main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Ep. 4, 5 og 6 på DVD

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Apr 29, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Du kan sagtens se den Coras, der bliver ikke røbet noget, man ser dog Anakin og Obi-Wan slås lidt mod hinanden foran en grøn skærm og that's it! men det ser FEDT ud, og så er der rigtig meget om hvordan de laver en ny Vader dragt.

    Hvis han ved at der render en Force Sensitive knægt rundt med navn Skywalker er han mere end almindeligt distræt hvis han ikke regner ud at Luke Skywalker er hans søn.

    Nu ved vi jo ikke hvor almindeligt navnet Skywalker er i GFA ;) Han siger godt nok om Luke at 'the force is strong in this one' i ANH men ellers har han ikke set ham bruge kraften på nogen måde, han ved ikke engang at Luke bruger kraften til at ramme plet i dødstjernen.

    Jeg tror ikke at Vader ved at hverken Luke eller Leia er hans børn, hvis han ikke kan mærke at Leia er hans datter i ANH (hun er jo også force-sensitiv) selvom hun står lige foran ham, så har han lige så lidt chance for at vide at Luke er hans søn. Du har dog ret i at navnet burde give et hint, men 'Skywalker' navnet er måske ikke så sjældent endda.
     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hørte engang et agument for at Skywalkernavnet nok ikke er helt unikt. I TPM hører Jabba the Hutt Skywalkernavnet da Anakins navn bliver råbt op ligefør podracet, og små 20 år senere hører han det igen i sit palas da hologram-Luke præsentere sig, uden at Jabba tilsyndeladene lægger mærke til noget. Jeg indrømmer selv det er et meget tyndt agument, for hvem husker et tilfædligt efternavn på en podracer, igennem 20 år hvis man ikke engang har kunne holde sig vågen iløbet af racet.
     
  3. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Interessant argument.

    Hmm.

     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    MÃ¥ske er det slet ikke det han mener i samtalen med kejseren...



    Vader: How is that possible?

    Palpatine: Well, you see when a man and a woman really love each other...
     
  5. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Puhaa....

    Det er godt nok hårdt at se alle tre film i træk, selv for en hard core fan, men nu er det gjort, og generelt må jeg sige: "Nu må jeg se at bruge min DVDafspiller noget mere, føj billedet er fedt...."

    Og så fandt jeg en reklame fra Komputer magasiner frem, og der reklamerer de for "et kig bag kulliserne på episode III: Revenge of the sith" og ikke "return of Darth Vader" som står på boxen??
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Palpatine: Well, you see when a man and a woman really love each other...

    [face_laugh] [face_laugh] [face_laugh]
     
  7. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    ;)

    Filmen hedder jo "Revenge of the Sith" men handler om "Return of Darth Vader".

     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Har lige set ROTJ, Halleluja! Det er selvfølgelig lige så fantastisk billede og lyd som på de andre og ændringerne er generelt rigtig gode.

    Rancoren ser meget bedre ud nu da den er blevet farvekorrigeret ordentligt, Thumbs up!

    Anakins buskede øjenbryn er heldigvis væk nu, hvis man har overlevet at blive voldsomt forbrændt, så ryger håret på de steder for altid...

    Hayden som Anakins spøgelse i slutningen, hmmm... det vil tage mig lidt tid at vænne mig til den. Ideen er såmænd god nok, med at han fremstod som før den mørke side af kraften overtog ham.
    Men Hayden ser så skummel ud. Han står og smågriner, og ser ud som om at Yoda netop har fortalt ham en smålummer joke.
    Og det hjælper ikke at det stadig er Sebastian Shaws krop. Men ok, jeg kan sagtens acceptere det.
     
  9. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Er det Shaws krop?
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det mener jeg bestemt, Haydens hovede er bare composited oven på.
     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    I England (hos HMV) kan man købe en guldboks med filmene i widescreen-format. Både guldboks og sølvboksen, som også er i widescreen-format har dansk tekst. Og så har de selvfølgelig de rigtige titler på coverne.


    Desuden kan man købe matchende soundtracks i guld og sølv.


    Det kribler i de købelystne fingre =P~=P~
     
  12. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    tror jeg skal tilføje linket til min ønskeseddel :D så jeg får den rigtige version :D
     
  13. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Bah. Soundtracket er det samme musik som SE soundtracket, bare i anden indpakning.

    Jeg har mine SE Collectors limited soundtracks i 3 booklets med laserindgraverede CDére. :D

     
  14. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg har også de tre soundtracks i bookletversionen. Men det her handler om indpakning, ikke indhold. Jeg har jo også en version af DVD'erne, men jeg kunne stadig godt tænke mig de to versioner fra HMV.
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Den er forresten MEGET billigere på amazon.co.uk Jeg har netop bestilt den, det kan jeg lige så godt da jeg kun har de tre andre som mp3.
     
  16. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Til gengæld er guldboksen temmeligt meget dyrere.
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det er rigtigt, men nu mente jeg kun soundtrack'et.

    Jeg gider ikke købe trilogien igen blot pga. indpakningen.
     
  18. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Mundi gør, for han har for mange penge.

    :p

     
  19. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    SÃ¥ er der rygter om flere SW udgivelser!

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12906

    Skuffende at disse covere faktisk er federe end dem der var i Boxen.
     
  20. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Soundtracket i sølvboksen kan købes hos Fona og Axel Music for 300 kr.

    Det er ikke så fedt som tidligere omtalte version i bookletudgave, men det er meget nice alligevel.
     
  21. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Skal du ikke også have fullscreen-soundtracket? :p ;)
     
  22. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg overvejer stadig om jeg ikke burde købe guldboksen (widescreen) og tilhørende soundtrack i guldboks fra HMV.
     
  23. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Hvis jeg arbejdede i Lucas Films salgsafdeling ville jeg lave et soundtrack i Monolyd, et i Stereolyd, endnu et i Surround og til sidst et med kommentatorspor på, bare for at tjene kassen på Mundi...


    :p

     
  24. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
  25. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jim du ved godt at du ikke må mobbe:(. Så begynder vi at græde:_|, vi klager[face_shame_on_you] og vi forlader boardet[face_talk_hand].
    Det vil du vel ikke have, vel?:confused:

    :p


    I øvrigt vil jeg ikke længere have HMV's sølvboks. Jeg vil hellere have R1-versionen med en sort boks uden på sølvboksen. Det er den version I har ikke, Krede og Coras?
     
Thread Status:
Not open for further replies.