main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hola! Aproposito ; Cheese!

Discussion in 'Archive: Norway' started by Karoline, Jul 31, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    I det siste har jeg sett heller lite på tv, og oppdaget til min store glede da jeg for noen dager siden skudde på dumboksen at det har kommet endel morsomme reklamer.

    Min personlige favoritt er nachosreklamen hvor en meksikaner introduserer oss til nachos med ostesmak med åpningslinjen "Hola! Aproposito cheese!"

    En god andreplass er supermann-reklamen. Han som blir truffet av toget. (Det beste med denne reklamen er den håpløse blondinen- det er skoen hun har satt fast i togskinna, og skoen kan man ta av seg.) Having an off-day?

    Jeg har også noen tv- øyeblikk. Det er en serie som går sent på tv2 som pleier å være artig. Becker tror jeg den heter. Med han andre fyren fra Cheers. (Ikke Frasier) "I think you should give me your tv." Artig.
     
  2. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Ted Danson er i TV show heter Becker; du er rett.

    Jeg liker commerical fra Honda. Jeg vet ikke hva den heter, men det var en gross "Rubegoldberg machine".

    --Joey
     
  3. OMJ

    OMJ Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 12, 2002
    hehe jeg liker best Reklamen på Cartoon Network om tegneserier... De 2 endene som skriker "Trykk den kanppen, Trykk på den knappen". hehe ler så JEG skriker... gleder meg til SW tegneserien kommer på Skandinavisk Cartoon Network. heheh SW rules
     
Thread Status:
Not open for further replies.