main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

All Your Star Base.....

Discussion in 'Archive: Norway' started by Karoline, Jul 9, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Jeg tror de fleste kjenner til All Your Base Are Belong To Us- begrepet som har sin opprinnelse i en japansk spill-automat som ble oversatt til engelsk på måter som får norske oversettere til å virke som geniale.

    Dette ble postet en gang i JC Community forumet, og jeg fant det nettopp igjen i favorittene mine, her er manuset til ANH i beste AYBABTU- stil:

    All Your Star Base...

    Manuset har blitt oversatt av en PC fra engelsk til tysk til engelsk til italiensk- for så å bli oversatt tilbake til engelsk igjen. Resultatet er helt vanvittig, dette må leses. Latterkrampe garantert!
     
  2. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    kewl
    skal lese igjennom det så snart jeg får tid, dette ser veldig lovende ut
    :)
    takk

    sånn da har jeg lest litt, artoo er visst veldig snakkesalig gett :)
     
  3. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Jeg kjenner at Web-oversette er ufunksjon (malfunction?) fordi jeg vil gjerne svare "Pretty Good and you?" til et spoersmaal (beklager men jeg ikke ha Norsk alfabet en dette computer) "How are you?" men weboversette tilbake dette svar

    "Bra du skjoenn."

    Maybe that is why all the Norwegians seemed so friendly :p

    I am joking of course, but this actually happened to me in my spanish class, though I was the one asking, "How are you?" (como estas?)

    --Joey
     
  4. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    [image=http://static.userland.com/sh4/images/ViewFromTheHeart/aybabtu02.jpg]

    :D
     
  5. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
Thread Status:
Not open for further replies.