main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Høj-opløsnings billeder

Discussion in 'Archive: Denmark' started by TK-254, Jan 12, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Sejt. Jeg prøver med alle mulige midler at få billettet til premieren på M3, når der er forsalg, for jeg planlægger at komme som Agent Nielsen igen... :D

     
  2. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    arghh minder mig om jeg skal have fundet ud af mere om Éowyns kjole min mor har lovet at sy til LOTR...

    så skal jeg bare finde mig en aragorn jeg kan ligge an på [face_love]


    [face_laugh]
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Tror jeg vil være en ork. Så slipper jeg også for at klæde mig ud...
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Så mangler du bare at ku kaste dig vandret igennem luften i slow motion mens du pløkker alt med to semi-automatiske!

    Jep, det må jeg øve mig på så, Jeg ville også være ganske tilfreds med at kunne undgå kugler :D

    for jeg planlægger at komme som Agent Nielsen igen

    Ah, nice! Så må vi battle! :p Har du så sådan en øresnegl?

    så skal jeg bare finde mig en aragorn jeg kan ligge an på :D - jeg har hørt at Viggo Mortensen kommer til Galla premieren på LOTR3 i Tivoli, var det noget?

     
  5. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    nahh han er nok 20 år forgammel efter min smag.... men er jeg heldig finder jeg en anden "aragorn" til premieren...
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hvor er du kræsen... Hvor gammel er Liv Tyler egentlig? [face_love] (altså til mig, ikke til dig :p )

    Det kunne nu også være rart at finde en 'Trinity' til M3 [face_love]
     
  7. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    er jeg kræsen :eek:

    bare fordi jeg ikke gider fyre der er gamle nok til at være min far...

    desuden er viggo mortensen heller ikke lækker andet i LOTR
     
  8. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Ja, øresnegl, jakkesæt, solbriller (ikke autoriserede, men ligner godt), og derudaf.

    Det eneste jeg mangler er en Desert Eagle, men vælger at lade være pga. myndighederne og svage sjæle... :D

     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Fedt! Det lyder lækkert JN! Det skal jeg helt sikkert se til M3! Vi må lige holde hinanden underrettet om hvornår forsalget går igang.

    Du kan vist skaffe dig en Airsoft Desert Eagle på www.splatter.dk samt tilhørende skulderhylster. Det er vel det næstbedste efter 'the real thing' :D

    [face_laugh] P-Nille, det forstår jeg godt, det var også mest ment i spøg. Han er vel over 40 nu.
     
  10. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    krede> ja men det hindre ikke 15 årige med at savle over ham.... bad taste siger jeg bare... så heller legolas.. han er da kun 26
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tjah, det er måske lidt klamt, men på den anden side så er der også masser af unge fyre der er vilde med 'ældre' kvinder såsom Angelina Jolie og Pamela Anderson....

    Men fordi at man føler sig tiltrukket af en filmstjerne som er 15 år ældre end en selv, så betyder det jo ikke at man går ud og prøver at score en som er meget ældre end én selv... Jeg gør ihvertfald ikke.
     
  12. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    nej... men alligevel... kan synes de er nogle geniale skuespillere... men nægter at savle over dem
     
  13. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    ja, Krede, det må vi. Jeg er bare ikke VIP... :_|

    Og en Trinity til M3 ville ikke være en dårlig ide. Jeg havde håbet på en til M1/M2 marathon, men der var ingen... :_|

    Og angående pistolen, hvis man kun viser den i biografen kan det måske være det går?

    Har nemlig hørt mange skrækhistorier om plastikvåben og emsige politifolk... (Jeg kan nu godt forstå dem).

     
  14. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Natalie Portman er 1 år yngre end mig, så hende ka jeg savle af med god samvittighed :D
     
  15. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    :D

    Hvornår er det nu hun er født?

     
  16. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    9. Juni 1981 (ok jeg er fra 79)

    (fra imdb.com)

    Natalie Portman was born on June 9, 1981, in Jerusalem, Israel as the only child of a Doctor (father) and an artist (mother, who also acts as Natalie's agent). Natalie left Israel for Washington when she was still very young. After a few more moves, her family finally settled in New York, where she lived until her graduation from high school. She graduated with honors, and her academic achievements allowed her to attend Harvard. She was discovered by an agent in a pizza parlor at the age of 11. She was pushed towards a career in modeling but she decided that she would rather pursue a career in acting. She was featured in many live performances, but she made her powerful film debut in the movie Léon (1994) (The Professional). Following this role Natalie won roles in such films as Heat (1995), Beautiful Girls (1996) and Mars Attacks! (1996). It wouldn't be until 1999 when she received worldwide fame as Queen Amidala in the highly anticipated $431 million grossing Prequel Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999). Natalie next starred in two critically acclaimed comedy dramas Anywhere But Here (1999), and Where the Heart Is (2000).
     
  17. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Så er jeg født 2 måneder senere end hende.

    Det må jeg straks skrive og fortælle hende... :D

     
  18. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    jeg kan så også godt savle over orlando bloom uden at få dårlig samvittighed selv om han er 8 år ældre en mig... :p eller heath legder for den sags skyld... så længe de ikke er mere en 10 år ældre end mig kan jeg godt savle lidt
     
  19. G_MaDINe_DK

    G_MaDINe_DK Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 21, 2003
    Jeg ville bare lige bakke op om JN327´s agent kostumme. Jeg så den til M2, og kan kun sige at den er virkelig fed. Glæder mig til at gense den og Sith_Wannabe´s til M3. Sith var også var Agent udklædt.
     
  20. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Nille,
    Faktisk er Legolas figuren meget ældre end det. HUsk han er jo udødelig, så han er vel let et par 1000 år :D
     
  21. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    og... det er uvigtigt.... han kan bare vælge at blive dødelig med mig :p
     
Thread Status:
Not open for further replies.