| Author |
Topic:
Suomenkieliset Star Wars Uutiset - [Uusi Yritys]
|
Chigu
Registered:
May '05
|
Date Posted:
11/10/06 5:21am
Subject:
RE: Suomenkieliset Star Wars Uutiset - [Uusi Yritys]
|
|
mulle taas divari on tuttu mut antikvariaatti ihan outo sana.!
-----signature-----
Girls don’t like boys, girls like cars and money.! ... Tarjoilija tarjoilija! Pizzassani on viikset! ... Oh really.!? no kidding.
|
Locked Topic |
Active Topic Notification |
Private Message |
Post History
|
Cloned_Sidious
Registered:
Oct '04
|
Date Posted:
11/11/06 3:44pm
Subject:
|
Chigu posted: mulle taas divari on tuttu mut antikvariaatti ihan outo sana.!
Johtuen asuinpaikkojen eroista.
Lukiossa englanninkielen kurssilla annettiin tehtäväksi lukea mikä tahansa kirja englanninkielellä, ja niinpä minä päätin käyttää tilaisuuden hyväksi ja lukea yhden niistä sadoista suomentamattomista Star Wars kirjoista. Teki mieli lukea jotain Sithin Koston ja Uuden Toivon väliltä, ja päädyin Dark Lord: The Rise of Darth Vaderiin. Akateemiselta tuo löytyi ongelmitta.
-----signature-----
In time you will call me, master!
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
NeitiPadme
Registered:
May '05
|
Date Posted:
11/14/06 3:28am
Subject:
|
Mitä sä tykkäsit Cloned Dark Lord: The Rise of the Darth Vader -kirjasta vai ootko ehtiny viel lukee sitä?
Onks joku lukenu/aikooko lukee Darth Bane: Path of Destruction?
-----signature-----
~ Olkoon Voima Kanssasi ~ May the Force Be with You *Tarjoilija tarjoilija! Pizzassani on viikset!
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Chigu
Registered:
May '05
|
Date Posted:
11/14/06 4:52am
Subject:
|
joo cloned.! ja sit siitä et mä en osaa mitää kirjotus kieltä vaa puhe kieltä. mitä se kirjotus kieli olikaan..? siis mikskä sitä kutsuttiin. unohan sen aina.
mä näin ton darth bane kyl kaupas mut emmä varmaa osta sitä. et luen vaa jos se on kirjastossa ;D
-----signature-----
Girls don’t like boys, girls like cars and money.! ... Tarjoilija tarjoilija! Pizzassani on viikset! ... Oh really.!? no kidding.
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Cloned_Sidious
Registered:
Oct '04
|
Date Posted:
11/14/06 1:31pm
Subject:
- Date Edited:
11/14/06 1:33pm (1 edits total)
Edited By:
Cloned_Sidious
|
NeitiPadme posted: Mitä sä tykkäsit Cloned Dark Lord: The Rise of the Darth Vader -kirjasta vai ootko ehtiny viel lukee sitä?
Olin tilannut kovakantisen version, joka maksoi 23,90 € (maksu ennakkoon, postikuluineen 28,40 €), mutta postista tulikin pehmeäkantinen versio hintalapulla 12,90 € varustettuna. Kyllä oikein riemastutti taas tämä sähläily. Mistähän ihmeestä sekin johtuu että noin puolet kaikista tilaamistani kirjoista ja DVD:stä ovat olleet joko vääriä, myöhästyneet reilusti tai jääneet kokonaan tulematta. Akateemiseen kirjakauppaankaan ei siis voi luottaa.
Valitussoiton jälkeen selvisi että kovakantiset olivat loppuneet ja joku oli saanut hienon ajatuksen lähettää lähes puolet halvempi pehmeäkantinen tilalla. Ei onnistu. Lähetän kirjan takaisin ja saan rahani takaisin. Kokeilen vielä Suomalaisesta kirjakaupasta, mutta hinta on siellä kalliimpi ja toimitusaika peräti kaksi viikkoa... Tulee kiire lukea.
NeitiPadme posted: Onks joku lukenu/aikooko lukee Darth Bane: Path of Destruction?
Minulta tulee menemään ainakin useampi vuosi ennen kuin tartun tuohon teokseen.
Chigu posted: joo cloned.! ja sit siitä et mä en osaa mitää kirjotus kieltä vaa puhe kieltä. mitä se kirjotus kieli olikaan..? siis mikskä sitä kutsuttiin. unohan sen aina.
Kirjakieli.
-----signature-----
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Chigu
Registered:
May '05
|
Date Posted:
11/16/06 7:59am
Subject:
|
kirjakieli.! joo kiitti cloned ;D se on vaa nii hankala muistaa ku se on myös sanomalehti kieli ja kaikkee muuta ;D
miks sä haluut just kova kantisen cloned.? mä aina ostan pokkarin.
-----signature-----
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Cloned_Sidious
Registered:
Oct '04
|
Date Posted:
11/16/06 2:09pm
Subject:
|
Chigu posted: kirjakieli.! joo kiitti cloned ;D se on vaa nii hankala muistaa ku se on myös sanomalehti kieli ja kaikkee muuta ;D
Chigu posted: miks sä haluut just kova kantisen cloned.? mä aina ostan pokkarin.
Koska kovakantiset ovat kestävämpiä, laadukkaampia ja näyttävät paremmalta muiden kovakantisten kirjojeni vieressä. Suomeksi käännetyistä kirjoista vain Pimeä Uhka, Jedioppilaat ja Jeditehtävät ovat pehmeäkantisia, joten kovakantisten hankinnalle ei ollut edes vaihtoehtoa. Minulla ei myöskään ole niin isoja rahahuolia että pitäisi säästää kirjoissa. Ja usein pehmeäkantiset ovat juuri ostettuinakin/tilattuinakin jo valmiiksi vaurioituneita, ja minä olen tottunut pitämään kokoelmaani priimakunnossa.
-----signature-----
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Chigu
Registered:
May '05
|
Date Posted:
11/21/06 5:02am
Subject:
|
|
okei.! jos mä ostaisin kova kantisii nii ne ei näyttäis hyvält mun pehmee kantisten keskellä ;D jos mä en säästäis kirjoissa nii sit en pääsis aina turkkiin ;D mä ku ihan ite maksan mun lento liput aina. mul ne pehmee kantiset on ollu hyväs kunnos ja on vieläki. oon nähny kyl kova kantisii jois on ne kulmat kääntyny tai revenny sillee et sielt näkyy sitä "pahvii" jos hokaat ;D
-----signature-----
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Cloned_Sidious
Registered:
Oct '04
|
Date Posted:
11/22/06 6:54am
Subject:
|
Chigu posted: oon nähny kyl kova kantisii jois on ne kulmat kääntyny tai revenny sillee et sielt näkyy sitä "pahvii" jos hokaat ;D
Kyllä, mutta arvioisin että näkemistäni vaurioituneista kirjoista yli 90 prosenttia on ollut pehmeäkantisia.
-----signature-----
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Chigu
Registered:
May '05
|
Date Posted:
11/28/06 6:06am
Subject:
|
|
no jokaisel on oma mielipide. ;D
-----signature-----
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Cloned_Sidious
Registered:
Oct '04
|
Date Posted:
11/28/06 9:21am
Subject:
- Date Edited:
11/28/06 9:22am (1 edits total)
Edited By:
Cloned_Sidious
|
Laadun puolesta se vain on fakta, ulkonäkö asioista voi olla montaa mieltä.
Cloned_Sidious posted: Olin tilannut kovakantisen version, joka maksoi 23,90 € (maksu ennakkoon, postikuluineen 28,40 €), mutta postista tulikin pehmeäkantinen versio hintalapulla 12,90 € varustettuna. Kyllä oikein riemastutti taas tämä sähläily. Mistähän ihmeestä sekin johtuu että noin puolet kaikista tilaamistani kirjoista ja DVD:stä ovat olleet joko vääriä, myöhästyneet reilusti tai jääneet kokonaan tulematta. Akateemiseen kirjakauppaankaan ei siis voi luottaa.
Valitussoiton jälkeen selvisi että kovakantiset olivat loppuneet ja joku oli saanut hienon ajatuksen lähettää lähes puolet halvempi pehmeäkantinen tilalla. Ei onnistu. Lähetän kirjan takaisin ja saan rahani takaisin. Kokeilen vielä Suomalaisesta kirjakaupasta, mutta hinta on siellä kalliimpi ja toimitusaika peräti kaksi viikkoa... Tulee kiire lukea.
Ja tarina jatkuu siten, että täysin ilmoittamatta (ja loppumisväitteistä huolimatta) Akateeminen Kirjakauppa lähetti kirjan kotiini uudestaan, mutta nyt kovakantisena. Hyväksyn tämän, koska kirja oli Akateemisella halvempi, ja nyt se on viimein turvallisesti omassa huoneessani. Harmi vain että Suomalaisen Kirjakaupan yksilö saapunee lähiaikoina (sekin ennakkoon maksettu), ja sitten taas lähettämään sitä takaisin. Kyllä pitää kohta alkaa valittamaan jollekin kuluttaja-asiamiehelle tästä älyttömästä toiminnasta...
-----signature-----
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
NeitiPadme
Registered:
May '05
|
Date Posted:
12/5/06 6:20am
Subject:
|
Sama tääl Chigu Mäki lainaan sen Darth Bane-kirjan kirjastosta.
Sul kävi sitte aika huono onni Cloned, toivottavasti oot nytte saanu sen uuden.
Mäki ostan aika usein pokkareita, koska ne kulkee paremmin mukana. Just toivoin kolme Star Wars-kirjaa pokkareina
-----signature-----
~ Olkoon Voima Kanssasi ~ May the Force Be with You *Tarjoilija tarjoilija! Pizzassani on viikset!
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Cloned_Sidious
Registered:
Oct '04
|
Date Posted:
12/12/06 6:19am
Subject:
|
NeitiPadme posted: toivottavasti oot nytte saanu sen uuden.
Mietityttää hieman tämä kohta.
-----signature-----
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Chigu
Registered:
May '05
|
Date Posted:
12/14/06 6:51am
Subject:
|
joo.! kerro sit ku lainaat mulle ;D nii jos siin on varauksii nii voin lukee sen samal.
cloned mä en ikinä tilaa mitää tollasii nii mulle ei käy noin. kävelen vaa kauppaa ja etin/pyydän sen kirjan ja saan sen.
-----signature-----
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|
Cloned_Sidious
Registered:
Oct '04
|
Date Posted:
12/14/06 11:57am
Subject:
|
Chigu posted: cloned mä en ikinä tilaa mitää tollasii nii mulle ei käy noin. kävelen vaa kauppaa ja etin/pyydän sen kirjan ja saan sen.
Yksi suurkaupungin (Suomen mittapuulla) eduista, niinpä. Se ei vain ole mahdollista täällä päin...
-----signature-----
|
Locked Topic |
Private Message |
Post History
|