummet... tænkte på om du var med på at gi en hånd?



    Alt alt for lang tid, ca.4 måneder. Men da var jeg selvfølgelig heller ikke så god til 3dsMax. jeg er selvfølgelig smigret over at du spørger mig, men jeg får ikke tid til at arbejde på noget samtidig med de ting jeg skal lave på mit studie og show-reel. Sorry.
     
  17. agfstyrer

    agfstyrer Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Aug 17, 2003
    hvad er minimum alderen??
     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    med hensyn til hvad?
     
  19. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg tror han tænker på minimums-alderen i SaberSkill fanfilm.

     
  20. agfstyrer

    agfstyrer Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Aug 17, 2003
    ja til castingen
     
  21. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tror du skal kontake Saber-Skill via hans mail. Det er længe siden vi har set ham her.
     
Thread Status:
Not open for further replies.