main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Gaat er iemand hier naar C4?

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Mrs_Anakin_Skywalker, Jun 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Overigens... Als er nog meer mensen mee willen... Gewoon doen! Des te meer des te beter. ;)
     
  2. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Absoluut :D

    The more, the merrier!
     
  3. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ik denk er nog steeds over na... ;)
     
  4. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik ben als een gek aan het sparen! Elke keer zoveel mogelijk geld opnemen en dan een deel opzij zetten voor merchandise. Ik hoop zo'n 1000 dollar te sparen voor goodies! Onbeperkt uitgeven :D

    Mijn vader vindt het zelfs een goed idee nu, hij wilt zelf ook naar Amerika toe.
     
  5. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    1000 Dollar aan goodies? Zijn we nu helemaal gek geworden?
     
  6. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Het is best wel duur, hoor. ;)
     
  7. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    1000$?

    Nee, maak dat maar 1000 euro! Nog meer!
    Ik loop nog steeds te wachten op die 330 dagen limiet...

    www.tickettracker.nl
    is wel een goede site, maar zit ook aan die limiet vast. Ik heb hetzelfde aantal dagen gedaan (maar eeeder in mei om al een idee te krijgen van de kosten) en kwam uit op 580 euro.

     
  8. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Ik moet hier vaker komen, want ik ga ook wel mee hoor.

    Er zijn trouwens al plannen om na de C4 met alle star wars nerds een invasie van disneyland te doen.
     
  9. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Zijn er al officiele plannen gemaakt? :p Dinseyland zit toch ergens daar in Calafornie? Heb je al een vlucht geboekt?
     
  10. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Officiele plannen geloof ik nog niet, maar zo'n beetje iedereen die ik erover gesproken heb (allemaal uit Amerika trouwens), gaan ook naar disneyland.

    Ik heb nog geen vlucht geboekt. Ik ga in augustus of zo (na de zomerdrukte) wel langs een reisburo om hotel+vlucht enzo te regelen, tenzij we als group iets op gaan zetten om samen iets te regelen natuurlijk. Ik zal ook even wat connecties van me vragen of we niet goedkoop op een vlucht richting LA mee kunnen. Ik spreek die gasten toch meestal dagelijks op mijn werk.

    EDIT: Ik begin wel een thread (als die er nog niet is) in het algemene C4 forum om te kijken of er meer europeanen meegaan. Even kijken wat er samen te regelen is.
     
  11. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Hee, gaaf! Het word steeds gezelliger zo. :p
     
  12. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    ZEKERS!

    Ik ben nu ook aan het kijken bij de ANWB of er iets georganiseerds te regelen valt. Zij kunnen daar iets regelen en nakijken (hotel-vliegveld). Ik hoop dan tegen die tijd mijn creditcard ook te hebben.

    Dinseyland op 29 mei? Is het ver, of met een busje gebracht worden met nog meer C4 leden?
     
  13. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Ik zal wel even een PM sturen naar iemand die daar in de buurt woont, die kan me zo vertellen hoe dat gaat.

    Ik heb trouwens gelijk een thread gestart hierover op het "echte" C4 forum, zo'n forum met alleen amerikaanse threads dat kan natuurlijk echt niet. Beetje niveau aan dat forum geven zeg maar...

    oh ja:linky-linky klikkerdeklik

    EDIT: het antwoord (Note for every trigger-happy mod: with permission of the sender):
    Spreek voor zich lijkt me.
     
  14. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Meh, ik wil wel gaan, maar eind mei is gewoon een kut-tijd: ik zit dan denk ik nog op school, en omdat dat het laatste jaar voor 't examenjaar is, moet ik dat wel goed afsluiten. [face_worried] Ik weet het dus gewoon niet, en als ik het weet is het denk ik al te laat om een kaartje, vlucht en hotel te boeken. :(
     
  15. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik vind het wel een leuk idee om nog naar Disneyland te gaan, ben al naar die in Parijs geweest (een heel lange tijd geleden), en ik kijk wel of het kan met de terugvlucht en hotel!
     
  16. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Vrijnemen van werk lijkt geen probleem, Ik heb al 150 euro gespaard (apart van mijn spaarrekening), en ik wacht nu op mijn Visa-card.....spannend :)
     
  17. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Ik heb al 1000euro apart gezet (geen vakantie dit jaar :( ) en ben al aan het kijken of ik niet via mijn werk voor niks mee kan op een vlucht naar LA. Maar het ziet er niet zo erg goed uit.

    Ik ga volgende maand (na de zomerdrukte) alvast een hotel in het centrum van LA boeken zodat ik daar tenminste niet naast de pot ga pissen zullen we maar zeggen. Ik heb geen zin elke dag een pokke end te moeten reizen om op de C4 te komen.
     
  18. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nou ik ben 1600 aan het opzij zetten om mijn collegegeld te kunnen betalen, en mijn huur gaat ook gewoon door, dus...
     
  19. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik hou steeds 20 euro per week sneaky opzij en in mei neem ik dan nog een paar honderd euro op (de hotel- en vliegkosten niet meegerekend). Ik hoop ook rond de 1500 te komen. Het hotel wil is ASAP boeken, net als de vlucht. VISA moet eens me nieuwe credit-kaartje sturen.
     
  20. grievious

    grievious Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 27, 2005
    Heej ff voor de goede orde, ( dit gaat heel dom overkomen) maarre, wat is de C4 eigenlijk ? [face_thinking]
     
  21. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Celebration 4, grootste Starwars conventie in de wereld, volgend jaar mei in Los Angeles.
     
  22. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Pfff waarom houden ze het niet gewoon in Amsterdam, zoals normale mensen?
     
  23. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik zou dat niet erg vinden ;)
    Misschien Amsterdam CV 2008!
     
  24. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
  25. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ja, die doen we ook wel even :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.