main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Ok så på hvilke *ANDRE* punkter er I nørder?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Paranorina, Nov 5, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Udover at være besat af SW hvad andre interesser har I der gør jer mere nørdede end "normale" mennesker?

    Selv bruger jeg meget af min tid på at tegne, og hænger frygtlig meget ud på Tegnebordet.dk sammen med andre tegnenørder. Desuden hører jeg for meget metal musik der er lavet fra før 1990'erne, og så har jeg endag langt hår. Ikke så langt som det HAR været dog... Men det sidder stadig i hestehale :)

    Ok hvad er der så mere? Jo så har jeg over 2 flytterkasser fuld af tegneserier, primært Marvel, ligenu bor jeg på kollegie så de er opmagesineret ude ved min far.

    Spillede også en del rollespil i sin tid.

    Nåeh ja, og så er jeg i biffen ca en gang om ugen så jeg for set en del film :D


    Det var lige det værste... for nu. Your turn!
     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg må indrømme at jeg er en meget dårlig nørd. Jeg læser ikke tegneserier, jeg tegner ikke, rollespil har aldrig fanget min interesse, jeg har ikke læst The Hitchikers Guide to the Galaxy og er stadig i gang med The Lord of the Rings for første gang, jeg kan ikke sætte nanve og ansigter sammen i Star Trek...

    :_|
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Tsk tsk tsk...

    Du går garenteret også i mærketøj din hedning!

    ;)
     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Mærketøj? På en måde. Mine bukser er Jack & Jones eller Wrangler. Men min t-shirt er helt tilfældig. Jeg har en blandt andre med Cher, en med No Ma'am (Fra Vore Værste År), en med "Hvad gjorde mine forældre forkert?" og en med billedet fra The Offsprings plade Ixnay on the Hombre. :D
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Udover Star Wars?

    he he, jaeh nu er jeg jo en smule (læs: meget) nærsynet, så det sker at jeg går med briller, hvis jeg ikke har fået købt kontaklinser...briller har vel altid været lidt nørdet?

    Ellers vil nogen sige at jeg er computernørd, men det synes jeg nu ikke selv. Jeg har f.eks aldrig i mit liv samlet en computer eller haft nogetsomhelst at gøre med den tekniske side af sagen. Jeg er dog rimelig god når det kommer til kreative programmer som Photoshop, 3D max, videoredigering, Flash osv. Jeg ved ikke om det er kreativt eller nørdet.

    Ellers tror jeg at jeg ser meget almindelig ud i tøjet selvom jeg ikke bruger så mange penge på mærketøj. I øjeblikket går jeg mest i de dér to-farvede baseball t-shirts med lange ærmer. Det er vel ikke så nørdet?.

    Ps: er det nørdet at tegne?
     
  6. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Eftersom jeg har oplevet at et barn pegede på mig på gaden og sagde "Se der, en nørd!" må jeg jo være kvalificeret.

    Lad mig nu se....

    Jeg ejer (og har læst) Hitchhikers Guide og Ringens Herre på engelsk. Dertil kommer en del af discworld bøgerne og hele Sandman serien. Jeg har såmend også alle Harry Potter bøgerne, som jeg faktisk pjækkede 3 dage fra skole for at læse.

    Jeg gik meget i biografen engang, men nu er jeg desværre nød til at bruge min SU på huslejen i stedet.

    Jeg har temmeligt stærke briller og havde meeeget langt hår (blev klippet kort igår) og kan få selv det sejeste tøj til at se kikset ud bare ved at tage det på.

    Men værst af alt: Jeg går på Danmarks Biblioteksskole!
     
  7. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg har slet ikke enrgi til at nørde med andre ting end SW. Det er et hårdt arbejde ;)

    Det er helt klart SW der går mig til en nørd, men der er selvfølgelig også en del andre småting. Det sker engang imellem at nogle venner og jeg spiller rollespil (når vi alle har tid samtidig, hvilket ikke er tit), og elsker jeg min computer højt. Film nørd er man vel altid og da jeg er operatør i en biograf, kan jeg sagtens få den lyst styret (nøj hvor skal jeg se TTT mange gange).
     
  8. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    LOL Lilu! Du er for sej! [face_laugh]

    Du ku adde et andet punkt på din liste: Ingen selvtillid! ;) Ej sorry...

    Engang troede jeg hun-nørder var en utrolig sjælden race, men efter nettet er kommet har jeg fundet ud af jeg bare har kikket de forkerte steder! De er jo overalt!

    Krede: Det jeg betegner som nørdet vil sige man har en sygelig interesse/viden overfor et eller andet. Så i princippet ka man også være lystfiskernørd i min bog ;)
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    :) Okay, så kender jeg godt nok mange fodbold nørder! :D

    Efter at have læst Lilus liste kan jeg føje to ting til min liste : Læst Ringenes Herre på engelsk, og en del af Discworld bøgerne.

    Jeg synes nu at det er sejt at være nørd, det er da bedre end at være helt møj-almindelig. Lidt excentricitet er aldrig dårligt.
     
  10. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Mit mindreværdskomplex er bare større en dit!!!

    Nah. Jeg har ikke manglende selvtillid. Jeg er stolt af at være nørd.
    Det kræver jo en hvis styrke og selvfølelse at gå imod strømmen.
    Desuden... Det er da 100.000 gange bedre end at være en pop-tøs, ikke? ;)
     
  11. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    "Krede -Dark lord of chaos and destruction" skrev:
    Jeg synes nu at det er sejt at være nørd, det er da bedre end at være helt møj-almindelig.

    "Lilu -Evil satinic prinsess and ruler of the night" skrev:
    Desuden... Det er da 100.000 gange bedre end at være en pop-tøs, ikke?


    YES!! Enig med jer begge!
    Sjovt som "normale" mennesker ser ned på nørderne og nørderne ser ned på de "normale" mennesker ;)
     
  12. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Jeg er også stolt af af være en nørd.
    Hader både poptøser og popdrenge!!

    Andre interesser udenfor star wars og ringenes??

    Den er svær.. Lidt computernørd måske.
    Jo jeg har samlet på Airsoft guns. Og ved da også en del om våben. Altså navne, udseende osv.

    Jeg er også film freak. Ser mange film.
    Så jo Episode II 9 gange i træk.

    Ellers er mit liv koncentreret på Star Wars.
    Nu er det så Ringenes Herre køen osv, men ellers lever og ånder jeg for star wars.

    Nå.. må hellere lade andre komme til.
    Kort sagt.. Mit liv er dødsygt.!!

    I need to go home rethink my life!!

    Jedi
     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ha ha ha :D Krede - Dark lord of chaos and destruction det lyder godt.

    Ja folk kigger lidt ned på hinanden, men jeg tror det hele handler om at ville skille sig ud fra mængden, og hvis der hverken var poptøser eller drenge - ville det jo være svært at være lidt anderledes? ;)
     
  14. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    HØRT!!!

    Alt for mange mennesker går for meget op i, at de vil ligne deres venner. Tænkt hvis alle gjorde det! Så ville det være lidt af en grå verden, hvor alle syntes Boyzone var fede og alle heppede på FCK (eller Brøndby for den sags skyld, jeg går ikke op i det).

    Og sådan som jeg ser det, så er det i dag nørder der skaber verdenen, imens de "almindelige" bare kigger på fra sidelinien. F.eks så er George Bush og Bill Gates jo MEGA nørder!
     
  15. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg synes bare alle de popdrenge/poptøser der hakker ned på nørder sq lynches.
     
  16. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Evil satanic prinsess and ruler of the night ?? - I like that ;)
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    TK-254 skrev: ...så er det i dag nørder der skaber verdenen imens de "almindelige" bare kigger på fra sidelinien. F.eks så er George Bush og Bill Gates jo MEGA nørder! - Helt enig! George Lucas himself er en nørd af proportioner :)

    Pop"folk" der rakker ned på nørder er meget irriterende - også helt enig der, Par.

    Jeg synes at det må være trist at følge strømmen og ikke have en brændende interesse for noget som man virkelig elsker. Hvis man bare følger den nuværende trend hele tiden. bliver man overfladisk og uden egen mening.


     
  18. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    Jeg er vel rimelig nørdet, jeg har gået til live rollespil i et par år. Jeg læser vildt mange bøger, jeg har læst Ringenes Herre trilogien 3 gange og er i gang med Hicthiker lige nu får tredje gang.

    Takket være min far er jeg også en computernørd. Som SW fan skammer jeg mig over at jeg kan alle navne på alle personer i alle startrek serier (dukker sig og gemmer sig)

    Nørderne længe leve.


    -Mulacki
     
  19. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    fyha det ikke godt mulaki, kunne star trek figurerne :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.