main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Vulkanis

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth Dane, Dec 3, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hey, skulle du ikke i seng, JN? :eek:
    Fis af og godnat. :p

    Men hensyn til "kort for hovedet" så mente jeg det bare i henhold til dit indlæg fra 1:56pm, som jeg gik ud fra refererede til indlægget fra 10:46am. ;)
     
  2. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    **Med risiko for at starte en større diskusion......**

    Jeg syntes i er lidt hårde ved DD, men i har selvfølgelig lov til at have jeres mening.

    Jeg synes bare at, jo flere der poster på FFDK, des bedre. Man kan jo bare lade være med at svare på en topic som ikke interesserer en.

    **speaking of "off topic"** ;)
     
  3. Darth Dane

    Darth Dane Jedi Master star 4

    Registered:
    May 10, 2000

    Jamen dog, jeg vidste slet ikke at der var post-etikette, og at hvis man ikke fulgte den var man ude af "klubben". Jamen dog.

    Jeg må vel hellere, hvis det er konsensus, lade være med at lave flere tråde, og så poste i de tråde jeg vil deltage i. Jeg går ud fra at det er acceptabelt for diverse herrer/damer.


     
  4. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Floyd, jeg synes skam også, at jo flere der poster på FFDK, des bedre.
    Og jeg har også kun postet i denne tråd for at erklære min enighed med JN.

    DD, det er da ikke fordi at der er "post-etikette". Men det virker meget som om du kun er interesseret i FF-DK når du vil lave en ny tråd.
    Så vidt jeg husker, så er der, i den sidste lange tid, kun én anden allerede oprettet tråd, hvor du har deltaget i en samtale/diskussion (jeg beklager, hvis dette er forkert, men det er sådan jeg husker det).
     
Thread Status:
Not open for further replies.