main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith

Discussion in 'Archive: Finland' started by Joukahainen, Jul 24, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth-Ari

    Darth-Ari Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Feb 14, 2004
    eikös Sithin Kosto pitänyt tulla 19.5 2005? ainakin näin olen kaikkialta kuullut, mutta mikäs siinä kyllähän tuo 18.5 kelpaa minulle todella hyvin jos se on totta :D
     
  2. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Samaa ihmetelty täällä.

    Kyselin FS-Filmiltä tarkoittaako tuo 18.5. siis 17.-18.5. välistä yötä, vaiko 18.-19.5. välistä yötä. Mutta vastausta ei ole vielä kuulunut. Olettaen että tämäkin taas on yöennakko.
     
  3. Coordinator

    Coordinator Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 16, 2004
    "eikös Sithin Kosto pitänyt tulla 19.5 2005? ainakin näin olen kaikkialta kuullut, mutta mikäs siinä kyllähän tuo 18.5 kelpaa minulle todella hyvin jos se on totta"

    Ellei tämä 18.5 2005 ole jokin ennakko näytös? -tämä on vain minun spekulointiani.

    -EDIT- en huomannut tossa äskön seuraavaa. TK-46_Dukehan olikin jo miettinyt samaa.
     
  4. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Sithin Koston traileri tulee Suomen teattereihin 18.3.2005 elokuvan Million Dollar Baby alkuun.

    Lisää tietoja FS-Filmin tuoreesta lehdistötiedotteesta löytyy tuolta: http://www.pilvikaupunki.net/?alue=ep3&uutinen=336

    Edit: poistetaan sitten linkki, kerta typerä softa ei osaa sitä parseroida. [face_plain]
     
  5. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Onko tuo kyseinen traileri se jonka pyytäminen on ehdottomasti kiellettyä, vai joku toinen?
     
  6. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Kyseinen traileri löytyy jo ilmaiseksi StarWars.comista.
     
  7. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Vai niin. Itse en tosin ole kiinnostunut trailereista. Kysyinpähän vain jotakin ajan kuluksi. :p
     
  8. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    Minä olen nähnyt vain pätkiä trailerista.
     
  9. iiwox

    iiwox Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 22, 2005
    perkules.. töitä paiskoessa unohin lipun aikaseen varata. Kuopiossa oli 2-lippua ekanäytökseen jälellä. Noh. istun sit nurkassa. Mutta eipähän ole ipanoita tuolinselkään potkimassa tai pissille lähössä niiku viimeks.
     
Thread Status:
Not open for further replies.