main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hvilke AOTC-stuff har dere handlet?

Discussion in 'Archive: Norway' started by HenrikSolberg, May 30, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Jeg har:
    - CD'en
    - Boka (Hardcover)
    - Fra Innsiden (bok)
    - Plakaten
    - T-skjorte
    - Tegneserien
     
  2. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    -Tegneserien
    -Plakaten
    -CD'n
     
  3. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    cd
    boka
    tegneserien
    art of m/ screenplay

    tenkte jeg skulle skaffe meg visual dictionary og incredible cross sections men de er vanskelige å få tak i på engelsk. De norske utgavene er forresten oversatt av broren til en kamerat av meg.
     
  4. Audunfy

    Audunfy Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 16, 2000
    kun cd. Og den blir brukt for det den er verdt.

    Plakaten fikk jeg.
     
  5. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Har bare kjøpt dynetrekket. Skal kjøpe soundtracket, boken og litt annet dill-dall når sommerferien kommer.
     
  6. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    jeg kan også nevne at jeg har en star wars boxershorts og sokker :) det fikk jeg.
     
  7. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Hvor fikk du tak i dynetrekket?? :eek:
     
  8. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Jeg kjøpte det på Norsk Sengetøylager. De selger forresten Ringenes Herre sengetøy og Gandalf badehåndkle for tiden.
     
  9. Jedi_DaMap

    Jedi_DaMap Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 26, 2002
    Bare tegneserien..... :_I
    Er pengelens....
     
  10. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Oooh! *Løper til Norsk sengetøylager*
     
  11. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    ja ja folkens
    si gratulerer til vinneren av FOX's Star Wars konkurranse, og den heldige vinneren av 2, jeg gjentar, 2 Star Wars bøker fra damm.
    kanskje jeg skal poste detta i gratulasjonstråden isteden.
     
  12. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    *løper til NSL, spurter inn, ser igjennom ALLE hyller. jogger fremdeles håpefull frem til kassa, og spør om hvor i /&¤¤% de har gjemt dynetrekket. "huh?!" er det eneste svaret jeg fikk av den veslevoksne blondina med alt for mye rosa tyggegummi...


    ... tusler innom den nermeste bokhandelen. sperrer straks opp øynene, de har faktisk 3 forskjellige bøker om AOTC. Tar med meg en av hver bort til kassa, ettersom jeg trenger pose. da dama plutselig sier "600 spenn" kommer jeg på min økonomiske (u-) stand. fikk lissom den følelsen av å ha FRYKTELIG lyst til å dele alt og alle opp men en lett-sabel, men husker de vise ord "Beware of the dark side" *

    ( historien er ... nesten sann, men enkelte ting kan vere en smule overdrevet eller forandret for å gi historien et lite puff... jeg fikk uansett ikke tak i no stuff)
     
  13. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    jasså overraska over at ting koster noe?
     
  14. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Ikke helt. Er mer iritert over min økonomiske stand. Må få meg sommerjobb, men som æresmedelem av FMAFF så er det ikke så lett å finne den rette jobben...
     
  15. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Hva er FMAFF?

    Edit: Foreningen Mot Arbeid For Fyllesjuke? :p
     
  16. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    jaja, sjøl har jeg skaffa meg sommerjobb, en feit betalt og vil jeg si. Skatt trenger jeg heller ikke å betale, kommer vel sånn like under 23999 tenker jeg (grensa for frikort). Så da blir det litt SW støff tenker jeg, kjøpte forresten alle Narnia bøkene i går, som om det liksom har noe med dette å gjøre....
     
  17. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    FMAFF: Foreningen Mot All Fysisk Fostring
     
  18. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Da er vi to, machine :D

    Wahoo! Jeg fikk 2 star wars action figurer i burdagsgave :D Life is good :cool:
     
  19. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Kjøpte Jango Fett krus + to plakater fra AOTC i dag. Der forsvant 350 kroner fra lommeboken. Det er kostbart å være Star Wars fan.
     
  20. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    Hvor for dere Tak i alt ting? JEg er en STOR fan men hvet ikke hvor jeg skal lete? Kan noen hjelpe meg? bor i Kr.sand
     
  21. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Du får kjøpt det meste på Avalon. Du kan besøke hjemmesiden deres på http://www.avalon.no
     
  22. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    du kan også sjekke bokkilden.no og/eller haugenbok.no, de har kun bøker og liknende
     
  23. Darth_Mezna

    Darth_Mezna Jedi Master

    Registered:
    Jul 30, 2002
    Figurer : Padme, Anakin, Battle Droid, C-3PO, Jango Fett, Obi-Wan, R2-D2 og Kit Fisto.

    Jeg kjøpte meg også Obi-Wan sin lightsaber, en glasskule med chasen mellom Jango og Obi-Wan fra Avalon + at jeg kjøpte meg en Yoda maske omsider:)
     
  24. Darth_Mezna

    Darth_Mezna Jedi Master

    Registered:
    Jul 30, 2002
    Og det viktigste av alt : SOUNDTRACKET så klart! + tegneserien:)
     
  25. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Har vært i Paris, der var jeg på en utrolig butikk som het Arkiv. De hadde en svær Tie- bomber i taket, en batman og Enterprise fra star trek. De hadde et vanvittig utvalg i actionfigurer, og jeg endte opp med å kjøpe Luminara Unduli, Zam Wesell og Obi- Wan m/ assassin droid, + en Darth Vader- tskjorte. :D
    Dagen før var jeg i disneyland. Midt inne i parken får jeg plutselig øye på en life- size x- wing, og den stod ved inngangen til noe som het Star Tours. Jeg visste ikke om dette her, så det var en positiv overraskelse à la håret reiste seg på ryggen.
    Uansett, jeg og broren min løper inn, får bilett med en gang siden det var relativt tidlig om morgenen, og går ombord i Endor Express :p Vi satt i seter som beveget seg i takt med en film; vi ble angrepet av Tie- fightere, skutt på av Death Star, eskortert av x- wings og var innom hyperspace et par ganger før det var over (altfor tidlig!)

    Det var utrolig gøy :D

    Ved utgangen kjøpte jeg enda en sw- tskjorte med introen til epIV på ryggen. Bedre suvenirer får man ikke ;)
     
Thread Status:
Not open for further replies.