main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars Galaxies !

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Jedi_Wannabee, Jul 7, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Nu ved jeg de fleste af jer er til PS2. Men er der nogle af jer, der er X-box ejere og har i fået fat i KOTOR? Jeg ville bare lige høre jeres menning om spillet.

    Kan ikke vente til det kommer til PC:_|
     
  2. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Nu ved jeg de fleste af jer er til PS2. Men er der nogle af jer, der er X-box ejere og har i fået fat i KOTOR? Jeg ville bare lige høre jeres menning om spillet.

    Kan ikke vente til det kommer til PC:_|
     
  3. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg vil også have PC udgaven.

    Jeg vil også have PC udgaven.
     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Coras er ondskab i fysisk form.
     
  5. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    [image=http://www.horror-wood.com/EDEAD7.jpg]
    I'll swallow your soul!
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Swallow this...

    [image=http://www.samraimi.iofm.net/evildead2_68.jpg]

    Undskyld...kunne ikke nære mig :p Vi burde næsten have en Evil dead tråd.

    Jeg sværger også P2 alteret, det er lidt irriterende at PS2 altid får spillene senere end de andre konsoller... :( venter stadig på Indiana Jones & The Emperors Tomb.

    Jeg spiller aldrig på PC'en. Der er bedre lyd og større skærm på mit TV :p .
     
  7. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg har besluttet mig. Hvis jeg har tid til at spille efter at jeg er begyndt at studere vil jeg købe spillet. Og så vil jeg være Wookiee danser.

    Og lav du bare en Evil Dead tråd. :)
     
  8. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Spilfirmaerne er også begyndt at satse mere og mere på konsoller frem for PC'ere. En udvikling der egtnlig passer mig fint nok, da jeg selv hader at reaseache i hvad for noget hardware der passer til hvad for nogle spil.
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Du har helt ret Par, det er røvirritende at komme hjem med et nyt spil også finde ud af at man først skal:

    1. købe ny grafikkort
    2. gøre plads til alle de GB der skal installeres...
    3. hente 28 opdateringer og patches
    4. Indstille alt muligt crap, så spillet kan køre i en ordentlig hastighed..

    næh... stik mig en d-pad og lad mig spille!
     
  10. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Hvad er en d-pad?
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det er sådan en joypad til en Playstation :)
     
  12. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Ok lige spil som Civ og Onlinespil er stadig en PC værdig. Man kan IKKE spille Quake på andet end mus og keyboard! Og slet ikke hvis man har tænkt sig selv at lave komplicerede key bindings (som mig). Men det er også kun lige de eneste spil en PC er uundværlig til. Jo flyspil måske også, da de kræver mange taster fri, men dem spiller jeg aldrig aligevel.

    EDIT: en Djoy-pad.... til når man spiller Djedi-knight!

    :D
     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det har du ret i, 1'ste person skydespil og adventurespil er frygtelige at spille på en konsol. Men bilspil og 3'person skydespil og den slags er konsollen perfekt til.

    Men man kan jo tilslutte en mus til PS2 :D

    EDIT: Faktisk er konsollen perfekt til alle spil man kan finde i en Arkadehal. Bortset fra dem som inkluderer en kæmpe motorcykel eller en gummibåd med padler :p
     
  14. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    hehe nej arkadehaller har ikke just kronede dage :D
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    næh, det er jo alt, alt for dyrt... og spillene er efterhånden blevet gamle.

    Der er også masser af spil til konsollerne som man kan fordybe sig i ligesom på PC'en. F.eks Final Fantasy serien, Metal Gear Solid og Silent Hill. Det er jo rart, det behøver jo ikke altid at være 5 minutters tju-bang spil.
     
  16. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Nej og desuden ka grafikken slet ikke følge med.
     
  17. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Er der nogle af jer der har styr på hvor man kan få Galaxies og om det både er kommet til PC og PS2?
     
  18. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg har set et enkelt SE eksemplar i EB Games på Strøget. Skal vi slås om det? ;)
     
  19. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg tror ikke at det kommer til PS2, da det endnu ikke er slået helt an med bredbåndsforbindelse til konsollerne...

    Er der nogen der ved hvor god en internetforbindelse man skal have for at køre det i et fornuftigt tempo? Er 128/512 ok?
     
  20. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg ved det ikke, men jeg har 256/128

    (mener du ikke 512/128?)
     
  21. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jo selvfølgelig... [face_blush]

    Jeg har kigget på forskellige danske websites som sælger spil og det er ikke til at finde endnu desværre :( Mærkeligt at det bliver udgivet uden der store ståhej... Lucas koncernen plejer da ikke at dysse hypen omkring deres produkter ned.

    EDIT: læste netop det her svar en norsk spil forretning havde fået af LucasArts ang. den europæiske release af spillet..

    Thanks for your inquiry. We will not ship the game outside of North America as
    there is no technical support available internationally. However, online stores
    will ship and their site does a good job of explaining the potential risk to
    you.

    Any valid Visa or MasterCard will allow you to setup your account. There are no
    pre-paid game cards available at this time.

    Sorry, we have no information as to when or if Star Wars Galaxies will be fully
    supported in countries outside North America.

    Best regards,

    Karen
    LucasArts Company Store



    BAH! Hvor er det snyd!!!
     
  22. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    :eek: :mad:

    Jeg fandt en engelsk side hvor man kan købe det for 35£ og på amazon UK står der at de får det d. 26 december til 27£ ....billigt.
     
  23. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ok £35 er da ikke så slemt, og hvem har nogensinde brugt 'technical support' til et spil? Hvis det ikke virker, kan man sikkert finde hjælp på nettet.

    Jeg kunne godt finde på at købe det. Gider du give et link til den side som sælger det til £35? Pretty please, with a jawa on top? :D
     
  24. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
  25. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Heh heh.
    Så lige to af trailerne til spillet. I den første stod der at det ville komme "Fall 2002" i den anden stod der "December 2002"

    tsk tsk...
     
Thread Status:
Not open for further replies.