main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

träff i Malmo

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Obi Anne , Jan 19, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. The_One_789

    The_One_789 Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 1, 2002
    Jag stod utanför slagthuset klockan 7 på morgonen i hopp om biljeter men där satt en lapp om att dom kunde man KANSKE VINNA i sf bios montor!! + att man var tvungen att gå med i en klubb för 60+129 kr!!!
    Djupt Besviken!!
     
  2. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Låter som en ganska typisk tävling, tyvärr... :(
    jag har förresten hela tre overaller! :D
     
  3. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Har du någon bild någonstans så man kan få se den???

    Tilläggas kan att när jag och Aprentize åkte ner till mässan var vi klädda som Jedis och åktem ed ett tåg som heter Linx... Jedis på Linx...
    Inte riktigt men nästan Jedi Lynx.... *coolt va?*
     
  4. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Om du menar mig, så har jag bara en SW-relaterad overall och den är inte riktigt klar än, så den finns det inga bilder på. Men så har jag en vanlig arbetsoverall och min teknologoverall också. Helt klart mina favoritplagg! :D
     
  5. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    X-wing overallen?
    Jag skall försöka göra en Tie Fighter Overall som nästa grej... Eller om det blir min Imperial Guard dräkt.. Nåja, vi får se.. :)
     
  6. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Nej ni! Inget slår ett par byxor med corellian bloodstripes på... Har man då dessutom ett lagom hängigt hölster och en massa bälten så är ju lyckan fullständig...

    Fasst i malmö hade jag baggy jeans... det är oxo ganska skönt. Ingen som såg mig och inte förstod att jag var jag? Boba Fett keps och svart hoodtröja... Långt hår.... Nej... ingen... ah... det blir nog bättre nästa år... Undrar vilken av Jabbas kroppsdelar som kommer då för att signera lite bilder...
     
  7. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Ja nu är mässan över !!! Håller med dig att man blev besviken på SF att man var tvungen att bli medlem och sådant skit. Men ni som var på mässan vad tyckte ni om den egentligen. Handlade ni något intressat eller ? Själv tog jag autograferna och handlade några leksaker. Men jag tyckte att mässan var bra i år igen. Vargman och Apprentize diggar eran outfit grymt mycket härligt att se !!!
     
  8. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Det brukar bli så att man går runt en massa och tittar på leksaker och samlarprylar och vill ha och sedan kommer man hem med några signerade foton och en fortfarande full plånbok...
     
  9. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Jag brukar bara ta med mig ett begränsat antal pengar och lämna Visa-kortet hemma. Det är säkrast så... Fast lite surt var det i Danmark när jag saknade några futtiga danska kronor för att få den sista saken jag ville ha... [face_plain]
     
  10. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    jag saknade 7 :- till ett Sagan Om Ringen Rollspel men jag lyckades pruta ner det :)
     
  11. SkywalkerX

    SkywalkerX Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 12, 2002
    The one, hur kunde du missa mig och emilsson om du stod i kö sen klockan 7. Eller gick du där ifrån?
     
  12. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Ursäkta en gammal man med vad var poängen med att köa sedan klockan 7 för en mässa? Det måste ha varit en het efterlängtad leksak som du hoppades skulle finnas där och ingen annan skulle hinna före dig, eller? ;)
     
  13. The_One_789

    The_One_789 Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 1, 2002
    Jag var inte först men jag hade en blå jacka och ett ljussvärd som man kanske såg lite av.
    Anledningen till att jag inte var först var att jag somnade på en blå pelare som jag tänkte man kunde vila sig mot.
    (tror jag stod på tionde plats nä jag vaknade)
     
  14. SkywalkerX

    SkywalkerX Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Vi borde ha stått på 20 platts ungefär. Kan du kanske lägga upp en bild så vi vet om jag såg dig?
     
  15. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    "Undrar vilken av Jabbas kroppsdelar som kommer då för att signera lite bilder... "

    AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Maladour såg du inga jedis?

    Tackar för kommentaren om dräkterna vader.

    NÃ¥gon som ska till sw-con i hamburg i september?
     
  16. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Hamburg... njae... tror inte det... tyvärr...

    Jag såg därimot en Darth Vader på ca 1 meter och en stormsolat med mantel i samma längd... ganska söta faktiskt...
     
  17. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    De såg jag med.... De var ganska coola... :)
    Det skall börjas i tid.. :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.