main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

The Sims

Discussion in 'Archive: Norway' started by Karoline, May 27, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Det er ikke mange maanedene siden jeg oppdaget dette geniale spillet. Jeg vet ikke hvor mange som har vaert borti det, men for nerder som oss regner jeg med at de flese har i det minste sett det spilt? ;) Derfor syns jeg det passer bra med en aldri saa liten topic paa dette.

    Jeg maa forst faa lov til aa uttrykke mn begeistring for det, ikke bare kan man designe hus og interioer, men man kan styre disse smaa menneskene (perfekt for en kreativ sjel med gudskompleks ;) ) og faa dem til aa gjoere diverse artige ting.. I Deluxe- versjonen som jeg har investert i gaar det an aa faa blant annet en Voodoo- dukke hvor man kan torturere sine gjester litt her og der.
    Andre artige ting er naar man inviterer folk bort for saa aa introdusere dem til svoemmebassenget ditt- noen ganger hopper de uti, andre ganger ikke, men naar de foerst plasker rundt kan man fjerne stigen... Venter man lenge nok sulter de ihjel siden de ikke kommer seg opp... Og naar de har doedd kan man selge gravsteinen deres for 5 simoelons........ Dette spillet er saa herlig kynisk.

    Selvfoelgelig er det ogsaa kjempemorsomt aa bygge opp et hus og en karriere fra begynnelsen. Og hoyst addictive.

    Det gaar ogsaa an aa laste ned ting fra internett. En av de mest artige tingene jeg fant var en orgasmatron. Den skulle funke som en modifisert dusj som man kan gaa inn i, og saa kan dere tenke dere hva som skjer.. Fun- nivaaet til den aktuelle simen skulle gaa opp, og comfort hvis jeg husker riktig. Jeg maatte jo se om den funket, og ble meget skuffet naar den ikke funket i det hele tatt :(

    Det har vaert mye morsomt aa finne paa nett til dette spillet, men det er mye man gaar glipp av hvis man ikke har expantion- pack'ene. Jeg holder paa aa skaffe meg disse, men jeg faar ikke spilt i det hele tatt foer om tre uker. Jeg har lagt igjen spillet i Norge mens jeg skal ha eksamen i England... Ellers hadde jeg stroeket glatt.... Heh.
     
  2. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    spillet er genialt, har snart alle expansion-packs. Mangler Holiday og Superstar. Har lastet ned ca. 500 +/- ting, mesteparten funker. Prøv 7deadlysims.com eller noe sånt...

    Kan bare ikke fordra å styre folkene mine, hver gang jeg har spilt en stund, utvikler de seg til å bli en digimert utgave av meg selv, og jeg hater å mase på meg selv, eller å krangle om hvem som styrer spillet...

    klapaucius;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!:
    &
    move_objects on
     
  3. Mc_Thomson

    Mc_Thomson Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 23, 2002
    Spillet er råkult! Her om dagen kjøpte jeg en stjernekirkert i The Sims. Jeg fikk simsen min til å se i den kl 02.00 på natta. Plutselig hørte jeg en rar lyd, og så ble han dratt opp i lufta. Etter noen timer kom han ned på jorda igjen, så så jeg en tenkeboble med aliens i!!!!

    Jeg har alle expansion packs untatt Holiday og Superstar! Man kan være sikkelig slemme med simsene sine, det er det som er morsomt! Hehe!
     
  4. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Bygg et basseng. Be simene hoppe oppi. Og så ta vekk stigen!! MUAhahaha... [face_devil]
     
  5. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Mangler hotdate og holiday selv.. superstar er nokså kult, selv har jeg aldri giddet å fullføre 5 stjerner, så de blir superstar.

    Andre koder:

    move_objects on
    nå kan du slette regninger [face_devil] og flytte på ting som er i bruk.

    rosebud;!;!;!;
    samme som klapaucius

    det er mange, men resten er kjedelige, de gjør egentlig ingenting interessant.


    Edit; har nå fått orgasmatron til å funke, blant annet. vet ikke helt hvordan, men men. Artig! De kommer ut med flere skalaer på topp, og lager samme lyd som etter de har hoppet i svømmebassenget.... he he he
     
Thread Status:
Not open for further replies.