main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

StarWarsGuiden

Discussion in 'Archive: Norway' started by StarWarsGuiden, Dec 22, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. StarWarsGuiden

    StarWarsGuiden Jedi Youngling

    Registered:
    Dec 22, 2003
    http://www.starwarsguiden.net

    Hva synes dere?

    Registrer dere gjerne i forumet:
    http://www.starwarsguiden.net/forum
     
  2. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Seems to me we have a stray advertiser on our hands. Open fire!

    *Avfyrer noen runder i løse luften*
     
  3. StarWarsGuiden

    StarWarsGuiden Jedi Youngling

    Registered:
    Dec 22, 2003
    Vel, jeg prøver å gjøre siden kjent blant de største Star Wars-fansene i Norge... Dette har ikke vært enkelt, uansett hadde jeg håpet på litt konstruktive tilbakemeldinger.
     
  4. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Aww don't take it too seriously, she is just making fun...

    --Joey
     
  5. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Siden ser grei ut den, hvis jeg skal si noe negativt er vel det at den ikke er på engelsk, men det er vel en smaksak. Synes bare det kan bli litt "tamt" på en måte..

    Ellers: skal den inneholde kun selve George Lucas-filmene eller EU åsså? Kan sikkert få lagd en haug med vehicle-descriptions ala de som er der... hvis jeg ungår Galaxies lenge nok da.
     
  6. StarWarsGuiden

    StarWarsGuiden Jedi Youngling

    Registered:
    Dec 22, 2003
    Vel, meningen er at det hele skal være på norsk. Dette fordi vi ikke har noen andre på Star Wars-sider på norsk. Tamt? Den påstanden kan jeg si meg litt enig i.

    Har valgt foreløpig å ikke skrive så mye om EU. Jeg har egentlig mer enn nok å skrive om for øyeblikket, kanskje en gang i fremtiden. Men, dette er altså ikke prioritert stoff.

    Selv er jeg også litt kritisk til EU. Ødelegger for mye av historien. Da tenker jeg på klonehistoriene om keiseren blant annet...
     
  7. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Vel om du liker det eller ikke, så er det en del av Star Wars historien...
     
  8. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Vel om du liker det eller ikke, så er det en del av Star Wars historien...

    Hvis jeg skal legge til noe, så vil jeg inderlig be deg om å legge ned forumet, og heller linke til denne. Det er for dumt å spre de få fansene som er over flere forum, og dette er allerede vel etablert og fungerer jo tross alt bra, samtidig som man kan ha god kommunikasjon med fans i andre land...
     
  9. StarWarsGuiden

    StarWarsGuiden Jedi Youngling

    Registered:
    Dec 22, 2003
    Har merket meg at det ikke er så mye som skjer i dette forumet. Uansett, det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg har forståelse for dine synspunkter, særlig det med å ha fans på ett sted, men jeg har nok ikke fått så mange medlemmer herfra. Dessuten er forumet en viktig del av min strategi for å skaffe besøkende. Medlemmene av forumet blir gjerne faste besøkende.

    Dessuten er mitt forumet bedre enn dette (å bruke altså). For øvrig er det jo bare særdeles store fans her. I mitt forum er det kommet litt mildere fans, hvis du skjønner hva jeg mener? Og ikke bare store, som her... Du forventet vel uansett ikke noe positivt svar?

    Når det gjelder EU så vet jeg godt at det er en del av historien, og jeg kommer til å skrive om det, men ikke prioritert stoff altså...
     
  10. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Rent teknisk sett overgår ditt forum dette, men rent etableringsmessig og kommunikasjonsmessig ligger dette forumet milevis foran.

    Jeg respekterer at du har ditt eget forum, men et ønske er i alle fall at du legger en link til dette forumet, så kan vi "store" fansa få noen nye å snakke med igjen.

    For det virker nesten som vi er lei hverandre. Har egentlig ingen anelse om hvorfor det er så stille her om dagen, men det er noe jeg har tenkt til å ta tak i...ehhh....med start i morgen så klart!
    Hmmmm....
     
  11. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Cant wait! ;)
     
  12. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    *mente ikke noe vondt* :(

    Må si at dette forumet er litt dødt.. dessuten har kvaliteten på det internasjonle nonsense-forumet sunket betraktelig :(

    Men jeg liker smileyene her :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.