main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Itsenäinen Suomi täyttää tänään 87-vuotta!

Discussion in 'Archive: Finland' started by Cloned_Sidious, Dec 6, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Pilvikaupunki ei sovi kaikille.

    Totta. Siellähän on oikeasti juttuseuraa ja huommattavasti vapaampaa, kuin TFN:n tiukan sensuurin alaisuudessa. :)

    Toisaalta siellä on Kapinallisten Piilopaikka, jonka moraalittomuus ja kieroutuneisuus saisi keskiverto TFN:läisen kiljumaan kauhusta. :p

    Edit: toisaalta sinäänsä hassu ilmaus, kun tämäkinhän foorumi ON osa Pilvaria. Tämä osa vain sinnittelee Vadermäisesti hengityskoneeseen kytkettynä.
     
  2. Coordinator

    Coordinator Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 16, 2004
    Pilvikaupunki sopii minulle, kun saan oman koneen :p.

    -Pitäkäämme tätä foorumia yllä.. ainakin toistaiseksi.
     
  3. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Yhdyn edelliseen, eli siihen että pystyssä tämä on pidettävä, vaikka väkisin!

    Itse tosin olen jo liittynyt Pilvikaupunkiin.
     
  4. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Pinean kuvaama elämys suomiruotsisekalaulusta kuulostaa hämärältä. Jos suostuisin laulamaan, saattaisi sitä mennä hyvinkin sekaisin.. varsinkin kun välttelen ko. toimintaa aika aktiivisesti ;)

    Tuosta tFn:n puolen hengissäpidosta/pitämättä jättämisestä olen aina samaa mieltä: tuskin tämä pikkunurkka Pilvariakaan tappaa. Mutta miten ikinä, käyttäjäthän sen loppujen lopuksi päättävät.
     
  5. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    tuskin tämä pikkunurkka Pilvariakaan tappaa.


    Pilvarilla oli viimekuussa hitusen vajaa puolimiljoonaa uniikkia vierailijaa... täällä 10? :p
     
  6. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Olin siis taas kerran oikeassa :D

    Voi olla että Pilvarilla on jotain mikä täältä puuttuu.. jenkkien "ei puhuta rumia"-sääntö ainakin. Tai no, ehkä vähän järkevämpi kuitenkin ;)
     
  7. Coordinator

    Coordinator Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 16, 2004
    tuskin tämä pikkunurkka Pilvariakaan tappaa

    Muistakaamme mitä tapahtui Vanhan tasavallan lopussa. Monet uskoivat sithien olevan jo tuhottuja, mutta kuitenkin sithit nousivat lopulta valtaan, vaikka heitä oli paljon pienempi lukumäärä, kuin esim. jedejä.

    Siispä minä varoitan teitä Pilvikaupungin-fanaattinen kuulijakunta.. tfn Finland tulee nousemaan vielä. Kultaisten aikojen palatessa. Meitä voi olla vähän, mutta meidän aikamme tulee vielä koittamaan.

    Tämä tulee väistämättä tapahtumaan, ellei Pilvikaupunki onnistu mahdottomassa.

    -Vähän spammia :p
     
  8. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Mukava huomata että aktiivisuus tämän viikon aikana on kohonnut ihan silmissä! Kiitos kuuluu varmasti ainakin osaksi Tintille ja Pinealle, jotka palasivat pitkän tauon jälkeen.
    Mutta älköömme tyytykö vain siihen, vaan nostakaamme aktiivisuutta yhä vain suuremmille tasoille, jotta edes joskus saavuttaisimme nuo Ruotsin murskaavat lukemat! Se on minun henkilökohtainen tavoitteeni, toivottavasti myös muidenkin.
     
  9. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tuo on aika kausittaista. Toiminnan määrä siis.
    Riippuu aikalailla siitä, mitä, kuka ja milloin.
     
  10. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Niin minä vähän arvelinkin, yritän tässä vain etsiä asioiden hyviä puolia, vaikka minut tunnetaankin täällä kotopuolessa lähinnä negatiivisesta asenteestani.
     
Thread Status:
Not open for further replies.