main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

VIGTIGT! Vær Søde at læse.... :)

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth_Chimp, Mar 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Chimp

    Darth_Chimp Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 8, 2000
    Hej allesammen! det er nu laaang tid siden jeg har været her på boardet, men jeg vender lige tilbage....

    Jeg studerer pt. film - og medievidenskab ved Københanvs Universitet, og der skal jeg i øjeblikket lave en rapport om community boards på nettet. Jeg tænkte selvfølgelig straks på Jedi Council og vil derfor lige spørge, om der er nogen af jer, der ville være interesserede i at deltage i nogle interviews?

    Jeg skal interviewe to fokusgrupper på 6-8 mennesker hver i alderen 15-30 år, hvoraf den ene gruppe interviewes over nettet, og den anden gruppe interviewes ved et møde.

    internet-undersøgelsen vil ligge enten på mandag (i påskeferien) fra 18-20 eller onsdag på samme tidspunkt.

    mødet er sat til påske lørdag fra 17-20 eller 2. påskedag i samme tidsrum men bliver sandsynligvis kortere. Ved mødet vil der være sørget for forplejning.

    Jeg har meget brug for nogle interviewpersoner, så jeg håber, at I vil hjælpe en med-SW-fan med at få lavet denne opgave....

    KH.

    Darth_Chimp

    P.S: hvis I er interesserede, kan I skrive i thread'en her, eller skrive til mig på tony_clifton86@hotmail.com
     
  2. Bearded_Jedi

    Bearded_Jedi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 8, 2005
    Hvordan kommer internet-undersøgelsen til at foregå?
     
  3. Darth_Chimp

    Darth_Chimp Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 8, 2000
    Hej Bearded_Jedi. Internetundersøgelsen kommer til at foregå som en gruppe samtale over MSN messenger. Det bliver sådan, at vi opretter en samtale og så inviterer de forskellige til samtalen. derfra skrives der sammen, samtidig med at nogle spørgsmål bliver stillet. Sig endelig til, hvis du vil vide mere.

    -Darth_Chimp
     
  4. Darth_pretty

    Darth_pretty Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 29, 2007
    Darth_Chimp: det lyder da meget spændende! Jeg synes at den slags undersøgelser er vildt interessante, og hvis I kan bruge min mening til noget vil jeg gerne deltage i i hvert fald chat-fokusgruppen.

    Måske kunne du komme med lidt mere information om hvordan og hvorledes det kommer til at foregå..?
     
  5. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg er ikke så meget en del af theforce mere, men jeg er stadig meget involveret på tegnebordet.dk, hvor flere af dem derinde er blevet mine personlige venner.

    Hvis jeg stadig kan bruges kan jeg godt stille op til interview, men helst over nettet, for jeg gider ikke rejse for det, medmindre jeg får transporten betalt hvilket jeg tvivler på ;)
     
  6. Darth_Chimp

    Darth_Chimp Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 8, 2000
    Paranorina:

    Det tror jeg godt vi kan finde ud af :) Det bliver til gengæld nok ikke i aften, men nærmere onsdag. er det i orden?
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    På onsdag kan jeg desværre ikke, men jeg er fri i morgen og sikkert også torsdag. Jeg PM'er dig min MSN, den fungerer også som e-mail.
     
Thread Status:
Not open for further replies.