Author Topic: Suomalaiset!
Chewbacca-girl 
Registered: Apr '05
6547_Chewbacca
Date Posted: 12/2/07 8:04am Subject: RE: Suomalaiset!
Meijän koulun tapoihin ei kuulu tollanen pelleily, eikä mihinkään hauskoihin asusteisiin pukeutuminen. Meille kuuluu abipaidat, abitanssit, karamellien heittelyt, abiristeily, baareista en ole kuullut, joten luultavasti ei kuulu, abibileet sen sijaan kuuluvat.
Kaikki eivät ole innoissaan mukana. Esimerkiksi minä en aio tilata paitaa, koska siinä on ihan tyhmä kirjotus. En mene tansseihin, koska inhoan tanssimista. En mene heittelemään karamellejä, koska en mene tansseihin. En mene bileisiin, koska en pidä niistä. En mene risteilylle, koska siellä vaan ryypätään.

-----signature-----
It's not wise to upset a wookiee.
Post Reply | Quote Reply | Active Topic Notification | Private Message | Post History
Cloned_Sidious 
Registered: Oct '04
8029_Emperor Palpatine
Date Posted: 12/2/07 9:02am Subject: RE: Suomalaiset!
Samat sanat. En voi käsittää miksi tuollaisia järjestetään. Ärsyttää vaan aika tavalla sellainen seikka, että missään vaiheessa ei ole vielä mainittu mitään tuon touhun vapaaehtoisuudesta, ainoastaan paidan tilaaminen, baari ja risteily eivät ainakaan ole pakollisia. Jos nuo muut ovat, mahtaakohan lukion päättötodistuksen saaminen riippua niihin osallistumisesta?

Meillä ei ole tansseista puhuttu mitään. Yhdet tanssit oli viime vuonna niille, jotka valitsivat vanhojen tanssi -kurssin. Minä en valinnut.

-----signature-----
In time you will call me, master!
Post Reply | Quote Reply | Active Topic Notification | Private Message | Post History
Chewbacca-girl 
6547_Chewbacca
Date Posted: 12/2/07 9:54am Subject: RE: Suomalaiset!
Ei ne voi mitään pakollisia olla.
Meillä ei ole vanhojen tansseja, koska meil on ne abitanssit. Ei vois vähempää kiinnostaa, mieluummin pukeutuisin jokskin halinalleks tongue

-----signature-----
Cloned_Sidious 
8029_Emperor Palpatine
Date Posted: 12/2/07 1:26pm Subject: RE: Suomalaiset!
Toivoa sopii.

Saisiko sitä nallea sitten halata? tongue

-----signature-----
Chewbacca-girl 
6547_Chewbacca
Date Posted: 12/3/07 1:09am Subject: RE: Suomalaiset!
Hahhah tongue Voishan sitä yrittää tongue

-----signature-----
Cloned_Sidious 
8029_Emperor Palpatine
Date Posted: 12/3/07 6:09am Subject: RE: Suomalaiset!
Hah. tongue

Onko teillä mitään erikoista itsenäisyyspäivää edeltävänä päivänä? Meillä ilmeisesti on täysin lukujärjestyksestä poikkeava päivä, jolloin olisi tarkoitus juhlistaa Suomen 90-vuotis juhlia. Siihen olen ihan tyytyväinen, mutta pitäisi myös väkertää ryhmissä jonkinlaisia julisteita ynnä muuta... En tiedä tuleeko mitään. tongue

-----signature-----
NeitiPadme 
Registered: May '05
6116_Anakin and Padme
Date Posted: 4/11 1:53am Subject: RE: Suomalaiset! - Date Edited: 4/11 1:54am (1 edits total) Edited By: NeitiPadme
Ihmeiden ihme, mä taas täällä grin

DurronFan: Oon kuullu et se intti voi olla aika paha laugh Mut hyvä ku selvisit!

Onneks olkoon Cloned ja CG L:istä! happy hugs

Et todellakaa missään nimessä mee vaihtaa sitä nimee CG angry Saakoot ruotsalaiset puhuu mitä haluu wink

Miten on kirjotukset muuten menny?

-----signature-----
~ Olkoon Voima Kanssasi
~ May the Force Be with You
*Tarjoilija tarjoilija! Pizzassani on viikset!
Chigu 
7027_Anakin<br>Galactic Heroes
Date Posted: 4/11 4:38am Subject: RE: Suomalaiset!
no siis huh huh ei mitää rajaa kyl näy mailla halmeilla tyypit ;D te just. tiiätte ketä tarkotan.! tai sit ette ;D

yo np. hei mä soitan sulle ku sun pitäis tulla välil vähän kovistelee, mul on jo ikävä sun asennetta ;D ja hei muuten oon unohtanu sulle yhen jutun mut kerron sen sulle sit ;D

et vaiha nimee cg mä voin mennä sanoo niille et ne on ite hairy man ;D ruotsalaiset on kyl aika koviksii.

-----signature-----
Girls don’t like boys, girls like cars and money.!
... Tarjoilija tarjoilija! Pizzassani on viikset!
... Oh really.!? no kidding.
Chewbacca-girl 
6547_Chewbacca
Date Posted: 4/11 6:30am Subject: RE: Suomalaiset!
Tervetuloo takas, Neiti ja Chigu! happy Ainakin hetkeks tongue Mä kyl käyn tääl, mut en mä enää oo paljoo mitää kirjotellu.

Kiitti, Neiti hugs Kiva olla edes jossain vähän keskivertoo parempi tongue Mul meni ne muutkin kirjotukset aika odotusten mukasesti. Kerroinki jo PM:is vähän niistä.
No, en mä kyl mee vaihtaa tätä nimee vaa joidenki tyhmien ruotsalaisten takii. On niilläki halvat huvit, ku tällasseestä alkaa jotain vitsailla..
Käytkö muuten kirjottelees jollain toisil foorumeil, vai ootko muuten vaa vähentäny koneella oloos?

Hahhah! Kiitti, Chigu! happy Saat mun puolest men sanoo, jos ne viel joskus erehtyy nauraa tätä nimee tongue

-----signature-----
NeitiPadme 
6116_Anakin and Padme
Date Posted: 4/12 9:30am Subject: RE: Suomalaiset!
Soittele vaa Chigu. Kiva nähä sua ees täällä wink Ai mä vai kovistelen? laugh Okei! Mä en ees tiiä mitä se vois olla! Toivottavasti se viel löytyy meiltä wink

Kiitti CG happy Joo, niin kerroitki!
No, ne on niitä wink
En oikeestaa käy muil foorumeilla, mul on ollu vaa hirveesti tekemistä, esim. työselostuksii koulussa, joihin uppoo mielettömästi aikaa (ja niis joutuu olee koneella). Mut yritän nyt käydä pikkasen aktiivisemmin täällä happy

Chigu tais mennä jo mainitsee siit niille ruotsalaisille laugh

-----signature-----
~ Olkoon Voima Kanssasi
Chewbacca-girl 
6547_Chewbacca
Date Posted: 4/13 6:01am Subject: RE: Suomalaiset!
Mullaki on muute viel kaks työselostusta tekemäti fysiikasta tongue Niist puuttuu kyl oikeestaa vaa ne laskut enää. Ne jotku laskut on vähän vaikeita, ja joskus on vaikee saada tekstii siihen osioon, johon pitäis jotain mahdollisii virhelähteitä kirjottaa. Mikä sust on vaikeinta niis selostuksissa?

Se olis kyl tosi kiva, jos voisit käydä täällä useemmin! happy

Joo, mä kävin kattoos. Hahhah! Chigu on just ihana kaveri! grin

-----signature-----
Chigu 
Date Posted: 4/17 6:35am Subject: RE: Suomalaiset!
kiitti cg hugs katotaan nyt kuinka pitkään täälki taas pysyy ;D

haha ei mitää cg mitä vaa ;D

kyl sä kovistelet np.!! ;D sori tost jäi sana "kertoo" pois.. vähän tais muuttaa tarkotusta laugh mut mä en usko enää et mun tarvii sanoo sitä ku se periaattees tapahtu jo. se on cg se sun mitä mun piti sanoo muistatsä.?

haha joo menin jo laugh haha heti tuli "seli seli"

-----signature-----
DurronFan 
Registered: Jul '05
22350_Evil Eye
Date Posted: 5/1 11:32am Subject: RE: Suomalaiset!
Hyvää vappua kaikille!

-----signature-----
Luke Skywalker: I'm not afraid!
Yoda: Good... You will be. You will be.
Chigu 
Date Posted: 5/8 7:06am Subject: RE: Suomalaiset!
tack detsamma ;D

-----signature-----
NeitiPadme 
6116_Anakin and Padme
Date Posted: 5/20 8:10am Subject: RE: Suomalaiset!
Must vaikeint niis selostuksis on kyl kirjottaa asia nii ettei sitä toista tai suoraan kopioi mistään happy Ja varsinki yhes ainees meiän täyty ettii kaikki viitteet ite eikä saanu käyttää opettajan luentomateriaaleja. Ja tätä viel vaikeutti se, et se asia oli suunnillee pelkästää enkuks happy Mikä sust on vaikeinta selkkareiden kirjottamises, CG?

Ja taas oon täällä wink Mut nyt mul on koulu loppu, joten ehin hyvin tulee tänne happy

Toi oli kyl hyvä toi sun ruotsalais-juttu Chigu laugh

Mä taas aattelen et SÄ kovistelet Chigu laugh Mä en yhtää muista mitä sun piti Chigu sanoo!
Oon ihan ulkona, vaikka istun koneen ääressä sisällä...

Hyvää, köh köh, myöhästä vappuu grin

-----signature-----
~ Olkoon Voima Kanssasi