main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars i andre sammenhænge!

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth-Floyd, Nov 8, 2007.

  1. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Hej venner.

    Jeg kan huske en tråd på det svenske board, hvori de postede forskellige referncer til SW som de stødte på i hverdagen.

    Fornyligt læste jeg en bog om katastrofer, læste bla om rumfærgen Challenger, som eksploderede kl 11:38 lokal tid

    Og så har jeg set Zulu djævleræs et par gange, hvor deltagerne bliver jagtet af en sort racerkører. hvergang kamaraet fokuserer på ham, høre man det karakteristiske åndedræt fra en vis Sith Lord. Det hyggede Rasmus (min kærestes søn) og jeg mig gevaldigt over
     
  2. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    God idé!


    Læste en artikel/klumme/etellerandet i MetroExpress forleden dag hvor der blev snakket om Luke og Darth Vader og om at 'være lidt mere ovre på Darth Vaders side af godt og ondt'. Kan ikke helt huske hvad den egentlig handlede om, men syntes det var enormt hyggeligt at der var Star Wars indblandet :D
     
  3. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg så for nyligt en jakke til lystfiskere der hed "Jabba"!

    Og så sad jeg og så noget hjemmevideo den anden dag på en af parabolkanalerne. Der så man en fyr med Star Wars (Boba Fett :D) hjelm og Ringenes Herre sværd, hvortil speakeren siger "Nørd og Tumpe på samme tid....!
     
  4. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Låst Op