main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hyperspace-problemer...

Discussion in 'Archive: Norway' started by Adali-Kiri, Jun 17, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Tenkte at jeg ikke skulle gi Lucas gleden av å få penger av meg for internett-sider, men jeg knakk sammen under presset. Likevel blir det lite penger på Lucas, siden det er beint umulig å få godtatt bestillinga mi. Noen av dere som aner hvordan man går fram for å få registrert seg der? Jeg fatter ikke hva som er feil med opplysningene jeg sender. Noen andre som har gjort dette?
     
  2. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Sommerferie...?
     
  3. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
  4. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Kanskje det.. kanskje man ikke har peil :)
    har ikke jeg iallefall.
     
  5. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
  6. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    Vel, det aner jeg ikke for jeg har ikke sett på det registreringsgreiene, men det kan være noe med autoriseringen av VISA (hvis de bruker det, jeg vet som sagt ikke) ved betalingen. Selv har jeg ikke tenkt til å la penga gå den veien, jeg regner med at mye av det materialet kommer på DVD og siden jeg har tenkt til å vite så lite som mulig av filmen før den kommer er det like greit. Jeg vurderte en stund å kanskje la være å vite tittelen og, men jeg tror dette kan bli vanskelig å unngå siden den er på plakater og i aviser og på TV, osv. Så jeg droppa det inntil videre.

    Sjekk etter om det er en FAQ eller send en e-mail til de som er ansvarlige for Hyperspace.
     
  7. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Har problemer jeg også. Den vil ikke godta 'Card Number', og for å være helt ærlig så er jeg ikke sikker på hva de mener med 'card number'. Så jeg har testet alt, men ingen av nummerene vil godtas.

    Noen som har peil?
     
  8. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    hvis dere har tastet inn riktig nummer (ikke kontonummeret, men VISA/Mastercard/etc. nummeret) og det ikke funker så er det antagelig ikke deres feil, men noe føkk med systemet.
     
  9. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    VISA nummeret er det som står på fronten av kortet, ikkesant?
     
  10. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    yup, det som er trykk i kortet med sølvskrift (som oftest)
     
  11. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Kul, jeg vet ikke at utlander folk kan bestille Hyperspace.

    --Joey
     
  12. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Kanskje det er som med den offisielle fanklubben, bare tilgjengelig for amerikanere og briter. Godt poeng, Joey :)

    Vi bor i det store land som heter FOREIGN og har ikke de samme rettigheter [face_plain]

    Ikke at jeg er så fryktelig hissig med det i dette tilfellet.. Jeg har bedre ting å bruke penger på ;)
     
  13. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    En ord: Kazaa.

    :p

    --Joey
     
  14. dartherik

    dartherik Jedi Youngling

    Registered:
    Dec 2, 2002
    Jeg har registrert meg nå.. og det gikk helt fint..

    Det dere må passe på er at dere har et ordentlig VISA, Mastercard ect.. og ikke visa elektron.. fordi det har ikke cardnumber.. det skal stå på fronten av kortet.. hvis dere ikke har dette, så få en av foreldrene til å betale for dere ;)

    Jeg har hatt Hyperspace i to dager nå, og er veldig fornøyd.. man kan sitte å se på webcamet live(oppdateres hvert 20 sek).. så på innspillingen av en scene i dag.. med padme og Anakin også så jeg et bilde av hvordan Anakin kommer til å se ut.. knallstilig :D
     
  15. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Gratulerer...

    Jeg har et VISA-kort som fungerer helt fint til å handle med over hele jævla kloden. Seinest i forrige uke kjøpte jeg ei bok på nettet. Null problem. Men Hyperspace kan ikke "confirm your payment information". Hva i huleste er det her for noe tull?

    Jeg sendte en mail til brukerstøtten (ibill eller noe sånt). De hadde en norsk seksjon, så jeg skreiv på norsk. Fikk mail tilbake dagen etter om at jeg måtte skrive på engelsk likevel. Gjorde det, og har ikke hørt noen ting på ei uke.

    [face_plain] :mad: :_|
     
  16. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    noen har dårlig med penger :)
    he he
    aner ikke hva som er gæli da, men kanskje noen av de som allerede har registrert seg har noen tips.
     
  17. dartherik

    dartherik Jedi Youngling

    Registered:
    Dec 2, 2002
    Hmm! Da kan jeg nok ikke hjelpe deg.. du får håpet at de ibillfolka svarer deg og gir deg noen tips..

    har du skrvet rett idnumber også(tror det var det det het, det som står nederst med et kort med yoda på) det skal stå der du har signert på visakortet..


     
Thread Status:
Not open for further replies.