main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Premierenatten

Discussion in 'Archive: Denmark' started by TK-254, Apr 30, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Nå! Er der nogle af jer der kommer ind til Imperial på premierenatten? Det gør jeg og uuuhhhhh hvor jeg glæder mig!!! Jeg tror det bliver en ret sjov event.

    TK-254
     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Selvfølgelig kommer jeg. Allerede kl. 19 faktisk. Og selvfølgelig er jeg også klædt ud. Mainstream Jedi. ;)

    Jeg tror det bliver godt, bare pas på med den gratis Cola inden filmen, det ville være trist at skulle på toilettet midt i det hele.

    14 dage, 10 timer, 55 minutter.
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg KUNNE ha valgt at se den på præmiere natten. Men jeg valgte at se den aften efter i stedet (altså den 16.). Det var af 2 grunde valget faldt på det:

    1. Vi skal op i næste dag og på arbejde.
    2. Der var kun skod pladser tilbage. Og vi gider ligesom ikke se ep2 første gang på skodpladser.... Det holder ligesom ....Ikke rigigt....

    Så 18.45 i sal 1 øverst oppe i midten til os :)
     
  4. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Der er visse fordele ved at bo langt ude "in the middle of nowhere". Jeg købte min billet til d. 16 kl. 0.01 i går og kunne stadig få en virkelig god plads. :)
     
  5. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Er Odense "In the middle of nowhere da?"
     
  6. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Næ....

    Men hvad kan man ellers kalde området mellem Herning og Vejle i Midtjylland?
     
  7. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Er det kun ved Imperial, at folk vil være klædt ud, eller kender I også andre steder? Og vil I selv være klædt ud? Personligt skal jeg selvfølgelig!
     
  8. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg satser på en stormtrop officer som Daine Jir (den første officer man ser på Tantive IV i ANH).

    Hvad skal du være?
     
  9. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg har mit Stormtrooper armor. Det er nok lidt besværligt at gå i biffen med, men jeg SKAL havde det på :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.