main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

VIGTIGT! Vær Søde at læse.... :)

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth_Chimp, Mar 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Chimp

    Darth_Chimp Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 8, 2000
    Hej allesammen! det er nu laaang tid siden jeg har været her på boardet, men jeg vender lige tilbage....

    Jeg studerer pt. film - og medievidenskab ved Københanvs Universitet, og der skal jeg i øjeblikket lave en rapport om community boards på nettet. Jeg tænkte selvfølgelig straks på Jedi Council og vil derfor lige spørge, om der er nogen af jer, der ville være interesserede i at deltage i nogle interviews?

    Jeg skal interviewe to fokusgrupper på 6-8 mennesker hver i alderen 15-30 år, hvoraf den ene gruppe interviewes over nettet, og den anden gruppe interviewes ved et møde.

    internet-undersøgelsen vil ligge enten på mandag (i påskeferien) fra 18-20 eller onsdag på samme tidspunkt.

    mødet er sat til påske lørdag fra 17-20 eller 2. påskedag i samme tidsrum men bliver sandsynligvis kortere. Ved mødet vil der være sørget for forplejning.

    Jeg har meget brug for nogle interviewpersoner, så jeg håber, at I vil hjælpe en med-SW-fan med at få lavet denne opgave....

    KH.

    Darth_Chimp

    P.S: hvis I er interesserede, kan I skrive i thread'en her, eller skrive til mig på tony_clifton86@hotmail.com
     
  2. Bearded_Jedi

    Bearded_Jedi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 8, 2005
    Hvordan kommer internet-undersøgelsen til at foregå?
     
  3. Darth_Chimp

    Darth_Chimp Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 8, 2000