main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Denmark Den Danske Café

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Mr_Mundi, May 11, 2003.

  1. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Hej allesammen :)

     
  2. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hej Floyd

    Er du kommet online igen?:D
     
  3. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Hej Pink!

    Wow - her er liv!

    Der har godt nok været meget stille, længe...
     
  4. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg kigger da herind hver dag, men jeg havde jo sidste post i de 5 sidst aktive tråde og jeg synes jo ikke, at jeg vil sidde og snakke med mig selv.;)

    Hvad blev det til med den TP-quiz du snakkede om Gina?:confused:

    Jeg kan i øvrigt meddele, at Yoda enten er i Tyskland eller på vej til Belgien. I fredags var det 14 dage siden tyskerne modtog ham, så der er en mulighed for at han er på vej til Belgien nu - hvis altså de overholder tidsplanen. De snakkede dog også om, at de måske vil køre til Belgien og aflevere ham selv.
     
  5. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Havde faktisk glemt quizzen lidt igen - har haft et par halv-travle uger, med karneval og teaterprøver...

    Gad vide hvornår vi så får Yoda at se her??
     
  6. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Yoda er stadig i Tyskland, men de har lovet at sende ham videre hurtigdt muligt.
    Som jeg har skrevet i Yoda-tråden, så vil han formodentlig komme til Danmark engang i august.
    Hvis tidsplanen holder, så bliver det først i august (måske endda sidst i juli), men hvis tidsplanen ikke holder, så kan det let blive sidst i august eller måske endda først i september inden vi får Yoda at se.
     
  7. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Han må gerne komme inden september - for der skal jeg forhåbentlig starte skole....

    Hvordan går det ellers, Mundi?
     
  8. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg håber sandelig også, at han kommer inden september, men sådan som han bider sig fast hvor han nu engang befinder sig, så er det jo ikke til at vide, hvornår han dukker op.

    Det går fint her. Det er jo snart sommerferie og så går turen som nævnt tidligere til London. Det bliver forhåbentlig en fed tur.

    Hvordan går det hos dig?
    Jeg overvejede at komme ind og se Jer til karnevalsparaden i København om lørdagen, men det blev desværre ikke til noget.
     
  9. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det var heller ikke så spændende i regnen...
     
  10. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Hey Mundi..

    Jeg skal også til london til den convention :)
    Men lidt synd Dreyfuss har meldt fra.. SÃ¥ er der kun Leia og Frodo tilbage :D

    Kan være vi ses.

    Jedi_Wannabee
     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det håber jeg da at vi gør Jedi_Wannabee:D
    Jeg snakkede også med Keishia. Jeg vil lige høre om hun også kom til den convention når hun nu alligevel var i England, men hun skal desværre til Roskilde festival - men det ved du vel allerede.

    Har du kostume på eller hva'? Jeg må jo lige vide hvem/hvad jeg skal kigge efter.;)
     
  12. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Hey..

    Nææ.. det vidste jeg ikke lige.. Vi snakker ikke så meget sammen mere. Men sidst jeg hørte, var hun skulle hjem når den convention var slut.. Der kan man bare se :)

    Der måtte gerne snart komme nogle flere gode navne. Men tvivler..
     
  13. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hun sagde også, at det havde været hendes plan at tage på hotel i London og deltage i conventionen, men så var der kommet nogne bands hun gerne vil opleve til Roskilde Festivalen og desuden var hun kommet med som frivillig, så hun kommer gratis ind og derfor havde hun valgt at tage hjem i stedet for at tage til convention. Så hun kommer hjem d. 22. istedet.

    Rejser du sammen med andre af dem du plejer at tage til convention med?

    Ja, jeg håber også, at de disker op med flere gode navne, men det bliver nok ret svært at toppe Richard Dreyfuss. I øvrigt er der allerede en del jeg gerne vil møde, så pengepungen er ikke helt enig i, at der skal komme flere interessante gæster.

    Men jeg er absolut glad for, at Carrie Fisher helt sikkert kommer. Hun vist skulle vist angiveligt allerede være i London.
    Hun er hovedårsagen til at jeg tager derover, Richard Dreyfuss kom kun ind på en andenplads. Men dog en tæt andenplads. Alt andet lige er han jo et større navn end hende.
     
  14. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Så har jeg mødt Carrie Fisher plus en masse andre skuespillere.:D
    [image=http://img77.imageshack.us/img77/276/176768919cp.jpg]
     
  15. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
  16. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Sikke en unfair poll. Der er langt flere svenskere og finner end de andre valg.
     
  17. Darth_Laudrup

    Darth_Laudrup Jedi Master star 4

    Registered:
    Jul 7, 2004
    Så har jeg stemt på Danmark
     
  18. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hvis jeg stemte på Sverige, ville jeg så blive banned?

    =)
     
  19. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Nej, selvfølgelig ikke. Din profil vil bare blive låst, så du kun kan poste på det svenske forum.:p [face_devil]
     
  20. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Som det vel er de fleste bekendt, så vil der næste år blive afholdt Star Wars Celebration IV i Los Angeles.

    Men Europa får også sin egen version, nemlig Celebration Europe, som afholdes i London, Earl's Court. Dette er et helt officielt arrangement arrangeret af folkene bag den amerikanske Celebration og Showmasters, som er dem der afholdt London Film and Comic Con, som Jedi Wannabee og jeg selv var til i begyndelsen af måneden.
     
  21. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    må hellere blære mig her også.
    se hvad vi købte i går. nederstående ting betyder muligvis at jeg ikke sidder ret meget ved computeren de kommende aftner
    http://nille.livejournal.com/126975.html#cutid1
     
  22. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hey sejt[face_dancing] . Det er den helt store ik'os'? Den med 3000 klodser.
    Der er jo kommet en ny mindre model, men det virker ikke som om det er den du har fået med alt det der skal samles.:-B
    Husk endelig at poste billeder af den færdige model - og også meget gerne billeder fra samleprocessen.:D
     
  23. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg hilste på Sascha Dupont i dag. :cool:
     
  24. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    mundi> det er den helt store, den kostede 3000 kr.
    og jeg skal nok tage billeder undervejs.
    desværre kommer den nok til at tage sin tid, da vi lige har et par ting der haster lidt.
    hvilket vil sige 2 uniformer til rollespil, samt og aller vigtigst 2 kostumer der skal håndsyes til horsens middelalderfestival hvor vi er aktører.
     
  25. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    woohoo... jeg har fået praktikplads fra kommunen i en tøjbutik i stedet for dum i aktivering...

    og så knokler jeg stadig videre med kostumer...